Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door JSA:

Mijn simpele maar toch goede set

Waar is die Genesis ?

Groet Jitze

Geplaatst door Jitze:

Waar is die Genesis ?

Groet Jitze

Nog in amerika :(

Maar als jullie willen zeiken dan kunnen jullie van mij een biertje krijgen hoor :rolleyes: Ipv te zeggen dat ik als 18 jarige het prima voor elkaar heb zo.

Geplaatst door JSA:

Nog in amerika     :(

Maar als jullie willen zeiken dan kunnen jullie van mij een biertje krijgen hoor    :rolleyes: Ipv te zeggen dat ik als 18 jarige het prima voor elkaar heb zo.

Nou Jasper, je hebt het prima voor elkaar hoor. Zeg ik als 21 jarige, die het waarschijnlijk minder voor elkaar heeft (zie profiel en ook dit topic) ;):D

Volgens mij kun jij maar beter bij je ouders blijven wonen. Is niet alleen goedkoper, maar je zult volgens mij ook nooit zo'n ruime kamer krijgen als je nu hebt (niet betaalbaar althans). Ik heb aanzienlijk minder ruimte. En geld denk ik :(;) Maar goed, ik kan niet in jouw portemonnee kijken (en dat wil ik ook niet). Ik weet alleen dat de mijne behoorlijk licht is op dit moment... :(

Geplaatst door Henrie:

Nou Jasper, je hebt het prima voor elkaar hoor. Zeg ik als 21 jarige, die het waarschijnlijk minder voor elkaar heeft (zie profiel en ook dit topic)    ;)    :D

Volgens mij kun jij maar beter bij je ouders blijven wonen. Is niet alleen goedkoper, maar je zult volgens mij ook nooit zo'n ruime kamer krijgen als je nu hebt (niet betaalbaar althans). Ik heb aanzienlijk minder ruimte. En geld denk ik    :(    ;) Maar goed, ik kan niet in jouw portemonnee kijken (en dat wil ik ook niet). Ik weet alleen dat de mijne behoorlijk licht is op dit moment...    :(

Ah, bedankt voor je positieve reactie :) Maar idd weinig vaste lasten. Daarom nu maar even in 1x goed, zodat ik flink vooruit kan.

De kamer kan niet beter, akoestisch heel goed (zolderkamer) en het is denk ik wel een luxe dat ik m'n speakers 2,5 meter van de achter muur kan zetten :) (achter het gordijntje loopt het nog 1,5m door, gevuld met een bass-trap). Tevreden dus.

Geplaatst door Audiopaul:

Mooie set, Jasper! Benieuwd hoe het klinkt, we moeten nog steeds eens afspreken!   ;)

Waar is je ML No.38 trouwens gebleven?   :rolleyes:

Zeker moeten we eens afspreken. De ML38 is een koper voor gevonden. Die had jij natuurlijk ook wel graag willen hebben :P:)

Geplaatst door JSA:

Zeker moeten we eens afspreken. De ML38 is een koper voor gevonden. Die had jij natuurlijk ook wel graag willen hebben   :P   :)

Ha ha, je onderschat m'n Sphinx Project 8, maar met een No. 380S mag je altijd even aanwippen! ;):D

Geplaatst door Audiopaul:

Ha ha, je onderschat m'n Sphinx Project 8, maar met een No. 380S mag je altijd even aanwippen!   ;)   :D

Neehoor :D

Ik zal er aan denken als er een 380s vrij is.

(ik ga nog even door)

M'n referentie (oude foto)

getpicture.php?id=122507

Versterkerkabeltjes; Straightwire Virtuoso, Harmonic Sustain en Siemens Electro Reference.

getpicture.php?id=122512

Allerlei Harmonic Sustain kabels, Siemens netkabels en straightwire digitale kabel.

getpicture.php?id=122516

Harmonic Sustain XLR 110ohm met Neutrik XLR. Op de achtergrond de Yamaha cdspeler met HS interlinks en Olflex netkabel.

getpicture.php?id=122518

Nog een om het af te leren:

getpicture.php?id=122519

Jammie jammie, Ome Henk... Dat ziet er wel smakelijk uit, zo'n VPI! :)

eindelijk heb ik mijn site ook weer enigszins op de rails, na de nodige vreemde probleempjes.

m'n meest recente system pic's:

diapason_naim%20system.JPG

diapasonnaimsetup.JPG

Als 't goed is verschijnt de onderstaande foto nu wel in z'n geheel, i.p.v. alleen de bovenste helft :rolleyes:

Groeten,

Alco

In afwachting van een goed fototoestel hier wat prutswerk met een webcam.

Grootste probleem is de belichting, feller maken blijkt niet echt mooier te zijn :(

aragon1.jpg

aragon2.jpg

aragon3.jpg

aragon4.jpg

aragon5.jpg

aragon6.jpg

Andr

Wel centen voor zo'n 1500 watt aan versterking, maar een paar 100 voor een cammetje kan er niet af ;)

Kun je je voeten nog kwijt (of zijn daar de Paladijnen voor)?

edit. IIg ben al aardig opweg naar een multi channel set ;)

Geplaatst door Ome Henk:

Normaliter staat het er zo bij:

Audiohoekje_jpg.jpg    

Maar nu staat het er voor dit weekend (dankzij Haudio) er zo bij:

VPI%20Scout%20op%20proef_jpg.jpg  

Eindelijk nieuwe foto's op m'n site   :D

en klinkt die vpi platenspeler een beetje

Geplaatst door Duck-Twacy:

Wel centen voor zo'n 1500 watt aan versterking, maar een paar 100 voor een cammetje kan er niet af     ;)

Kun je je voeten nog kwijt (of zijn daar de Paladijnen voor)?

edit. IIg ben al aardig opweg naar een multi channel set    ;)

Deze opstelling is maar tijdelijk, de Krell is inmiddels naar links opgeschoven, bovendien is hij nu werkeloos :)

Ik bezin me nog op een andere opstelling.

In de huidige opstelling heb ik te korte interlinks voor het linker monoblok.

De hele set zou laag in het midden kunnen komen, waardoor alle kabels zo kort mogelijk zijn.

De nieuwe schone groep zou het best aan de linker kant kunnen komen....

Andr

Beste mede forummers.

Even een update van mijn set, zie reeds eerder geposte foto van mij.

Mijn nieuwe speakers zijn eindelijk in mijn bezit, speakers_zonder_front_zijkant.JPG

De Millon's air reverence II

• 4 weeks later...

Da's mooi Marten Jan, een digi-cam is een goed begin, nu nog een geschikte site om je foto's te plaatsen...

Ik zie dat de foto's niet in dit forum konden worden geplaatst.

Ik zou persoonlijk altijd even checken of de foto daadwerkelijk in je berichtje is geplaatst.

Ik zag dat ook jij je foto's op een Geocities site hebt staan.

Helaas, met alle respect,...dit zijn waardeloze sites, net als MSN, Friendspages,etc... Als je er een tijdje nix aan hebt gedaan verwijderen ze OF de gehele site, OF de foto's van je site :(

Ook kun je (zoals te zien is) vaak geen foto's linken vanaf zo'n geocities site...

Mvg,

Alco

Geplaatst door Alco:

Da's mooi Marten Jan, een digi-cam is een goed begin, nu nog een geschikte site om je foto's te plaatsen...

Ik zie dat de foto's niet in dit forum konden worden geplaatst.

Ik zou persoonlijk altijd even checken of de foto daadwerkelijk in je berichtje is geplaatst.

Ik zag dat ook jij je foto's op een Geocities site hebt staan.

Helaas, met alle respect,...dit zijn waardeloze sites, net als MSN, Friendspages,etc...  Als je er een tijdje nix aan hebt gedaan verwijderen ze OF de gehele site, OF de foto's van je site    :(

Ook kun je (zoals te zien is) vaak geen foto's linken vanaf zo'n geocities site...

Mvg,

Alco

confused.gifconfused.gif

Ik zie ze wel!