Jump to content

GESTOLEN

Haudio
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Haudio:

Gestolen bij Audio Selectief te Sneek.

Kl*te

Waarde 1400,00 Euro

Auw!

Dit betaald de verzekering niet.

Dubbel auw!

Bleef iedereen maar eens met zijn handen van andermans spullen af.... zou een hoop elende schelen. Kost je ook nog eens een paar uur op het politiebureau voor een aangifte waarvan je over een paar weken later een briefje krijgt dat het ze tot hun spijt niet gelukt is om, na nader onderzoek (alsof er ook maar iemand naar gekeken heeft), de zaak op te lossen.

Sterkte met het verwerken van dit verlies.

Enno :(

Erg vervelend voor je, Haudio... Sommige mensen, je zou ze wat!

Enno dat is een knap destructieve gedachte gang, heb je niet zoveel aan.

Ik vraag me af of het een audiofiel is, misschien gewoon een dief die zich in de materie heeft ingelezen.

Nando

En nu maar hopen dat de onrechtmatige eigenaar hem in NL probeert te verkopen.... dan is ie de lul denk ik.

Ik zou op deze manier mijn hobby niet kunnen beoefenen, dat vreet toch aan je confused.gif

Verkopen is iig iets lastiger nu het sn. bekend is.

Andr

Potverdorie Henk, op dit soort momenten (en ik weet dat je hebt ze vaker hebt gehad) is het toch niet meer leuk om zo open te staan voor je klanten. Maar heb je wederom een idee wie het gedaan heeft? Dat kunnen er tocht niet zo veel zijn?? OF schat ik het verkeerd in???

Wil ik net dinsdag aanstaande langs komen, ga ik daar een depri Haudio aantreffen. :(

In ieder geval sterkte.

Conqubite

Ps. (niet flauw bedoeld) Weet je zeker dat PD hem niet even heeft geleend??? ;)

Da's mooi k*t, Henk! :( Weet je zeker dat je hem niet ergens hebt laten rondslingeren? :rolleyes: Misschien heb je 'm in de haast ergens neergelegd en ben je dat vergeten! Ik loop altijd naar van alles te zoeken! mad.gif

Ik kom je binnenkort wel effe troosten met een Bankiertje en voor de gezelligheid eet ik er dan zelf ook maar eentje mee! :)

Sterkte!

Ik hoop dat het niet zo'n snuggere dief is maar aangezien hij (of zij) al zo'n artikel uitkiest doet anders vermoeden.

Het is natuurlijk een klein kunstje om een kabel in Duitsland te verkopen.

Ook al is de markt voor zo'n kabel klein in Duitsland is die veel groter.

nando

In dit geval doen ze het toch wel beter is sommige Noord Afrikaanse landen HUP hand er af en de dief zal altijd te herkennen zijn.

Ik vind het gewoon een triest verhaal maar dat zie je terug in deze samenleving waarin je je fiets aan een scheepsketting dient te leggen en je maar beter helemaal geen autoradio kan hebben .

Zelf zijn wij bezig een DATA EYE PC te installeren met 16 camera,s want ook bij ons verdwijnen er zaken als lap tops en camera,s en het vervelende is dat je niet weet of het intern iemand is geweest en dat komt de sfeer niet en goede.

De data eye neemt gedurende 60 uur alles op van al deze camera,s waarna de cyclus weer opnieuw begint .

Helaas noodzakelijk helaas.

Hai Haudio,

Ik heb zelf in mijn jonge jaren in de middenstand gewerkt en sommige mensen denken dat stelen uit de grote hoop gaat en zien niet de hardwerkende middenstander. Volgens mij valt het bij jullie in Friesland nog mee.

Groet,

Dit is echt KL*TE mad.gif. Ik snap die gasten niet. Kennen ze nou werkelijk niet meer het verschil tussen het hunne en dat van een ander confused.gif.

Soms hebben de moslims idd nog niet eens zulke stomme gewoontes. Dat met die hand afhakken zie ik ook wel zitten, maar dan moet je wel de persoon in kwestie nog vinden en zeker weten dat ie 't ook gedaan heeft.

Wat dat betreft is het in ons kikkerlandje gewoon f*ck geregeld. De crimineel wordt aan alle kanten beschermd en de arm der wet is in dat opzich met handen en voeten gebonden. Een half verkeerde actie en de crimineel staat weer op vrije voeten. Belachelijk gewoon mad.gif. Geen wonder dat de politie zich daarom liever bezig houdt met auto's fotograferen :rolleyes::o

Ik kan me hier ook altijd enorm aan ergeren!

