Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Hai Jitze en anderen,

Maak je geen zorgen niet de AA, maar de AAA (de Analoque Audio Association). Ik kreeg uit Duitsland een "Sint Niclaus" (ik wist niet dat ze die daar kenden) aanbieding waarbij ik voor twee jaar lid kon worden voor 60 euro. Ik kreeg een "Phoenix" testplaat (ook met leuke muziek) erop en twee tijdschriften van hun clubblad van 2003. Daarna drie per jaar. Ze hebben ook nog een archief waar alle oude bladen in staan die met een wachtwoord op internet is op te vragen. Ze werken ook aan heruitgaven van platen. Ik ben ook lid geworden omdat ik van kleinschalige initiatieven houd.

We hebben soms wel eens wat tegen onze buren en ze kunnen wel eens wat irritant zijn, maar die AAA is zeer profesioneel opgezet. Kennelijk vorig jaar een clubdag in Hamburg gehad waar meer draaitafels stonden dan in 5 jaar Koningshoeve. Je hebt vast wel eens op hun website gekeken, anders doen.

Ik zal vast nog wel eens op hun activiteiten terugkomen.

groet,

Hehe, eindelijk wat foto's kunnen maken......... let even niet op de rotzooi eromheen :unsure:

picserver.jpeg

het vooraanzicht met m'n JVC breedbeeld, en aan beide kanten hangend de JBL's

Ik krijg binnenkort een fatsoenlijk audiomeubel waar alles netjes in kan (tot die tijd doet het schoolbankje redelijk z'n werk), maar die foto's volgen dan wel.

picserver.jpeg

Onder de tv staan de sony dvp-ns705 dvd/cd speler en de Sherwood versterker, daarnaast momenteel de (el cheapo) Sub van sony..... wederom een beetje zooitje maar dat verandert nog

picserver.jpeg

De "sweetspot" met links en rechts de twee pascal surroundjes

picserver.jpeg

De JBL TLX200's ingezoomd en zonder front :blink: hangend aan een setje vogels steunen... dat dropvetertje wat eraanhangt word ook nog vervangen......

Om on-topic te blijven...

De meest recente foto van m'n set(je)

sonneteer_naim_topview.JPG

(Sonneteer Campion, Naim CDX op masterbase, Quadraspire rack)

(enige verschil is dat er tot gisteren nog een blank metalen (zilver) frontplaat

op de Sonneteer versterker zat, en nu een zwarte B) )

Groeten,

Alco

Ziet er zeer fraai uit alco!

Om niet uit de toon te vallen ook een piccie van mijn versterker

Thanx Skiffer :)

Die van jouw mag er anders ook zijn!

(vind vrijwel alle versterkers van UR erg fraai qua looks/afwerking)

Guest muziekfreak

Nou zal ik ook maar ff een pic`tje erop zetten dan..komt ie

DSC00031.jpg

De Dali aw-10 sub is weg...zit een, 15"waffer op me te wachten [wordt gebouwd op het moment]

http://members.home.nl/dwarf80/muziekfreak...es/DSC00034.jpg

SPHINX en nogeens SPHINX [klik url] beetje tegrote foto.

DSC00004.jpg

Offcourse, heeft een Infinity[classic]freak...ook Infinity`s staan. Met de nodige mods.

Granieten_voeten.jpg

Granieten voeten, en trekstangen en andere filters en interne bekabeling [ander type Monstercable]

Voor meer pic....kijk je op mijn site

Groetjes Muziekfreak