Jump to content

GESTOLEN

Haudio
 Share

Recommended Posts

Top top top!

Zo zie je maar waar goede service toe kan leiden!

Je zoals Henk inzetten voor je klanten wordt altijd gewaardeerd en als je als klant daarvoor iets meer moet betalen heb je dat er graag voor over. Deze desbetreffende klant is blijkbaar een gefortuneerd zakenman die zelf ook ooit onderaan is begonnen. Dat soort mensen weten hoe hard je voor je centen moet werken en hoe hard het aankomt als je op zo'n laffe manier voor je moeite wordt gedankt. Deze beste man kan het geld blijkbaar goed missen en heeft zijn hart op de goede plaats.

Ik kom er een beetje laat bij op, maar wij als "vrienden" van Henk hadden ook een inzamelings actie kunnen houden om de strop voor Henk iets draaglijker te maken.

Ik hoop overigens dat de dief ERG gelukkig wordt met het kabeltje en ooit zo hard tegen de lamp loopt dat ie nooit meer wakker wordt.

p.s. Heb je nog over mijn vragen nagedacht Henk?

Van de week in de krant gelezen dat winkeldieven stelen omdat ze niet fatsoenlijk behandeld worden in de zaak. Haudio heeft zeker een dief met afwijkend gedrag meegemaakt.

PS ik heb zelden zo'n kul verhaal gelezen over de motieven van diefstal. Wie bedenkt zo'n vraagstelling?

Geplaatst door carl:

Van de week in de krant gelezen dat winkeldieven stelen omdat ze niet fatsoenlijk behandeld worden in de zaak.

PS ik heb zelden zo'n kul verhaal gelezen over de motieven van diefstal. Wie bedenkt zo'n vraagstelling?

Daar staat Holland nu eenmaal erg bekend om,

en dat zal enkel maar erger worden helaas.

Ik heb persoonlijk niks tegen de " geiten-wollen sokken " figuren,maar die staan niet echt met beide sokken in de realiteit :D

In dat soort van cultuur kan/mag/moet je alles,behalve je eigen falen,verantwoordelijk stellen voor alles wat fout loopt.

Waarom open je dan ook een winkel met mooie spullen Henk?,

je weet toch wel dat dat dan tot eventuele diefstal uitlokt? eek.gif

Ik heb eens 3 jaar bij Justitie gewerkt,in de meest zware jeugd gevangenis van Nederland,en ik kan je een waslijst van redenen opgeven waardoor je niet de verantwoordelijk hoeft te nemen voor je actie's,maar dat is een ander topic :D

Alles is voor Henk keurig opgelost,en dat was de hoofdzaak.

--Hans