In mijn korte leven van 25 jaar is er al zo'n 3000 euro van mij afgenomen waar anderen geen recht op hadden.

Paar weken terug nog is er in mijn auto ingebroken en die schade tel ik nog niet eens mee!

Je kunt trouwens bepaalde zaken aangeven via internet. Op www.politie.nl kun je een link volgen en kijken of deze mogelijkheid bestaat voor jouw regio.

De inbraak in de auto was iig binnen een kwartier gedaan op deze manier.

In de tijd dat ik in Rotterdam nog voor mezelf werkte heb ik het zelfs meegemaakt dat mijn raam van mijn auto er uit lag om het stratenboek!

Een radio durfde ik al lang niet meer te hebben in de auto .

Ik besloot de auto voortaan maar niet meer op slot te zetten want steeds een raam vervangen is duur en lastig maar dit mag weer niet van de politie en zo heb ik het meegemaakt dat de politie s,nachts voor mijn deur de deuren van mijn auto wagenweid open zette en ik er uit kon om ze te sluiten.

Als commentaar kreeg ik de andere dag dat ik blij mocht zijn dat ik geen bekeuring had gekregen daar ik inbraak uitlokte.

Ik woon nu in Dordrecht en daar is het aantal inbraken aanzienlijk minder maar nog steeds laat ik mijn auto open.

Een ander moooi verhaal is dat van mijn zwager die vlakbij perron 0 woonde in Rdam en ook zijn auto maar niet meer op slot deed want het was zeker 1 keer per week raak toen hij dus zijn auto open liet staan gingen jubks zijn auto als toilet gebruiken en als plaats waar zij rustig hun drugs konden gebruiken ook konden ze het wel eens niet nalaten alle handels af te breken.

Ook zij zijn verhuist of beter gezegd gevlucht.

De politie doet niets helemaal niets div reportages maken dat pijnlijk duidelijk (lees panorama).

Ja ze arresteren je als je net als de AH medewerkers het heft in eigen hand neemt want dat mag niet natuurlijk nou van mij dus wel en ook ik zal niet aarzellen om er goed op los te rammen indien ik iemand zie stelen .

Gewoon hand er af en het zal zeker minderen.

In Noord Afrikaanse landen gaan winkeliers massaal achter de dief aan waarna deze een verschrikkelijk pak rammel krijgt en waarschijnlijk zijn hand kwijt raakt .

Moet ik bij vermelden dat ik mensen die gestolen waar kopen en daar van op de hoogte zijn net zo schuldig vind en deze dienen dan ook flink gestraft te worden.

Ik moet geen gestolen spullen hebben no way .

Helaas zijn Nederlanders egoistisch en zal zoiets als het voor elkaar opkomen zoals in Noord Afrikaanse landen gebeurt hier niet snel gebeuren want het is hun pakkie aan niet tot ze zelf aan de beurt zijn en moord en dood schreeuwen en de rest weer achter de geraniums zit te gluren te laf te lui en te bang om iets te doen.

Nederland gedoogland en niet alleen in dit opzicht.

Recruteren van Jihad stijders is zo,n ander punt dat wordt allemaal maar gedoogd en ik weet het ik dwaal af maar de maatschappij is gewoon rot te noemen.

En we zijn er allemaal tegen maar doen uiteindelijk helemaal niets

Gaat u maar rustig slapen.

(uitspraak politicus voor de 2 de wereld oorlog)

Ach ja. Ik las vandaag in de krant dat de politie bezitters van de duurdere MPVs of SUVs (of hoe heten die dingen, je weet wel autos die geschrikt zijn om met 4 paarden of 10 meter zeiljacht achterop door een modderterrein vol keien een 40% helling op te rijden met 220 km/u, maar die voornamelijk worden gebruikt om naar het cafe of de kapper te rijden) om de sleutels van de auto maar achter de voordeur te hangen, zodat de dieven niet het hele huis overhoop hoeven te halen of de bewoners te bedreigen.

Goed advies, hoor.

G*****DOMME!!!!

Klootviolen dat zijn het!

Als iemand anders nu eens een gevraagd berichtje plaatst van het gestolen type kabel.

Wel nog even wachten daarmee (erg voor de hand liggend en dan moet het ook niemand uit Sneek zijn).

En bij telefonische benadering vragen om het serienummer....

Laat ook maar,die vent is waarschijnlijk ook niet op z'n achterhoofd gevallen.... :(

IKKE

Hopefully the stolen cable strangles him.. mad.gif