Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Keessie:

nou Henrie,

je weet niet wat je mist!!

maar..........

ik weet nog een winkel die denk ik het allerlaatste nieuwe (demo) paar te koop heeft voor 2600 neuro tezamen.

Nope, heb ze nog nooit gehoord, dus ik weet idd niet wat ik mis :):D

Maar heb je de foto's van mijn setje al bekeken? Dan zul je zien dat die dingen niet op mijn kamer passen... :( Heb trouwens een nieuwe opstelling in gedachten. Moet alleen nog wat spulletjes kopen en ff m'n vader vragen of wat boekeplanken wil verplaatsen (ik heb geen betonboor/boormachine)...

zijn we weer...

nou ik zo een paar dagen met die upgrade zitten luisteren...........enneh, jammer van het geld, ik hoor geen verschil. misschien wil een vrijwilliger eens langskomen, ik zou echt niet weten wat iik anders moet horen hoor. nou ja, het staat wel indrukwekkend, maar verder heb je er niets aan.

• 4 weeks later...

hallo,

Bedankt voor de reactie's. Tja waarom de thiels eruit? Toch te groot voor de ruimte. Zou ik de thiels in de lengterichting kunnen plaatsen, dan was het waarschijnlijk veel beter geweest. Er was gewoon te veel laag aanwezig. De balans was weg. Qua klankbeeld zit ertussen de AP en thiel niet erg veel verschil, al lijkt de AP wat precieser/ ruimtelijker. Waarschijnlijk zullen de thiels dat ook doen, maar dan wel in een grote ruimte. Ik heb heel veel schik mee, en waarschijnlijk ga ik het toch wel een tijdje uitzingen met deze speakers :D

Een 2e HS review? Heb er al wel aan gedacht, Misschien dat ik me er wel voor opgeef. Even over nadenken hoor.

Hai Alco,

Is jouw set beschrijving nog wel actueel ?

Je had gelijk Carl, ik heb 't inmiddels aangepast :)

Tja,... Ik ging deze week naar een zaak om een (2e hands) externe Naim voeding op te halen, als upgrade voor m'n Naim voorversterker.

Ik heb daar ook nog een poosje zitten luisteren, en was (wederom) erg enthousiast over 't merk Sonneteer.

Bij 't verlaten van de winkel kreeg ik behalve de HiCap voeding ook 't aanbod mee om zelf thuis eens een Sonneteer Campion te proberen.

En dingen thuis uitproberen is altijd leuk, dus... :D

Well,... na een paar uurtjes luisteren en vergelijken met m'n Naim voor-eind (+ voeding!) kwam ik tot de 'pijnlijke'/heuglijke ontdekking dat (voor mij) Naim has been beaten!

Dus,... nogal onverwachts, maar toch erg happy met de plotselinge metamorfose. :)

(heb alvast effe een fotootje geschoten toen ik het Sonneteer demo-model thuis had):

sonneteer_naim_topview.JPG

Groeten,

Alco

en nu Alco????????

Zie mijn profiel Jopie! :)

Ik heb gisteren m'n Naim voor-eind combi omgeruild voor een (gemodificeerde) Sonneteer Campion versterker. (zonder bijbetaling uiteraard)

Ik vind Naim op zich ook nog steeds heel goed hoor. Ik had de Sonneteer's op zich al vaker gehoord, en vond 't het mooiste op versterker gebied wat ik tot nu toe ooit heb gehoord.

Maarja, in 'n winkel is 't toch meestal anders dan thuis omdat de ruimte en de rest van de set daar toch anders is.

Maar bij mij thuis bleek de Sonneteer net zo de sterren van dehemel te spelen, als in de winkel :)

Hij blijft leuk       :D

Gelukkig dan maar JSA :D

getpicture.php?id=282285

getpicture.php?id=282287

Hallo,

Mijn nieuwe installatie, maar dan overdag.

Accuphase versterking (e-204)

NAD cd speler (C541i)

Klipsch luidsprekers (SB-1)

Klinkt een stuk beter dan mijn vorige installatie: een 15 jaar oude NAD setje.