Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Gelukkig maar dat smaken verschillen. 'K heb nl. wat tegen kitscherige kleuren...    :rolleyes:

Smaken verschillen inderdaad (ik vindt deze transrotor namelijk wel heel mooi, en die rega minder mooi). Dat was ook de reden waarom ik deze draaitafel plaatste :D:D:D

JEmig, wat een joekel van een foto... moet dat zo groot ? :rolleyes:

De Leonardo vind ik nog wel mooi, maar de hierboven geplaatste draaitafel vind ik persoonlijk too much. (teveel chroom en toeters en bellen)

Dan vind ik de nieuwe Rega P9 mooier:

p9_2002.jpg

:D

Geplaatst door Sodejuu:

Ik vind die EKSTER-aantrekkers ook niet helemaal zo jofel. Dan hou ik het liever bij mijn "karrewiel"   :D

Maar dan wel zonder dat aquarium erop   :P   ;)

FF zonder gekheid Sodejuu, heb jij die, of weet je hoe dat klinkt? Dat ziet er wel te gek uit, maar heeft toch niet het gewicht in het plateau wat de meeste andere high-end tafels wel hebben. Toch?

Arne

Geplaatst door JSA:

Ik moet zeggen dat het niet mee valt hoor, al die technische ins en outs op zo'n forum als dit. Neem nu bijvoorbeeld het quoten: Dat is me toch nog niet helemaal duidelijk. Ik denk dat ik in het wijkcentrum hier vlakbij maar eens een cursus internetten ga volgen. alhoewel het schijnt dat je daarvoor toch wel de peuterschool afgerond moet hebben. Ai, probleempje ! Misschien kan ik een certificaat vervalsen ofzo ?

Kijk Jasper, quoten doe je zo ! big.gifbig.gifbig.gif

PAul.

Geplaatst door Arne:

FF zonder gekheid Sodejuu, heb jij die, of weet je hoe dat klinkt? Dat ziet er wel te gek uit, maar heeft toch niet het gewicht in het plateau wat de meeste andere high-end tafels wel hebben. Toch?

Arne

Zonder gekheid, zo'n heb ik en het klinkt echt heel erg goed. Het plateau is van glas en er zit een 220V Pabst motor in/op/aan/onder confused.gif;). Het plateau is idd niet zo zwaar, maar dat is niet zo erg. Het is nl een subchassis-loopwerk en geen massaloopwerk zoals die van de eerdere postings. ;)

Geplaatst door Sodejuu:

Zonder gekheid, zo'n heb ik en het klinkt echt heel erg goed.

Leuk. Toch eens wat meer over uit zien te vinden, wat als hij net zo goed klinkt als hij eruit ziet... :)

Arne

Toch eens wat meer over uit zien te vinden, wat als hij net zo goed klinkt als hij eruit ziet...

Je vist net achter 't net Arne... er heeft een paar maanden lang eentje te koop gestaan op www.studio107.nl voor 699,- Euro.

Sinds kort staat ie er niet meer bij.

Volgens mij heeft Rinsma HiFi ook nog eentje staan.

Groeten,

Alco

Geplaatst door Paul Jenner:

E 699,00 is niet echt een koopje hoor ...

En hou er wel rekening mee dat als ie door deejays is gebruikt dattie behoorlijk afgeracht kan zijn ...

Paul.

Paul,

Ik denk dat het niet over de Technics, maar over de Syncro gaat ;)

Arne, de Michell Syncro wordt niet zo vaak te koop aangeboden. Hij wordt ook al een tijd niet meer gemaakt. Je kan op Ebay wel eens zoeken, vooral in de UK kom je ze wel eens tegen. Onlangs werd er nog eentje op Ebay.com aangeboden (in Cananda). De Mycro komt vaker voor. Deze is recenter, en heeft later een 20Vac motor gekregen. Echter het glazen plateau heeft de Mycro niet. Dat is bij die speler vervangen door een vinyl plateau (zwart). In Duitsland is ie echter wel op de markt gekomen met een glazen plateau onder de naam >>>Transrotor Murano<<<. Jochen R