carl Posted 2 februari 2004 Report Share Posted 2 februari 2004 K...t wat doet mijn dochter fout. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 2 februari 2004 Report Share Posted 2 februari 2004 K...t wat doet mijn dochter fout. Ik zie ze wel hoor. Makkelijk, een platenspeler op je salontafel, hoef je niet op te staan om je plaat om te draaien.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 februari 2004 Report Share Posted 2 februari 2004 K...t wat doet mijn dochter fout. Je moet wel de url van de plaatjes zelf posten (de jpg files dus). En wel eerst op 'img' klikken als je een plaatje wilt posten. Daar dan de url invullen en dan ok klikken. Klaar is Carl Zoiets dus: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 februari 2004 Report Share Posted 2 februari 2004 Henrie, Je bent geweldig vanaf nu kan ik het (hoop ik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 februari 2004 Report Share Posted 2 februari 2004 De platenspeler op de salon staat er alleen maar voor de shit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 februari 2004 Report Share Posted 2 februari 2004 Henrie, Je bent geweldig vanaf nu kan ik het (hoop ik) Anders gewoon ff mijn post (of een andere met plaatjes) quoten. Dan zie je meteen hoe het gedaan is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 2 februari 2004 Report Share Posted 2 februari 2004 K...t wat doet mijn dochter fout. wat ze fout doet is dat ze niet op een van de foto's staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 K...t wat doet mijn dochter fout. wat ze fout doet is dat ze niet op een van de foto's staat Weer op zoek, Jasper?? groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 Zo dat C.J spul ziet er mooi uit, zijn dat de Premier 140 en 17LS? O, nee de 11a lees ik in de set beschrijving. Erg mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 Hierbij dan maar even een plaatje van hoe mijn set er nu uitziet. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 :eek: Erg mooi strak, die grijze Avalons! Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar in een luxe houtfinish gezien. Een droomset, Jack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 K...t wat doet mijn dochter fout. Je moet wel de url van de plaatjes zelf posten (de jpg files dus). En wel eerst op 'img' klikken als je een plaatje wilt posten. Daar dan de url invullen en dan ok klikken. Klaar is Carl Zoiets dus: jammer dat de bekabeling zo slordig in het zicht ligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 K...t wat doet mijn dochter fout. wat ze fout doet is dat ze niet op een van de foto's staat Weer op zoek, Jasper?? groeten, PD Altijd wat achter de hand houden, PD. Gouden tip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 Hai Duck en Jopius, Het zijn inderdaad de premier 17 LS en de 11 a. De 140 heb ik laatst bij mijn dealer gezien en maar niet naar de prijs gevraagd. Hoewel de dollar laag staat moet dat ding een hele hoop geld meer kosten dan de 11a en die vond ik al niet te betalen. Overigens geen spijt van. Het valt me op dat niemand opmerkingen maakt over de Monitor Audio's 20 SE wat een hele mooie speaker is en ook niet al te groot. In alle landen goed getest en bijvoorbeeld Stephan die hier vroeger postte en had gewerkt bij Rik Stoet was er ook heel enthousiast over. De Linn Axis valt overigens een beetje door de mand met de nieuwe Benz Glider. Die oude testen kloppen wel dat die een beetje "lean" is althans t.o.v. de Meridian. De Kimber Kabels zijn wel een probleem, klinken goed maar zijn heel erg lelijk. Ik zou er eigenlijk iets van zwart textielkous om willen doen - iemand suggesties? Mijn tweede dochter heb ik er maar niet opgezet. Dan valt mijn set in het niet. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 Het valt me op dat niemand opmerkingen maakt over de Monitor Audio's 20 SE wat een hele mooie speaker is en ook niet al te groot. In alle landen goed getest en bijvoorbeeld Stephan die hier vroeger postte en had gewerkt bij Rik Stoet was er ook heel enthousiast over. Ik zou wel willen, maar ik ken ze niet Dit zag ik te staan in een thread op http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19173890 Verschillende kabelbind producten: gewoven mesh, ook wel gevlochten kous, cable mesh, fitcoflex, kabel mesh, nylon mesh, woven sleeving of cable sleeves genoemd kabelverslinder, ook wel cableeater/cableater, cable organisers, spiral wraps of split wire loom genoemd (links: Conrad art nr. 542476 / rechts: Conrad art nr. 540791) trekbandjes, ook wel tie-wraps, cable wraps, cable ties genoemd -------------------------------------------------------------------------------- Voorbeelden: Bij deze Enermax is de voedingskabel van het moederbord gedaan met en gewoven mesh en de eindpunten afgewerkt met een stukje krimpkous: Drie verschillend gerounde ATA/IDE kabels (van boven naar beneden: tape, trekbandjes, spiralwraps): -------------------------------------------------------------------------------- Shops: - Conrad Electronic Nederland : http://www.conrad.nl - Okaphone Elektronika : http://www.okaphone.nl - Stuut en Bruin : http://www.stuutenbruin.com - Display Electronics Distribution : http://www.display.nl - DIL Elektronika : http://www.dil.nl - Performance-PCs.com : http://www.performance-pcs.com - http://shop.tweakers.net.powerparts.nl/ / http://www.powerparts.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 3 februari 2004 Report Share Posted 3 februari 2004 :eek: Erg mooi strak, die grijze Avalons! Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar in een luxe houtfinish gezien. Een droomset, Jack! Dank je. De Grey Nextel Finish is inderdaad een uitvoering die je niet vaak tegenkomt. Gelukkig heb ik toch twee paar (front + surround) er van op de kop weten te tikken. Het idee achter de Nextel Grey verf is dat het nog wat minder reflexen geeft dan de fineer uitvoering wat uiteindelijk de geluidskwaliteit ten goede moet komen. Een mooie bijkomstigheid is ook wel dat deze versies een stuk mooier in mijn interieur passen dan de hout fineer uitvoeringen Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 4 februari 2004 Report Share Posted 4 februari 2004 :eek: Erg mooi strak, die grijze Avalons! Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar in een luxe houtfinish gezien. Een droomset, Jack! Dank je. De Grey Nextel Finish is inderdaad een uitvoering die je niet vaak tegenkomt. Gelukkig heb ik toch twee paar (front + surround) er van op de kop weten te tikken. Het idee achter de Nextel Grey verf is dat het nog wat minder reflexen geeft dan de fineer uitvoering wat uiteindelijk de geluidskwaliteit ten goede moet komen. Een mooie bijkomstigheid is ook wel dat deze versies een stuk mooier in mijn interieur passen dan de hout fineer uitvoeringen Jack je hebt er vier?!!! Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 4 februari 2004 Report Share Posted 4 februari 2004 ],4 Feb 2004, 04:28:37] :eek: Erg mooi strak, die grijze Avalons! Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar in een luxe houtfinish gezien. Een droomset, Jack! Dank je. De Grey Nextel Finish is inderdaad een uitvoering die je niet vaak tegenkomt. Gelukkig heb ik toch twee paar (front + surround) er van op de kop weten te tikken. Het idee achter de Nextel Grey verf is dat het nog wat minder reflexen geeft dan de fineer uitvoering wat uiteindelijk de geluidskwaliteit ten goede moet komen. Een mooie bijkomstigheid is ook wel dat deze versies een stuk mooier in mijn interieur passen dan de hout fineer uitvoeringen Jack je hebt er vier?!!! Game Ja, fronts en surrounds zijn exact dezelfde Avalon Eclipse speakers. Beide sets zijn ook in dezelfde grijze kleur. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 februari 2004 Report Share Posted 4 februari 2004 Bedankt blue eyes ik ga eens achter die kouzen aan. Monitor Audio is opgericht door Mo Iqbal (een Indier, veel van die Engelse hifi bedrijven worden beheerst door "import" Engelsen). Men zegt dat de 20 SE zijn mooiste produkt was. Er zitten twee metalen units in: een gouden tweeter en een zilveren mid/bas. De speakers waren tot voor 3, 4 jaar in produktie. De firma is inmiddels overgenomen en de nieuwe eigenaar heeft zich meer op Home Studio gericht. Eigenlijk wel jammer want dat is niet mijn interesse. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Vandaag de Thorens opgehaald in Maassluis. Beetje rommelig nog allemaal, links staat de Aleph in aanbouw (onder een handdoekje). Tis nog te vroeg om iets over het geluid te zeggen, heb alleen 2 plaatkanten van oude grijsgedraaide lp's beluistert (dwz lps die ik 20 jaar geleden zeker een paar honderd keer heb afgedraaid). Klinkt zeker niet verkeerd, maar ik mis nog een beetje de ruimtelijkheid (niet dat mij set daar zo in uitblinkt). Wat me wel opvalt hoe gevoelig het is voor stoten. Draadrek is ook niet optimaal. Het is wel zwaar, maar omdat het maar 3 poten heeft wiebelt het toch vrij snel (vooral dwars op de poten). Zit eraan te denken om of een 4e poot of een muurrek te nemen tzt. Stofkap is alleen tegen terrorkatten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Dank je, mooi gereviseerd he. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carel Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 M'n homepage is niet meer up to date, deze foto wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 M'n homepage is niet meer up to date, deze foto wel. Ja, jouw set herken ik wel. Jij had/hebt een TEAC VRDS helemaal gemod. Kwam vroeger wel eens op je site, toen het forum van HiFi.nl nog in zijn oude staat was. Ik zie alleen die CD-speler niet meer. Vervangen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Aarts Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 jah ze stonden ook al bij recensies maja van boven naar onder in het rek -de 2 losse voedingen van de etalon -de etalon zelf -de xa50es -de aragon 4004 -en dan nog mijn zelfbouwspeakertjes de aragon en de etalon zijn al gemodificeerd , de etalon is nog wel aan het inspelen de xa50es zal over een tijdje een keer worden gemod. Gr, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 Ik zie alleen die CD-speler niet meer. Vervangen? Kijk nou eens goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts