Henrie Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Ik zie ze alleen als ik eerst de URL van de foto's heb gekopieerd en vervolgens in de browser heb neergezet en op enter druk. Dan zie ik dus alleen de foto verschijnen en vervolgens als ik op 'back' klik, dan staan ze wel op het forum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door Henrie:Ik zie ze alleen als ik eerst de URL van de foto's heb gekopieerd en vervolgens in de browser heb neergezet en op enter druk. Dan zie ik dus alleen de foto verschijnen en vervolgens als ik op 'back' klik, dan staan ze wel op het forum... En ik zie ze direct als ik het topic open... IK zie dus ook geen URL's..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door Maurice: En ik zie ze direct als ik het topic open... IK zie dus ook geen URL's..... Ik zie ook geen URL's, maar die kan je wel te weten komen door links te klikken en dan op 'properties' te klikken. Ik zie ze dus niet automatisch bij het openen van het topic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door MJ_OK:Ik heb het gecontroleerd. Ik zag ze, nu niet meer. Ik ga op zoek naar een ander domain. Hier kun je ze wel kwijt en die doet het wel. Alleen ff registreren Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Eindelijk af, mijn nieuw meubeltje, althans, de dopmoeren aan de bovenkant moet ik nog in de goede kleur spuiten. *^^%&% Chello, het werkt weer eens niet. En maar betalen....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door marcel:Eindelijk af, mijn nieuw meubeltje, althans, de dopmoeren aan de bovenkant moet ik nog in de goede kleur spuiten. http://www.geocities.com/hifiman702000/rack1.jpg Wow, wat een plakaat. Kun je 'm niet wat kleiner maken en op een andere server poten? Dat Geocities-gebeuren doet het toch niet (zie mijn vorige posting voor een site die wel werkt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Sorry, normaal post ik pics via mijn chello ruimte, maar als er iets niet goed gaat met m'n FTP progje, dan slaat hele zaakje aan de chello kant vast, altijd zo. Dan duurt het weer een tijdje voordat alles werkt. Zodra het werkt zal ik een kleiner plaatje posten, want hij was idd erg groot, 1000x excuses.( heb e'm al vast weggehaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door MJ_OK:Mijn set, eindelijk heb ik thuis een digicam! misschien ben ik erg subjectief, en ongenuanceerd,als ik zeg dat ik het een beetje een zooitje vind. de nadruk word nu op de kabelboel gelegd in plaats van je set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 oke, nieuwe poging het rack ziet er nie slecht uit, alleen de moeren aan de bovenkant moeten nog worden vervangen door dopmoeren die ook zwart zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Mooi gedaan, heb je plastic buisjes (of hout?) om de draadeinden gemaakt. Ik ben iets minder estetisch verantwoord Maar het staat noet in het zicht (vanaf de luisterruimte) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Als ik links naast je rack op de vloer dat witte ding zie liggen, begin ik een beetje te twijfelen Duck En dan in een hoek geen draadeinden maar wel in het midden, wellicht beter voor de toegankelijkheid, maar of het zo stabiel blijft? Over de dradenspaggeti wil ik het liever niet hebben Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Op dit moment heb ik even een muzikale 'gast' te 'logeren' in mijn set. Kon een paar weekjes een Thorens TD165 met SME arm en AudioNote element lenen van een kennis. Het ding ziet er niet uit vind ik (vanwege de kleur en de arm), maar... ik moet zeggen 't klinkt niet verkeerd. Wel leuk om effe weer wat uit de 'oude doos' te kunnen beluisteren (zoals Topper Headon - 'Leave it to luck') Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Geplaatst door jopie: misschien ben ik erg subjectief, en ongenuanceerd,als ik zeg dat ik het een beetje een zooitje vind. de nadruk word nu op de kabelboel gelegd in plaats van je set. Hoe bedoel je dat, zulke geweldige kabels heb ik nou ook weer niet... 'T lijkt wel een chaos ja... Moet je de andere kant van mijn kamer eens zien, genoeg rotzooi voor mooi difuus reflecterend geluid Eerst had ik de platenspeler op een tafeltje voor mijn set staan en een tv op het kastje. Stapeltje platen en een hoop oud papier en de rotzooi is compleet. P.s. Heb mijn cd's wel op alfabet staan, dat valt dan weer mee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Geplaatst door Duck-Twacy: De kabelspaggetti raakt elkaar nergens. Overigens vind ik spaggetti best lekker Zo weer gerust gesteld? Hmm, op mijn bekabeling valt ook wel iets aan te merken, maar zo te zien heb je er weldegelijk aandacht aan besteed Dat Audioplan spul lijkt mij wel mooi, tis alleen lichtelijk prijzig Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Geplaatst door Alco:Op dit moment heb ik even een muzikale 'gast' te 'logeren' in mijn set. Kon een paar weekjes een Thorens TD165 met SME arm en AudioNote element lenen van een kennis. Het ding ziet er niet uit vind ik (vanwege de kleur en de arm), maar... ik moet zeggen 't klinkt niet verkeerd. Wel leuk om effe weer wat uit de 'oude doos' te kunnen beluisteren (zoals Topper Headon - 'Leave it to luck') Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Jouw Thorens heeft wel een erg mooie omlijsting/kast Skiffer! (kersen ?) De SME arm die op 'mijn' leen-Thorens zit, is een drama vind ik... Klankmatig is alles ok, maar 't is erg lastig om bijvoorbeeld de naald te laten zakken bij 't begin van een nummer. De arm zakt namelijk ietsie terug, dus als ik bijvoorbeeld ergens in een nummer de arm omhoog doe, en 'm daarna weer laat zakken, dan zakt ie 'n beetje schuin naar beneden zodat ie in 't zelfde nummer zo'n 20sec terug weer begint. (hoop da'k 't duidelijk heb geformuleerd) Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een Rega arm. Of ik wel of niet nog een draaitafel koopt hangt nu meer af van geld, dan van andere factoren... (wil/moet eerst m'n voor-eind combi verkopen dan, voordat ik iets nieuw aan kan schaffen) Ik heb de Thorens even een 'virtual facelift' gegeven, in Paint... In zwart vind ik 'm er al mooier uitzien (normaliter geef ik de voorkeur aan hout boven zwart, maar dan moet 't wel echt/mooi hout zijn en niet van dat 70's formicaspul) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Geplaatst door MJ_OK: Moet je de andere kant van mijn kamer eens zien, genoeg rotzooi voor mooi difuus reflecterend geluid Eerst had ik de platenspeler op een tafeltje voor mijn set staan en een tv op het kastje. Stapeltje platen en een hoop oud papier en de rotzooi is compleet. P.s. Heb mijn cd's wel op alfabet staan, dat valt dan weer mee... sportief gereageerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Geplaatst door Alco:Op dit moment heb ik even een muzikale 'gast' te 'logeren' in mijn set. Kon een paar weekjes een Thorens TD165 met SME arm en AudioNote element lenen van een kennis. Het ding ziet er niet uit vind ik (vanwege de kleur en de arm), maar... ik moet zeggen 't klinkt niet verkeerd. Wel leuk om effe weer wat uit de 'oude doos' te kunnen beluisteren (zoals Topper Headon - 'Leave it to luck') Greetings, Alco niet sleeeeeeeeeeeeekte alco. zit er een voortrap in die naim? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 niet sleeeeeeeeeeeeekte Alco Thanx Jopie zit er een voortrap in die naim ? Een voortrap ? bedoel je een phonotrap ? Yep, in de Naim Nait-2 zit een zeer goede phonotrap! Quote uit een test van de Naim Nait-2 uit de Homestudio, van Juni 1991: "Het phono-trapje levert bijzonder fraaie prestaties!Hoewel de Nait-2 met CD binnen deze prijsklasse hoog scoort, is 1 ding wel duidelijk: met een analoge bron overtreft de Naim beslist de verwachtingen!" Wat dat betreft Ik switch nu af en toe tussen de versterkers, dan weer een weekje de 72/180 voor-eind combi, en dan weer effe de Nait-2. Het enige vervelende van beide Naim versterkers is 't feit dat je de volumeknop maar amper hoeft aan te raken of 't volume schiet al omhoog. Alsof er 100db speakers aanhangen o.i.d. (behalve via phono dus) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 De arm zakt namelijk ietsie terug, dus als ik bijvoorbeeld ergens in een nummer de arm omhoog doe, en 'm daarna weer laat zakken, dan zakt ie 'n beetje schuin naar beneden zodat ie in 't zelfde nummer zo'n 20sec terug weer begint. (hoop da'k 't duidelijk heb geformuleerd) Da's de dwarskrachtcompensatie. Weet je tenminste dat die goed werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Da's de dwarskrachtcompensatie. Weet je tenminste dat die goed werkt Aha,...dat klinkt heel aannemelijk, maaruh... 't lijkt me toch niet helemaal de bedoeling ? Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 maaruh... 't lijkt me toch niet helemaal de bedoeling ? Ik denk dat dat per speler verschilt. Ik weet niet beter of 't hoort zo. Mijn Linn is onlangs nog door Versnel Hifi gecheckt en afgeregeld en die jongens zijn op draaitafelgebied goed op de hoogte. Misschien zijn er wellicht andere draaitafelbezitters op dit forum die soortgelijke ervaringen hebben? Ome Henk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Als ik me niet vergis mag de arm niet terugvallen als je 'm laat zakken. Het kan komen door een foute dwarsdrukkompensatieinstelling (24 x woordwaarde ), maar vaak is het gewoon viezigheid op de rubber van de lift waar de arm op rust. Dan "plakt" de arm op de rustbaar. Maak die maar eens schoon, waarschijnlijk dat het dan over is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 29 juni 2003 Report Share Posted 29 juni 2003 Geplaatst door Alco:Jouw Thorens heeft wel een erg mooie omlijsting/kast Skiffer! (kersen ?) De SME arm die op 'mijn' leen-Thorens zit, is een drama vind ik... Klankmatig is alles ok, maar 't is erg lastig om bijvoorbeeld de naald te laten zakken bij 't begin van een nummer. De arm zakt namelijk ietsie terug, dus als ik bijvoorbeeld ergens in een nummer de arm omhoog doe, en 'm daarna weer laat zakken, dan zakt ie 'n beetje schuin naar beneden zodat ie in 't zelfde nummer zo'n 20sec terug weer begint. (hoop da'k 't duidelijk heb geformuleerd) Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een Rega arm. Of ik wel of niet nog een draaitafel koopt hangt nu meer af van geld, dan van andere factoren... (wil/moet eerst m'n voor-eind combi verkopen dan, voordat ik iets nieuw aan kan schaffen) Ik heb de Thorens even een 'virtual facelift' gegeven, in Paint... In zwart vind ik 'm er al mooier uitzien (normaliter geef ik de voorkeur aan hout boven zwart, maar dan moet 't wel echt/mooi hout zijn en niet van dat 70's formicaspul) Groeten, Alco Beste Alco, Het terugglijden van de SME arm naar rechts , komt doordat het rubber van de armlift na al die jaren uitgedroogd is en glad is geworden. Dit is gedeeltelijk op te lossen door het rubber met wasbenzine schoon te maken . Als dit onvoldoende blijkt dan het rubber een klein beetje opruwen met fijn schuurpapier. Helpt dat ook niet , wat bijna onmogelijk is ,dan het rubber vervangen. Ook heeft de SME meslagers die praktisch wrijvingsloos zijn,daardoor werkt de dwarskracht beter dan bv bij een Rega. MvG, Haudio Voor wie het niet kan betalen is alles te duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts