Jitze Posted 17 mei 2003 Report Share Posted 17 mei 2003 Geplaatst door JSA:Mijn simpele maar toch goede set Waar is die Genesis ? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door Jitze: Waar is die Genesis ? Groet Jitze Nog in amerika Maar als jullie willen zeiken dan kunnen jullie van mij een biertje krijgen hoor Ipv te zeggen dat ik als 18 jarige het prima voor elkaar heb zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door JSA: Nog in amerika Maar als jullie willen zeiken dan kunnen jullie van mij een biertje krijgen hoor Ipv te zeggen dat ik als 18 jarige het prima voor elkaar heb zo. Nou Jasper, je hebt het prima voor elkaar hoor. Zeg ik als 21 jarige, die het waarschijnlijk minder voor elkaar heeft (zie profiel en ook dit topic) Volgens mij kun jij maar beter bij je ouders blijven wonen. Is niet alleen goedkoper, maar je zult volgens mij ook nooit zo'n ruime kamer krijgen als je nu hebt (niet betaalbaar althans). Ik heb aanzienlijk minder ruimte. En geld denk ik Maar goed, ik kan niet in jouw portemonnee kijken (en dat wil ik ook niet). Ik weet alleen dat de mijne behoorlijk licht is op dit moment... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Nou Jasper, je hebt het prima voor elkaar hoor. Zeg ik als 21 jarige, die het waarschijnlijk minder voor elkaar heeft (zie profiel en ook dit topic) Volgens mij kun jij maar beter bij je ouders blijven wonen. Is niet alleen goedkoper, maar je zult volgens mij ook nooit zo'n ruime kamer krijgen als je nu hebt (niet betaalbaar althans). Ik heb aanzienlijk minder ruimte. En geld denk ik Maar goed, ik kan niet in jouw portemonnee kijken (en dat wil ik ook niet). Ik weet alleen dat de mijne behoorlijk licht is op dit moment... Ah, bedankt voor je positieve reactie Maar idd weinig vaste lasten. Daarom nu maar even in 1x goed, zodat ik flink vooruit kan. De kamer kan niet beter, akoestisch heel goed (zolderkamer) en het is denk ik wel een luxe dat ik m'n speakers 2,5 meter van de achter muur kan zetten (achter het gordijntje loopt het nog 1,5m door, gevuld met een bass-trap). Tevreden dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door JSA:[QB]Mijn simpele maar toch goede set: Mooie set, Jasper! Benieuwd hoe het klinkt, we moeten nog steeds eens afspreken! Waar is je ML No.38 trouwens gebleven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door Audiopaul: Mooie set, Jasper! Benieuwd hoe het klinkt, we moeten nog steeds eens afspreken! Waar is je ML No.38 trouwens gebleven? Zeker moeten we eens afspreken. De ML38 is een koper voor gevonden. Die had jij natuurlijk ook wel graag willen hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door JSA: Zeker moeten we eens afspreken. De ML38 is een koper voor gevonden. Die had jij natuurlijk ook wel graag willen hebben Ha ha, je onderschat m'n Sphinx Project 8, maar met een No. 380S mag je altijd even aanwippen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door Audiopaul: Ha ha, je onderschat m'n Sphinx Project 8, maar met een No. 380S mag je altijd even aanwippen! Neehoor Ik zal er aan denken als er een 380s vrij is. (ik ga nog even door) M'n referentie (oude foto) Versterkerkabeltjes; Straightwire Virtuoso, Harmonic Sustain en Siemens Electro Reference. Allerlei Harmonic Sustain kabels, Siemens netkabels en straightwire digitale kabel. Harmonic Sustain XLR 110ohm met Neutrik XLR. Op de achtergrond de Yamaha cdspeler met HS interlinks en Olflex netkabel. Nog een om het af te leren: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Mooi hoor, Jasper. Ik kreeg vrijdag m'n prijs (dankzij mijn goed geraden nieuwe aanwinsten van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door Audiopaul:Mooi hoor, Jasper. Ik kreeg vrijdag m'n prijs (dankzij mijn goed geraden nieuwe aanwinsten van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
