Pjotr Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Ok, het weer weer 2 april. Maar daarmee is de audio-onzin nog niet van internet verdwenen. Deze thread speciaal voor links naar sites die te denken en te lachen geven (nee niet weer die Jan uit de Betuwe ). Bedoel hier echt de meest orginele fantasievolle sites m.b.t. audio waar je eigenlijk helemaal niets mee kunt. Hier alvast de aftrap: http://www.belt.demon.co.uk/index.html http://www.belt.demon.co.uk/product/redxpen/rxp.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 geen idee wat je daar mee moet Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 Hallo forumleden en gasten. Wie van jullie hebben de P.W.B. produkten daadwerkelijk geprobeerd? Je kunt gratis een sample naar je huisadres laten sturen van hun Silver Rainbow Foil. (zie de website boven) Ik zou zeggen probeer het eens, maar ga het niet als onzin bestempelen als je het niet hebt geprobeerd. Bernhard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 Nou, wat je die site leest doet wel een erg groot beroep op iemands "open minded" instelling imo. Ff een dozijn Quantum clips bestellen... wat zegt u 12 * 750 euro voor een paar krokodillenklemmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 Hallo Bernhard, Wanneer ze zo'n goed product hebben wordt het wel tijd dat zre hun website ook serieus gaan nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Nou, wat je die site leest doet wel een erg groot beroep op iemands "open minded" instelling imo. Ff een dozijn Quantum clips bestellen... wat zegt u 12 * 750 euro voor een paar krokodillenklemmen Dit verhaal lijkt mij een slimme mis-interpretatie van de Chinese Feng Shui leer..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 7 april 2003 Report Share Posted 7 april 2003 http://mapleshaderecords.com/tweaks/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stitch Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Als je het mij vraagt zijn deze producten erg vaag .De vraag die bij mij op komt is HOOR je het verschil of is het weer eens een product om het geldt uit je zakt te kloppen . Mijn antwoordt hier op is ga eerst de akoestiek verbeteren in de ruimte waar u luisterd . En daarna eens rustig na denken onder het genot van een stukje muziek of het wel waard is om daaraan het geldt uit te geven. Met vriendelijke groeten Stitch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 11 april 2003 Report Share Posted 11 april 2003 Mooie topic mensen! Verschillende van deze sites zijn echt baanbrekend! Deze thread is natuurlijk gestart om genoemde sites belachelijk te maken, maar wanneer je een open mind hebt, en niet bang bent om te experimenteren, dan ontdek je pas wie hier werkelijk in de zeik staat............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 april 2003 Author Report Share Posted 11 april 2003 Stefan voelt nattigheid Maar zeg eens eerlijk, ga jij quantumclips aanbrengen met een speciaal pincetje? Er zijn ook sites over aardstraaleliminators ( Link ) maar die vind ik te ver van audio af liggen. Ze zijn wel goed tegen alles waar je last van hebt. Wie weet knapt je audioset er wel erg van op. Proberen dus! Hier een aardig artikeltje over wichelroedelopers die wat over de aanverwante psychologie onthult. M.i. speelt diezelfde psychologie bij een aantal audiofanaten eveneens een aardige rol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Geplaatst door Pjotr:Stefan voelt nattigheid ??? wat bedoel je???? Maar zeg eens eerlijk, ga jij quantumclips aanbrengen met een speciaal pincetje? Nee, maar dat wil niet zeggen dat alles wat op deze sites staat ook meteen naar het rijk der fabelen te verwijzen is. Er zijn ook sites over aardstraaleliminators ( Link ) maar die vind ik te ver van audio af liggen. Ze zijn wel goed tegen alles waar je last van hebt. Wie weet knapt je audioset er wel erg van op. Proberen dus! Hier een aardig artikeltje over wichelroedelopers die wat over de aanverwante psychologie onthult. Nu sla je een brug naar een heel ander vlak Dit kan twee dingen betekenen: -of de voorgestelde tweaks gaan je verstand te boven en probeer je met verwijzingen naar wazige onderwerpen de aandacht af te leiden. -of je voelt nattigheid..................... M.i. speelt diezelfde psychologie bij een aantal audiofanaten eveneens een aardige rol. Hoe weet jij dat? Ben je wel eens bij die betreffende audiofanaten thuis geweest om te beluisteren wat hun referentielevel is? Heb je de tweaks zelf allemaal getest en kon je geen verschillen waarnemen??? (die aardstralen ontstoorder heb je thuis zeker ook op je nachtkastje staan) En wat zegt dat over jou referentiekader, en jou oren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Deze thread valt een beetje stil........ Ik ben benieuwd of er nog meer van die Fantastische sites zijn. Tips, iemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts