Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

En je hebt het alweer te koop staan zie ik?

Nou, alleen de versterker(s) Skiffer.

Ik kon de voor-eind set een maand of 2/3 geleden 2e hands zo goedkoop kopen, dat 't me een upgrade leek die ik niet kon laten schieten. Zo vaak komen ze niet voorbij.

Onder 't mom:'Baat 't niet, 't schaad ook niet.' Zodoende hoef ik er na verkoop niet/niet veel op te verliezen.

Het is inderdaad wel een verbetering, maar t.o.v. m'n oude Naim Nait-2 had ik een wat groter verschil verwacht.

(let wel: in een grotere kamer met moeilijker aanstuurbare speakers was 't waarschijnlijk een ander verhaal geweest!)

Het komt er dus op neer dat ik eigenlijk ook prima verder kan leven/genieten met m'n oude Nait-2. En ik vind 't eigenlijk zonde wanneer ie maar 'n beetje 'werkloos' in de kast staat.

vandaar... :)

Groeten,

Alco

Geplaatst door Alco:

Nee, ik heb niet iets veranderd/toegevoegd aan m'n set, maar ik heb einnndelijk een beetje fatsoenlijke digi-camera    :)

Dus hierbij de meest recente snapshots van m'n setje:

My%20Naim%20system%20on%20Q3%20-%20top-front.JPG  

My%20system%20pic%20in%20livingroom.JPG  

Groeten,

Alco    cool.gif

inderdaad GEWELDIGE FOTO,S

Geplaatst door Alco:

Zoiets Jopie ?   is dit al iets beter ?

Groeten,

Alco     :)

Nou niet echt, de vorige waren duidelijker. Op de laatste zie ik alleen een rood kruisje op een wit veld eek.gif:o

Huh ? That's weird...

Ik zie wel foto's...

Moet je ze nog wel ergens op internet zetten Alco

Ik heb ze ook op een site staan Ome Henk, anders kon ik ze hier niet plaatsen.

Hoe dan ook, als 't goed is werkt 't nu wel.

Weet niet wat er net mis ging dan.

Ik check altijd eerst m'n reactie in 'n forum, en de foto's verschenen bij mij wel...

Onzin Alco. Dit is het adres: file:///C:/Documents%20and%20Settings/koerts/Mijn%20documenten/Mijn%20webs/Diapason%20on%20Target%20HR60.JPG

Daar klopt natuurlijk geen hout van

Woeps,... excuses.... je hebt helemaal gelijk Ome Henk.... ik was even niet bij de les :D

Ik had ze in een ander forum ook vlak daarvoor/daarna geplaatst, en daar heb ik direct gecheckt, en verschenen de foto's.

Ik denk dat ik de fout al weet. Ik heb waarschijlijk (half wakker :D ) de foto vanuit frontpage in dit topic geprobeerd te plaatsen ofzo...

Wat wel vreemd is.... die foto's die ik hier net plaatste staan er bij mij nog wel steeds op!!! eek.gif:rolleyes:

Ondanks dat 't begint met file:///C:/

Of kan dat gebeuren, dat ze dan alleen bij mij gewoon verschijnen, omdat ze op mijn C-schijf staan ?

Geplaatst door Ome Henk:

Klopt helemaal. M'n speakers zijn ook iets groter.     :rolleyes:

En zie jij nog de binnenzijde     confused.gif

Ja Henk, Ik kan nog steeds de binnenzijde zien. Dat is ook niet zo moeilijk met ovale speakers ;)

Heel erg mooi, alleen dat onooglijke rekje weer :rolleyes::D;)

Yep.  Je bent wel heel erg in je sas met je nieuwe speakers Alco

Yep Ome Henk, hoe ongeloofwaardig 't wellicht klinkt uit mijn mond, maar de Diapasons zijn keepers.

Ik verkoop denk ik eerder m'n woning dan de speakers. (oei, als dit geen uitgesproken 'quote' zin is... :D )

Die close-up foto's van de Diapason's was ook even om m'n nieuwe camera te testen, met objecten van dichtbij.

Greetings,

Alco

alleen dat onooglijke rekje weer

Tja, Sodejuu... ik kan 'm wel uit de foto 'knippen' met Paint hoor :D

(no offense, maar ik zou m'n Quadraspire rack niet graag willen ruilen met je Atacama rack eek.gif yikes)

Hoewel ik datzelfde Atacama rack onlangs ook bij iemand anders in huis zag met een strak modern interieur. Daar vond ik dat Atacama rack wel mooi staan. (hoewel nog steeds overdreven diep)