Jump to content

VAD-2003 waar gaan we zeker naar toe

Jempie
 Share

Recommended Posts

Ik wil vaak alles zien,serieus luisteren is er op zo'n show nauwelijks bij.

Dit doordat het overgrote deel van de exposanten simpelweg slechte presentaties weggeven.

Wat overigens niet altijd de schuld is van de exposant,muurtjes die bij hoesten al beginnen te trillen...... ;)

IKKE cool.gif

Tja, ik wil wel graag. Alleen ben ik de 19de jarig. :rolleyes:eek.gif

Was volgens mij de vorige keer ook zo, maar toen ben ik wel gegaan wegens speciale omstandigheden en heb mijn verjaardag niet echt gevierd. :)

Mocht ik gaan, dan ga ik ook overal langs als niet te druk is en/of goed klinkt. ;)

Ik denk dat ik wel weer ga. Ik weet niet precies wat er komt maar Thiel, Diapason, Audiostatic zijn dingen die ik wil zien/horen.

Ook wil ik alle buizen dingen bekijken en beleven... Waarschijnlijk ben ik niet de enige.

nando

Geplaatst door festivalbeast:

ik zou ook wel willen, maar na het zien van zo veel grandioze high end app. krijg ik acuut de drang om de overwaarde op m'n huis

even te laten taxeren............. :D

Nou, jij hoeft je voor je set helemaal niet te schamen hoor en ik kan het weten! ;)

Voor

Geplaatst door Ome Henk:

Een paar :rolleyes:eek.gif Toch niet een paar "Bankiertjes" confused.gif;)

Nee, die kom ik binnenkort in Sneek halen! ;) Over 14 dagen heb ik vakantie, ik laat je nog weten wanneer in september ik richting Friesland ga afdrijven, dan moet jij maar zeggen of het schikt! ;) Ik ga zeker ook even bij andere Henk langs! ;)

Geplaatst door Audiopaul:

Nee, die kom ik binnenkort in Sneek halen! ;) Over 14 dagen heb ik vakantie, ik laat je nog weten wanneer in september ik richting Friesland ga afdrijven, dan moet jij maar zeggen of het schikt! ;) Ik ga zeker ook even bij andere Henk langs! ;)

Kijk, dat idee had ik nou ook ;) Ik heb over 2 weken vakantie en heb dan ook wel wat tijd over om weer een bankiertje op te halen :D.

En naar de VAD ga ik ook. Ik probeer kaarten te krijgen voor de dealerdag en hoop dat het lukt. Anders ben ik zaterdag of zondag gewoon daar te vinden. Het hoort er intussen bij je snuit daar te laten zien :P. En dan bij thuiskomst weer genieten van je eigen set (die het dan weer net niet haalt van wat Dynamic Solutions er weer tentoon stelde :(;) )

Rondluisterend, zou het wel eens zo kunnen zijn dat - gezien de huidige malaise - een aantal importeurs verstek laat gaan.

Hopelijk draait men nog bij............

Groet Jitze