Jump to content

PLAATJES van je set hier :p

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Hallo,

@Henrie:

Ziet er netjes uit B) , hoe ver heb je de speakers uit elkaar staan? <_<

@Ome Henk:

Vanmorgen de roes aan het uitslapen op de fiets? ;) "Hallo Henk"! ......*fiets fiets Henk ziet niets*.. :huh:

groeten, PD Hogeterp :)

Hallo,

@Henrie:

Ziet er netjes uit B) , hoe ver heb je de speakers uit elkaar staan? <_<

Tja, niet zo ver helaas. Ik geloof iets van 1,30 of zo (van tweeter tot tweeter, ofwel, vanuit het midden van beide speakers). Maar zoals op de foto te zien is, kunnen ze niet veel verder uit elkaar. Of ik moet die linker achter m'n bed neer planten, maar dat gaat ook niet werken natuurlijk.

Verder staat de stoel eigenlijk ook te dicht bij. Vaak vind ik het dan ook fijner om vanachter m'n computer (die achter de stoel staat) te luisteren. Kan ik ook meteen forummen ;)

Ik plaats binnenkort nog wel een keer wat plaatjes van de binnenkant van de speakers (voor eventuele mods ;) ). En misschien ook wel eentje van de tweeter, voor Jasper. Wat bedoelde je daar nou mee, Jasper? Jij een idee misschien, PD?

........ hoort niets! :ph34r::P:lol:

@ Audiopaul: Blijkbaar, maar hoop niet dat het zo ernstig is.. !

@ Henrie: Jasper gebruikt dezelfde tweeters als jouw JBL speakers in zijn zelfbouw ultiem speaker systeem (gokje?).. :P

groeten, PD ;)

@ Henrie: Jasper gebruikt dezelfde tweeters als jouw JBL speakers in zijn zelfbouw ultiem speaker systeem (gokje?).. :P

groeten, PD ;)

Nou, dat denk ik niet... Als hij roept 'damn, die wil ik ook' (om wat voor reden dan ook), dan heeft ie ze blijkbaar niet...

Jasper, zet je computer nou eens aan, er reageer eens ;):) En nou niet met de smoes komen dat je aan het studeren was, want dat gelooft natuurlijk niemand, aangezien het geen tentamenweek is... :D

groeten, PD  ;)

Nou, dat denk ik niet... Als hij roept 'damn, die wil ik ook' (om wat voor reden dan ook), dan heeft ie ze blijkbaar niet...

Jasper, zet je computer nou eens aan, er reageer eens ;):) En nou niet met de smoes komen dat je aan het studeren was, want dat gelooft natuurlijk niemand, aangezien het geen tentamenweek is... :D

Dan wil hij ze gaan gebruiken voor zijn nieuwe project? :o:P

En nou niet met de smoes komen dat je aan het studeren was, want dat gelooft natuurlijk niemand, aangezien het geen tentamenweek is... :D

:confused:

Jasper is tenminste serieus! Kun je een voorbeeld aan nemen. :P:lol:

Of behoor jij tot die patatgeneratie die een week voor de tentamens pas als een dolle gaat leren?

En dan klagen gaan dat ut zoveel en moeilijk is... :angry::rolleyes::lol:

En nou niet met de smoes komen dat je aan het studeren was, want dat gelooft natuurlijk niemand, aangezien het geen tentamenweek is... :D

:confused:

Jasper is tenminste serieus! Kun je een voorbeeld aan nemen. :P:lol:

Of behoor jij tot die patatgeneratie die een week voor de tentamens pas als een dolle gaat leren?

En dan klagen gaan dat ut zoveel en moeilijk is... :angry::rolleyes::lol:

Ik behoor niet tot de patatgeneratie (ik eet haast nooit patat ;) ) maar ik heb wel zo ongeveer die werkwijze. Maar ik klaag niet dat het te moeilijk is, want dat valt wel mee. Heb trouwens nog geen tentamens gehad dit jaar. Pas aan het eind van het jaar weer. Moet wel een deadline halen voor m'n stageverslag, maar die is al voor een groot deel klaar :)

Trouwens, studeren is meer dan alleen tentamens (proberen te) halen. Dat hoort er ook bij, maar om nou nominaal te te lopen met je studie, vind ik wel heel erg uitsloverij... :lol: Ik loop dan ook al een jaar achter (welliswaar met een reden, maar toch). Ach, zo lang ik niet 2x zo lang over m'n studie doe als er voor staat, doe ik het netjes ;) En aangezien ik waarschijnlijk volgend jaar ga afstuderen, gaat dat makkelijk lukken. Wordt hooguit 1,5 jaar vertraging... :)

Hier wat plaatjes uit mijn hobbykamer:

axis.jpgMijn platendraaier, de Linn Axis.

mc20.jpgDe Ortofone MC20Super in close-up.

De Arcam Alpha 7R amp ontbreekt nog in dit rijtje; de kwaliteit van de foto was bedroevend slecht. :(

Toch maar eens een digitale camera lenen. Deze plaatjes heb ik nl met m'n dv-videocamera gemaakt.

ps: sorry voor de zooi.

Inmiddels heb ik een digi en nieuwe pics zijn in voorbereiding.

groeten, PD  ;)

Henrie:

Ik meen dat Sherwin of Game ooit een impressie van de Perfect Performer King heeft gemaakt met de befaamde 'twat' tweeter (twat = vrouwelijk plasdeel). Erg bevattelijk voor gruis in de spleet en deze moest dan ook van tijd tot tijd met een tissue worden afgenomen. Ik kan er helaas geen plaatje meer van vinden. Jouw tweeters lijken qua vorm een beetje op deze twat units...

Opgelost?

Ik meen dat Sherwin of Game ooit een impressie van de Perfect Performer King heeft gemaakt met de befaamde 'twat' tweeter (twat = vrouwelijk plasdeel). Erg bevattelijk voor gruis in de spleet en deze moest dan ook van tijd tot tijd met een tissue worden afgenomen. Ik kan er helaas geen plaatje meer van vinden. Jouw tweeters lijken qua vorm een beetje op deze twat units...

Opgelost?

Ik ben bang dat ik daarvoor verantwoordelijk ben geweest :D

had het plaatje niet meer op mn HD staan , maar heb m nog in een online gallery van me kunnen vinden :lol:

zie hier PP-Queen

Voor deze platendraaier heb ik mijn P25 aan de kant geschoven...

Hoi Puur, Heb je 2 TD125's ? :unsure:

ik zag namelijk dat je ook Thorens TD125 te koop hebt staan onder 2e hands.

Groeten,

Alco B)

Opgelost?

Ik ben bang dat ik daarvoor verantwoordelijk ben geweest :D

had het plaatje niet meer op mn HD staan , maar heb m nog in een online gallery van me kunnen vinden :lol:

zie hier PP-Queen

Dat maakt een en ander duidelijk :D

Maar mijn tweeter lijkt niet echt op zo'n twat-tweeter hoor. Zal wel komen doordat m'n foto niet zo geweldig duidelijk is. De tweeter is gewoon rond (19mm diameter) met daarom heen een soort 'sierlijstje'... Zal nog wel een 'close-up' van de tweeter maken ;):D

@Ome Henk:

Vanmorgen de roes aan het uitslapen op de fiets?  ;) "Hallo Henk"! ......*fiets fiets Henk ziet niets*..  :huh:

:huh: Wat zeggie :unsure:;)

Kennelijk ben ik selectief doof (en blind) :o;)

Vanmorgen weer zo'n trage reactie.. :P