Robbie V. Posted 5 juni 2003 Report Share Posted 5 juni 2003 http://www.springair.org/ Rare webshop vind ik dit, je kan er gewoon een aantal marantz CD 10 spelers bestellen. Een pioneer PD 91 (waar ik wel in geinteresseerd ben). Maar die worden toch allemaal niet meer gemaakt ? Is dit nieuwe oude stock of hoe heet dat ? Iemand ervaring hiermee ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 5 juni 2003 Report Share Posted 5 juni 2003 Dit zijn gewoon 2e hands produkten,overigens vaak wel in een uitstekende conditie verkerend. Deze winkel bestaat al een tijdje,dus neem ik aan dat het betrouwbaar is. IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 juni 2003 Report Share Posted 5 juni 2003 Hoi Robbie, Het lijkt alleen maar alsof je gerust 10 exemplaren van een component kunt bestellen. Je kunt in 't vakje invullen hoeveel, maar dat gaat alleen op voor nieuwe produkten die ze ook aanbieden. Die zijn echter ver in de minderheid, vandaar dat ze waarschijnlijk alle componenten hebben voorzien van zo'n "menge" vakje. (voor 't gemak, bij 't maken van de site, denk ik) Ik heb Springair weleens aan de telefoon gehad. Zeer vriendelijke, hulpvaardige mensen. je kunt er bestellen, en dan vooruitbetalen, maar je kunt 't ook onder rembours laten bezorgen in Nederland. Ik vind 't wel prettig dat ze van vrijwel alle produkten een duidelijke foto hebben die je kunt bekijken. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 5 juni 2003 Author Report Share Posted 5 juni 2003 bedankt voor de reacties, ik ga dan maar eens bestellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 5 juni 2003 Report Share Posted 5 juni 2003 Ja, ik ben ook een keer bij hen in Duitsland langs geweest. Prima shop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 juni 2003 Report Share Posted 6 juni 2003 Open ik net een topic in 2e hands. Zie ik dat het hier ook al gevraagd wordt Dan hier maar neerzetten ========================== Heeft iemand ervaring met deze Duitse zaak?? Leverbetrouwbaarheid etc. http://www.springair.org/ Veel tweedehands spul, sommige erg leuk om weer te zien. Geeft me wel een dejavu gevoel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 juni 2003 Report Share Posted 6 juni 2003 Ik heb net al in dat andere topic geantwoord . Springair bestaat echt al een hele tijd en leveren ook nieuw spul uit restpartijen. Het is hoofdzakelijk echter 2e hands spul, dat in eigen werkplaats nagekeken en gerepareerd wordt. IK ben er al eens geweest (op de ouwe lokatie) en ik mocht zo de werkplaats in, geen problemen. Je kan de spullen daar ook beluisteren als je dat wil. Een collega van mij heeft er een Micromega VV en een Linn EV gekocht en die spelen nu bij mij in de 2de set. Niks mis mee. Bovendien krijg je op de app. ook nog eens 'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 6 juni 2003 Author Report Share Posted 6 juni 2003 Geplaatst door Sodejuu:Niks mis mee. Bovendien krijg je op de app. ook nog eens 'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 juni 2003 Report Share Posted 6 juni 2003 Geplaatst door Robbie V.: heeft wel vele voordelen ten opzicht van een 2de hands verkoop zoals hier op de site (niet afbrekend bedoelt). Zo heb je nog wat zekerheid wat de producten betreft. Ik heb ze net gemailed ivm met de verzendingskosten. 15 euro voor een niet te zwaar pakje (10 klilo of zo)_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 6 juni 2003 Report Share Posted 6 juni 2003 Ik vind ze maar duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 juni 2003 Report Share Posted 6 juni 2003 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Ik vind ze maar duur. Eigenlijk heb je daar wel gelijk in, maar je moet het niet zien als een 2de hands rommel zaakje. Alles wat je er koopt is gecontrolleert en in nieuwstaat, zoniet staat het erbij en is de prijs er ook naar (zie catalogus). Daarbij komt ook nog eens dat ze sinds 1 april 1 jaar garantie moeten geven, volgens Europees recht. Dit komt omdat ze het als bedrijf verkopen. Een particulier hoeft dat niet. En je weet garantie en service kosten gewoon geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 6 juni 2003 Report Share Posted 6 juni 2003 Toch zijn ze duur, neem nu die 940 QS SACD-speler van sony, heb ik bij Correct gekocht voor 229 euro inclusief 2 jaar garantie, bij die afzetters kost ie tweedehands 490 euro met een half jaar garantie.En zo staat het vol met producten waarbij ze de bruto-adviesprijs als vergelijking gebruiken om de vraagprijs te rechtvaardigen, niemand betaald de bruto-adviesprijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts