Alco Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Ach Alco..zo slecht zijn ze toch niet och neeu, valt me eigenlijk nog mee. Zolang ik ze wat verklein en bewerk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Als de foto's waardeloos zijn hoef de set nog niet waardeloos te klinken Heb je geen last van die akoestische gita(ren?) De mijne zet ik altijd maar even buiten de kamer neer als ik ga luisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 5 april 2003 Author Report Share Posted 5 april 2003 moet je maar een electrische nemen acoustische gitaren is niet best voor je geluidsbeeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 bij mij staan er 2 gitaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Je set zal ongetwijfeld zeer mooi klinken Alco, maar het ziet er ook nog eens errug mooi/netjes uit! m'n compliments.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Je set zal ongetwijfeld zeer mooi klinken Alco, maar het ziet er ook nog eens errug mooi/netjes uit! m'n compliments.... Thanks Arnie acoustische gitaren is niet best voor je geluidsbeeld Ik zal de gitaar eens weg zetten om te luisteren of ik 't verschil hoor Gitaarwerk. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Hai Alco, Volgens mij zag ik wel platen maar geen platenspeler? je moet er toch een keer aan geloven! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Hai Alco,Volgens mij zag ik wel platen maar geen platenspeler? je moet er toch een keer aan geloven Haha, tja,...ik vrees 't ook Carl Ik heb inderdaad nog zo'n kleine 25 LP's over. De mooiste 5 die ik had ben ik kwijtgeraakt. Ik nam ze een keer mee tijdens een luister-sessie bij een HiFi-zaak. Eenmaal thuis gekomen kwam ik tot de ontdekking dat ik de LP's daar had laten liggen. Aangezien ik zelf geen auto had/heb, heb ik een paar weken gewacht, en toen ik ze weer op wou halen, was de winkel-eigenaar ze "kwijt" Woehaaa,sniff... groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbertt Posted 11 april 2003 Report Share Posted 11 april 2003 Rega set: Mira/Radio/Planet zelfbouwspeaker: Dynaudio Natural One Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Hi folks, Gisteravond kreeg ik een idee(tje) Ik heb 't bovenste plateau van mijn Quadraspire Q4 rack verwijderd. (heb toch maar 3 componenten, dus...) Daarnaast heb ik de rest van de planken ook weer los gekoppelt, en ze daarna met de onderkant naar boven weer vast gemaakt. Persoonlijk vind ik de onderkant namelijk mooier qua kleur dan de bovenkant. Doordat 't rack nu 16cm lager is en de vrij zware eindversterker nu op 't onderste plateau staat, is ook de stevigheid/stabiliteit toegenomen. De klank is iets ruimtelijker geworden, doordat 't rack nu minder hoog tussen de speakers staat. Hier de laatste 2 foto's (sorry voor de beroerde kwaliteit. Ik hoop z.s.m een betere digi-cam te kunnen kopen) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Maar goed dat je dit niet gedaan hebt Alco. Uhmm, help me out Henk, waar ging 't ook alweer over, met die loodbitumen ? Wat zou ik e.v.t. met loodbitumen beplakken ? Je hebt daarentegen w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Ja, daar heb je wel gelijk in. Het was ook nooit m'n opzet geweest toen ik 't rack bestelde om 'm 'binnenstebuiten' te monteren. Echter, toen ik de planken uit de doos haalde, viel me al op dat de onderkant wat gladder en (naar mijn smaak) mooier van kleur waren, dan de bovenkant. Tevens lijken de planken nu optisch iets dikker, omdat je de schuine rand nu ook ziet, en normaal gesproken vrijwel niet. Ik herriner me ook weer over die loodbitumen, by the way. Ik zou 't niet in m'n hoofd halen om die op/onder m'n Quadraspire planken te plakken. Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Dat rack is er juist berekend op de plateau's andersom. Nu gooi je het ontwerp in de war :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Dat rack is er juist berekend op de plateau's andersom. Nu gooi je het ontwerp in de war yeah well,...call me a rebel Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Geplaatst door Alco:Hi folks, Gisteravond kreeg ik een idee(tje) Ik heb 't bovenste plateau van mijn Quadraspire Q4 rack verwijderd. (heb toch maar 3 componenten, dus...) Daarnaast heb ik de rest van de planken ook weer los gekoppelt, en ze daarna met de onderkant naar boven weer vast gemaakt. Persoonlijk vind ik de onderkant namelijk mooier qua kleur dan de bovenkant. Doordat 't rack nu 16cm lager is en de vrij zware eindversterker nu op 't onderste plateau staat, is ook de stevigheid/stabiliteit toegenomen. De klank is iets ruimtelijker geworden, doordat 't rack nu minder hoog tussen de speakers staat. Hier de laatste 2 foto's (sorry voor de beroerde kwaliteit. Ik hoop z.s.m een betere digi-cam te kunnen kopen) Groeten, Alco als ik heel eerlijk ben vond IK het de eerste keer VEEEEEL mooier staan, luchtiger en ruimtelijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 als ik terug kijk naar de eerste foto,s vind ik dat je nu diepte mist in het meubel. maar ja dat is persoonlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Sorry, maar ik blijf het onooglijke rekjes vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: 'Tuurlijk Je zet je speakers toch ook niet andersom, omdat ze dan nog dikker lijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Sorry, maar ik blijf het onooglijke rekjes vinden Dat kan/mag Sodejuu. Ik vind die racks van Atacama lelijk. Te diep, TE modern, en ik hou niet van glas. Gelukkig heeft een ieder zo z'n eigen smaak en voorkeur. De Atacama 'Europa' racks vind ik darentegen wel weer mooi. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Ik vind dat glas ook niks in die rekjes. daarom heb ik het ook vervangen door natuursteen . Bovendien helpt 't klankmatig ook nog een beetje . Ik ben alleen niet zo houtachtig. Daar kan ik nog lang genoeg tegenaan kijken als ik dood ben . En ik ben meer de persoon voor strak, geen bewerkingen en/of kromme lijnen en massive (dat laatste ben ik zelf ook ). Gelukkig dat smaken verschillen, anders leek het hier ook een beetje op Mao's China Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Ik ben alleen niet zo houtachtig. Daar kan ik nog lang genoeg tegenaan kijken als ik dood ben. Nou, dat betwijfel ik Sodejuu... Als 't goed is zie je dan niet zoveel meer, en als dat al wel 't geval zou zijn, dan heb je volgens mij geen verlichting onder de zoden, zodat je nog weinig van de fraaie houtstructuur ziet En ik ben meer de persoon voor strak, geen bewerkingen en/of kromme lijnen en massive(dat laatste ben ik zelf ook) Dat ben ik ook met je eens Sodejuu. Ik had 't ook mooier gevonden wanneer die uitholling aan de zijkanten van 't rack er niet zaten,maarja... you can't have it all,eh Die schuine rand, rondom de planken had ook niet gehoeven van mij. Dat soort dingen maken de prijs alleen nog maar hoger. Kortom, ik houd wel van strak, maar ook van de warme uitstraling van hout. Maar goed, dat iedereen zo z'n eigen voorkeur heeft, ook op 't gebied van HiFi-racks. ...anders moest ik nog veel langer wachten op m'n rack laterrr, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 april 2003 Report Share Posted 26 april 2003 Nee, ik heb niet iets veranderd/toegevoegd aan m'n set, maar ik heb einnndelijk een beetje fatsoenlijke digi-camera Dus hierbij de meest recente snapshots van m'n setje: Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 26 april 2003 Report Share Posted 26 april 2003 Alco, Klasse foto's klasse set. Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 26 april 2003 Report Share Posted 26 april 2003 En je hebt het alweer te koop staan zie ik? ( de versterking ) Mijn Setje: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 april 2003 Report Share Posted 26 april 2003 Alco,Klasse foto's klasse set. Dank je wel, Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts