John Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Say when check not your mail , hij ligt eruit bij mij dinsdagavond tegen 20:15 carlsberg of warsteiner ?? misschien klinkt het dan nog gemakkelijker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Is OK C of W maakt niet uit, maar eigenlijk moet ik nog rijden . Wat heb je met je mail uitgespookt BTW: PB-en kan ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Geplaatst door Sodejuu:Is OK C of W maakt niet uit, maar eigenlijk moet ik nog rijden . Wat heb je met je mail uitgespookt BTW: PB-en kan ook ga effe PB'en .......krijg weer rare stoormelding pffff misschien niet betaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Sommige versterkers zijn 'spreeuwenbakken' Klinken voor geen meter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Sodejuu:Is OK C of W maakt niet uit, maar eigenlijk moet ik nog rijden . Heeeeeeel verstandig (en veel luistergenot). Drank (althans te veel) en goed luisteren gaat toch niet samen. PS wat voor Thorens is dat. Toch geen nieuwe?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door symfo:Sommige versterkers zijn 'spreeuwenbakken' Klinken voor geen meter Als ze voor geen meter klinken, zullen ze beslist niet voor het verjagen van spreeuwen gebruikt worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Met een behoorlijke punch in het laag het geheel klinkt wat mat,maar veelal te scherp deze versterker heeft drive stereo door het hele huis iel,bombastisch,boombass High End........das nog het toppunt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:wie weet er allemaal audiofiele uitdrukkingen ? ik wil ook audiofiel worden maar heb zo,n last met die woorden. ik ken er al een paar : druk (in het laag) lucht . homogeen. ,,,,,,,,,,,, nu jullie Sorry Erik,ik kon het niet laten om dit te jatten en op hifi te plaatsen. respect voor dit onderwerp greetz Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Duck-Twacy: Heeeeeeel verstandig (en veel luistergenot). Drank (althans te veel) en goed luisteren gaat toch niet samen. PS wat voor Thorens is dat. Toch geen nieuwe?? H Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Duck-Twacy: Heeeeeeel verstandig (en veel luistergenot). Drank (althans te veel) en goed luisteren gaat toch niet samen. PS wat voor Thorens is dat. Toch geen nieuwe?? wij doen het altijd rustig aan ik heb maar 2 kratjes op voorraad dus ... Zoals Sodejuu al zei een gewone Thorens, uit grootmoeders ....tijd maar ben er erg tevreden mee en ook Haudio heeft het zaakje mooi in orde gemaakt, het loonde zich wel om even naar het noorden te rijden .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts