Henrie Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Of iemand met geld over... Ik snap het niet meer...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 ja in australie altijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Geplaatst door Geerdie:1400 euro... Wauw! En geen kabel, niets... D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Top top top! Zo zie je maar waar goede service toe kan leiden! Je zoals Henk inzetten voor je klanten wordt altijd gewaardeerd en als je als klant daarvoor iets meer moet betalen heb je dat er graag voor over. Deze desbetreffende klant is blijkbaar een gefortuneerd zakenman die zelf ook ooit onderaan is begonnen. Dat soort mensen weten hoe hard je voor je centen moet werken en hoe hard het aankomt als je op zo'n laffe manier voor je moeite wordt gedankt. Deze beste man kan het geld blijkbaar goed missen en heeft zijn hart op de goede plaats. Ik kom er een beetje laat bij op, maar wij als "vrienden" van Henk hadden ook een inzamelings actie kunnen houden om de strop voor Henk iets draaglijker te maken. Ik hoop overigens dat de dief ERG gelukkig wordt met het kabeltje en ooit zo hard tegen de lamp loopt dat ie nooit meer wakker wordt. p.s. Heb je nog over mijn vragen nagedacht Henk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 vrijwilligers om uit te testen? Maar hoe ga je diefstal (proberen) te verkomen in de toekomst? Alles in vitrines leggen ofzoiets? Of denk je laat alles hetzelfde en zie het als een incident? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Van de week in de krant gelezen dat winkeldieven stelen omdat ze niet fatsoenlijk behandeld worden in de zaak. Haudio heeft zeker een dief met afwijkend gedrag meegemaakt. PS ik heb zelden zo'n kul verhaal gelezen over de motieven van diefstal. Wie bedenkt zo'n vraagstelling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door Ome Henk: Over de vraag: Hoe hard moet je tegen een lamp lopen om nooit meer wakker te worden HARD GENOEG!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Geplaatst door carl:Van de week in de krant gelezen dat winkeldieven stelen omdat ze niet fatsoenlijk behandeld worden in de zaak. PS ik heb zelden zo'n kul verhaal gelezen over de motieven van diefstal. Wie bedenkt zo'n vraagstelling? Daar staat Holland nu eenmaal erg bekend om, en dat zal enkel maar erger worden helaas. Ik heb persoonlijk niks tegen de " geiten-wollen sokken " figuren,maar die staan niet echt met beide sokken in de realiteit In dat soort van cultuur kan/mag/moet je alles,behalve je eigen falen,verantwoordelijk stellen voor alles wat fout loopt. Waarom open je dan ook een winkel met mooie spullen Henk?, je weet toch wel dat dat dan tot eventuele diefstal uitlokt? Ik heb eens 3 jaar bij Justitie gewerkt,in de meest zware jeugd gevangenis van Nederland,en ik kan je een waslijst van redenen opgeven waardoor je niet de verantwoordelijk hoeft te nemen voor je actie's,maar dat is een ander topic Alles is voor Henk keurig opgelost,en dat was de hoofdzaak. --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts