Jump to content

http://www.audiolinks.nl

JSA
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door JSA:

Welcome to  www.audiolinks.nl  

activeisp_logo_whiteback.gif  

Meer staat er niet    :(

Hier hetzelfde. :rolleyes:

Zowel met IE 6 als met Phoenix 0.5, maar daar zal het probleem niet liggen denk ik.

Met een index pagina erachter helpt ook niets, dat kan soms ook problemen opleveren.

Vraag me af hoe/waarom Soundforge er dan wel in kan en wij niet. confused.gif

p.s.

Ik heb een @Home verbinding. ;)

Geplaatst door JSA:

Welcome to  www.audiolinks.nl  

activeisp_logo_whiteback.gif  

Meer staat er niet    :(

jep,ook bij mij het zelfde verhaaltje confused.gif

trouwens,zijn er mensen die hierover elkaar aan het e-mailen zijn?

ik krijg ineens veel e-mails met het topic vermeld in de header.

iemand enig idee?

-- Hans

Geplaatst door The Koosjer connection:

iemand enig idee?

-- Hans

Ik heb het E-mail adres van Audiolinks nog in mijn Postvak In van outlook staan van een mailtje wat ik ooit daarnaar toe heb gestuurd.

Zal er nog 1 sturen en zijn antwoord hier neerzetten. :)

[update]

E-mail verzonden.

[/update]

Geplaatst door Lars:

Audiolinks.nl doet het weer.   cool.gif

Volgens de maker van die site, had die het ook van te voren aangegeven.

Dus...   :)

Ja, ja zoiets als ze op de TV mededelen "We zijn door een storing uit de lucht blijft u vooral kijken"

Ben het met Jasper eens: Die site is drakerig traag, dat kan ook aan de server liggen. Hij is wel mooi.

Van de snelheid heb ik geen last van. Het gaat bij mij behoorlijk snel. cool.gif:D

Maar het valt me opeens op dat Audiolinks.nl bijna hetzelfde ontwerp heeft als Hear.nl, HiFi.nl en Audiovideo.info. (laatste twee horen bij elkaar ;))

Zou er een soort van een samenwerking zijn tussen deze drie sites? :rolleyes:

Maar het valt me opeens op dat Audiolinks.nl bijna hetzelfde ontwerp heeft als Hear.nl, HiFi.nl en Audiovideo.info. (laatste twee horen bij elkaar )

Zou er een soort van een samenwerking zijn tussen deze drie sites?

Audiolinks.nl heeft niets met de andere sites te maken.

Hear.nl en Hifi.nl gebruiken een heel andere betere(?)techniek. Het ontwerp van deze site heb ik zelf gemaakt en blijf dat ook doen. Sterker nog, ik was de eerste die de website deze vormgeving heeft gegeven.

Ik doe alles in mijn eentje en heb geen team acher me staan die me daar in helpt. Ik maak ook websites voor andere bedrijven. Daarnaast ben ik ook werkzaam als Hifi-adviseur en doe dat al 22 jaar. Dat Audiolinks.nl een dag uit de lucht is geweest komt gewoon doordat ik van platform ben veranderd, en dat gaat zelden meteen goed. Zodra ik het mailtje van Lars had gezien heb ik de site weer opnieuw geupload, that's all.

Leuk om te lezen dat iedereen "in paniek" was. Ik weet als geen ander dat de site wereldwijd wordt bekeken en gewoon makkelijk is.(vorig jaar meer dan 325000 keer)

groeten en hopelijk ook op ......

Ruud vsn den Eijnden. www.audiolinks.nl

Geplaatst door Ruud van den Eijnden:

[QB]Audiolinks.nl heeft niets met de andere sites te maken.

Hear.nl en Hifi.nl gebruiken een heel andere betere(?)techniek. Het ontwerp van deze site heb ik zelf gemaakt en blijf dat ook doen. Sterker nog, ik was de eerste die de website deze vormgeving heeft gegeven.

Ik doe alles in mijn eentje en heb geen team acher me staan die me daar in helpt.

Maakt niet uit, maar ik werk de laatste tijd op een resolutie van 1024 X 768, inplaats van 800 x 600.

Toen zag ik gelijkenissen tussen de sites, maar je hebt gelijk dat je de eerste was. :)

Ik maak ook websites voor andere bedrijven. Daarnaast ben ik ook werkzaam als Hifi-adviseur en doe dat al 22 jaar. Dat Audiolinks.nl een dag uit de lucht is geweest komt gewoon doordat ik van platform ben veranderd, en dat gaat zelden meteen goed.

Zodra ik het mailtje van Lars had gezien heb ik de site weer opnieuw geupload, that's all.

Leuk om te lezen dat iedereen "in paniek" was. Ik weet als geen ander dat de site wereldwijd wordt bekeken en gewoon makkelijk is.(vorig jaar meer dan 325000 keer)

Tja, jouw site is ook erg fijn om erbij te hebben, naast de vele andere soorten audio sites, waar weinig audio links staan. Je hebt direct alles bij de hand. cool.gif

Groeten terug.

Geplaatst door Ruud van den Eijnden:

Maar het valt me opeens op dat Audiolinks.nl bijna hetzelfde ontwerp heeft als Hear.nl, HiFi.nl en Audiovideo.info. (laatste twee horen bij elkaar )

Zou er een soort van een samenwerking zijn tussen deze drie sites?

Audiolinks.nl heeft niets met de andere sites te maken.

Ik doe alles in mijn eentje en heb geen team acher me staan die me daar in helpt. Ik maak ook websites voor andere bedrijven. Daarnaast ben ik ook werkzaam als Hifi-adviseur en doe dat al 22 jaar. Dat Audiolinks.nl een dag uit de lucht is geweest komt gewoon doordat ik van platform ben veranderd, en dat gaat zelden meteen goed. Zodra ik het mailtje van Lars had gezien heb ik de site weer opnieuw geupload, that's all.

Hee Ruud,

Zo zie je maar weer hoe onmisbaar je site dus is :D Wat betreft de snelheid heeft waarschijnlijk te maken met die flash banners. Maargoed.. ik respecteer Bouke ;):D

Groet.