Jump to content

pc probleem: svchost.exe

JSA
 Share

Recommended Posts

En het kan nog goedkoper. :)

Alleen moet je Win XP pro nog wel even van het internet downloaden, en je hebt een prima basis PC. :D

http://www.sallandautomatisering.nl/ Klik daarna op 'PC systemen'.

AA000060.jpg

Processor AMD Athlon XP 2000+

Moederbord ECS K7S5AL-Pro

CPU koeling Standaard AMD Koeler

Geheugen 256Mb PC2100 DDR

Videokaart GeForce 4 MX440SE 64MB DDR Tv-Out

Geluidskaart Geluidskaart onboard

Harde schijf Maxtor 40Gb 7200rpm

CD / DVD-ROM drive Aopen 52x Cdrom speler

Floppy drive 1,44MB Sony

Behuizing Miditower 300watt AMD/P4 voeding

Netwerkkaart Netwerkkaart onboard

Garantie 1 jaar carry in garantie

Alles voor 349 Euro. ;)

Zelf heb ik deze PC vorige week gekocht. :)

Zelf samengesteld naar prijs/prestatie.

AB002010_pro_a.jpeg

Sweex behuizing

AMD Athlon 2400 XP

club 3D Geforce MX440SE 64DDR TV Out

Asus A7v8X-MX Mobo

Harde schijf:Maxtor Diamond plus 9 ,80Gig, 8MB cache Ata 133.

Liteon DVD-Rom

Sony floppy drive.

Twinmos DDR 2x256 PC2100 geheugen

En dat alles voor 418 Euro. ;)

Win XP Pro had ik toevallig nog liggen hier. :D

Je moet hem alleen wel zelf in elkaar zetten. En dat is echt veel makkelijker dan de meesten mensen denken. product_cs.jpg

Koelt erg goed en is muisstil. :)

Technische Daten

Empfohlener Markt-

referenzpreis (exkl. MWST):

18 USD

max. geeignet f

Geplaatst door John Picoso:

[QB]

Bedankt Sodejuu voor je adviezen en deze link. Ik ben nog steeds niet van de problemen af. Overweeeg een nieuwe PC of inderdaad een ander besturingssysteem. Maar op een oude PC als PII 333Mhz zal dat waarschijnlijk ook geen succes zijn.

[QB]

Hangt er vanaf wat je ermee doet. Als je niet de zwaarste spelletjes speelt of zware grafische applicaties draait (3D CAD programma's) maar hem voor normaal kantoorwerk gebruikt is die 333Mhz P2 heus voldoende. Draai op mijn werk Win2K op een 400MHz P2 + 20Gb HD + 256Mb Ram en dat is echt snel genoeg, ook voor internetten.

Geplaatst door Pjotr:

Hangt er vanaf wat je ermee doet. Als je niet de zwaarste spelletjes speelt of zware grafische applicaties draait (3D CAD programma's) maar hem voor normaal kantoorwerk gebruikt is die 333Mhz P2 heus voldoende. Draai op mijn werk Win2K op een 400MHz P2 + 20Gb HD + 256Mb Ram en dat is echt snel genoeg, ook voor internetten.

Daar heb je wel gelijk in, maar het word allemaal veel leuker wanneer je PC een beetje snel is. Programma's openen veel sneller en directer, Windows start veel sneller op. Alle handelingen gaan zo veel sneller op een snellere PC en dat maakt het werken met een PC veel leuker vind ik. En het hoeft ook helemaal niet veel te kosten.

Hiervoor had ik een P3/1000Mhz, en dat is op zich snel genoeg, maar toen ik achter een P4/2.4 gig ging zitten, vond ik dit toch veel plezieriger werken dan op de P3/1gig. En toen heb ik maar besloten om ook een snellere PC te kopen. :)

Het werkt gewoon allemaal veel soepeler, sneller en voor je gevoel wat vanzelfsprekender. en dat in combinatie met een snelle kabelverbinding maakt het internetten toch veel leuker. cool.gif:)

• 4 weeks later...

Dag allemaal,

Dit topic eindigde bij 18 augustus. Ik was even druk met andere zaken. En gisteren kreeg ik een gouden tip: Adware 6.0 (via www.download.com)downloaden en even goed laten graven op je PC.

En: INDERDAAD. PROBLEEM OPGELOST. Jullie zullen het weten HEAR, nu ik weer volop met gemak kan communiceren vanaf m'n thuislocatie.

Inmiddels heb ik wel de nodige updates. Inclusief Windows XP Pro. Maar die mag voor mij nog even in de kast blijven liggen. Ik red me nu weer prima.

Folks, voor alle adviezen BTW, toch nog bedankt.