raimond kieftenbeld Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 hier mist alleen nog de rotel RB 1090,ik moet maar eens een paar nieuwe maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Jammie jammie, Ome Henk... Dat ziet er wel smakelijk uit, zo'n VPI! eindelijk heb ik mijn site ook weer enigszins op de rails, na de nodige vreemde probleempjes. m'n meest recente system pic's: Als 't goed is verschijnt de onderstaande foto nu wel in z'n geheel, i.p.v. alleen de bovenste helft Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 In afwachting van een goed fototoestel hier wat prutswerk met een webcam. Grootste probleem is de belichting, feller maken blijkt niet echt mooier te zijn Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Wel centen voor zo'n 1500 watt aan versterking, maar een paar 100 voor een cammetje kan er niet af Kun je je voeten nog kwijt (of zijn daar de Paladijnen voor)? edit. IIg ben al aardig opweg naar een multi channel set Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk:Normaliter staat het er zo bij: Maar nu staat het er voor dit weekend (dankzij Haudio) er zo bij: Eindelijk nieuwe foto's op m'n site en klinkt die vpi platenspeler een beetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 En helpen die kurken onderzettertjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Wel centen voor zo'n 1500 watt aan versterking, maar een paar 100 voor een cammetje kan er niet af Kun je je voeten nog kwijt (of zijn daar de Paladijnen voor)? edit. IIg ben al aardig opweg naar een multi channel set Deze opstelling is maar tijdelijk, de Krell is inmiddels naar links opgeschoven, bovendien is hij nu werkeloos Ik bezin me nog op een andere opstelling. In de huidige opstelling heb ik te korte interlinks voor het linker monoblok. De hele set zou laag in het midden kunnen komen, waardoor alle kabels zo kort mogelijk zijn. De nieuwe schone groep zou het best aan de linker kant kunnen komen.... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Eindelijk nieuwe foto's op m'n site Past maar net, Henk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Beste mede forummers. Even een update van mijn set, zie reeds eerder geposte foto van mij. Mijn nieuwe speakers zijn eindelijk in mijn bezit, De Millon's air reverence II Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 hallo, Hier een foto'tje van m'n set: meer, op m'n homepage edit: was groot, beter om even te kijken op mijn homepage. www.marcelvandekamp.tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 bedankt, niet gezien, maar heb eea al weer aangepast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Mijn set, eindelijk heb ik thuis een digicam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Da's mooi Marten Jan, een digi-cam is een goed begin, nu nog een geschikte site om je foto's te plaatsen... Ik zie dat de foto's niet in dit forum konden worden geplaatst. Ik zou persoonlijk altijd even checken of de foto daadwerkelijk in je berichtje is geplaatst. Ik zag dat ook jij je foto's op een Geocities site hebt staan. Helaas, met alle respect,...dit zijn waardeloze sites, net als MSN, Friendspages,etc... Als je er een tijdje nix aan hebt gedaan verwijderen ze OF de gehele site, OF de foto's van je site Ook kun je (zoals te zien is) vaak geen foto's linken vanaf zo'n geocities site... Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door Alco:Da's mooi Marten Jan, een digi-cam is een goed begin, nu nog een geschikte site om je foto's te plaatsen... Ik zie dat de foto's niet in dit forum konden worden geplaatst. Ik zou persoonlijk altijd even checken of de foto daadwerkelijk in je berichtje is geplaatst. Ik zag dat ook jij je foto's op een Geocities site hebt staan. Helaas, met alle respect,...dit zijn waardeloze sites, net als MSN, Friendspages,etc... Als je er een tijdje nix aan hebt gedaan verwijderen ze OF de gehele site, OF de foto's van je site Ook kun je (zoals te zien is) vaak geen foto's linken vanaf zo'n geocities site... Mvg, Alco Ik zie ze wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts