DVD Fiel Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 Zoals het nu lijkt is 2003 een fantastisch jaar voor concerten. 7 maart jl. had ik het genoegen om Kayak live te zien in Rotterdam. En de agenda voor de rest van het jaar ziet er als volgt uit: 2 mei - Peter Gabriel 18 juni - Camel 21/22 juni - Waldrock (hoofd act: Iron Maiden) 24 juni - Yes Nu alleen nog iets voor de 2e helft van het jaar zien te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 Ik heb eigenlijk alleen Paul McCartney en de Stones in Vredenburg staan. Vind het verder nog rustig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 En over twee weken de Matth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 Ik vond afgelopen jaar beter... 2x Dream Theater gezien! Ik weet nog niet waar ik allemaal heen ga dit jaar (ik weet niet eens wat er allemaal gaat komen), maar ik wil iig nog een keer naar The Gathering, hun nieuwe nummers live bewonderen. Misschien Pinkpop, of anders Rock Werchter en er zal ongetwijfeld nog wel een keer iets leuks langskomen... Toch jammer dat ik in zo'n uithoek van het land woon... Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 7 april 2003 Report Share Posted 7 april 2003 2 mei ook naar Gabriel Yas moet ik helaas missen daar mijn vaste concertmaatje niet kon en ik geen zin heb alleen te gaan. En ik hoop nog op IQ of Steve Hackett dit jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 7 april 2003 Report Share Posted 7 april 2003 Hmmm, voor mij is 't dit jaar tot nu toe rustiger dan voorgaande jaren, wat concerten betreft. Ben alleen nog maar naar Los Lobos geweest, in Oosterpoort Grunn'n. (wat 'n afknapper) oja, en the Imperial Crowns, eind Januari. Verder waarschijnlijk in Mei nog....my personal favorites, The Paladins. (voor 10e of 11e keer ) That's it for now... Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 9 april 2003 Author Report Share Posted 9 april 2003 Geplaatst door symfo:En ik hoop nog op IQ of Steve Hackett dit jaar. Steve Hackett - die wil ik inderdaad nog eens live zien. Of twee keer, een keer 'versterkt', en een keer akoestisch. En nou maar hopen dat zijn nieuwe CD een beetje snel uitkomt. De track listing(s) zijn al bekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 april 2003 Report Share Posted 9 april 2003 25 april caesar in het Bolwerk (Sneek)!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 9 april 2003 Report Share Posted 9 april 2003 Er zijn dit jaar een hoop concerten waar ik naar toe wil,de eerste staat al gepland Waldrock 21juni met voor mij als hoofd acts :Iron Maiden en Anihilator. ik heb ook een gerucht gehoord dat Antrax ook zou komen beetje raar gerucht trouwens,zou het als een grap bedoelt zijn?? greetz Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 april 2003 Report Share Posted 9 april 2003 Geplaatst door Turbomarco:Er zijn dit jaar een hoop concerten waar ik naar toe wil,de eerste staat al gepland Waldrock 21juni met voor mij als hoofd acts :Iron Maiden en Anihilator. ik heb ook een gerucht gehoord dat Antrax ook zou komen beetje raar gerucht trouwens,zou het als een grap bedoelt zijn?? greetz Marco Ze hebben wel een nieuw album (dacht ik) dus het zou best kunnen dat ze gaan touren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 11 april 2003 Report Share Posted 11 april 2003 Geplaatst door Henrie: Ze hebben wel een nieuw album (dacht ik) dus het zou best kunnen dat ze gaan touren... Maar de ene maat is hier heel serieus over en de ander lacht heel hard en zegt dat het een joke is het zou wel heeeeel mooi zijn als Antrax komt greetz Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 april 2003 Report Share Posted 11 april 2003 Geplaatst door Turbomarco:Maar de ene maat is hier heel serieus over en de ander lacht heel hard en zegt dat het een joke is het zou wel heeeeel mooi zijn als Antrax komt greetz Marco Ik hoop het voor je... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 12 april 2003 Author Report Share Posted 12 april 2003 Nog niks voor de 2e helft vh jaar, maar alvast wel voor een 2e keer voor Kayak gereserveerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 De symfo gekte heeft een nieuw hoogtepunt bereikt: Ik ga 20 juni nog een keer naar Camel (deze keer met support act, 2e keer), en 23 mei schuif ik aan in Carr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door DVD Fiel: Ik ga 20 juni nog een keer naar Camel (deze keer met support act, 2e keer), en 23 mei schuif ik aan in Carr Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Afgelopen vrijdag Paul McCartney gezien in Arnhem, oke, hij wordt wat ouder maar nog steeds de moeite waard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Is hij van jouw generatie???? hoorde henkie westebroek op 3FM, die kaarten had maar vergeten was om te gaan....... hoezo dagje ouder worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Ik hoop by the way dat ik dit jaar nog weer een concert van de Boswachters kan meemaken..... misschien geen muzikaal uitgebalanceerde muziek, maar wel errug goed!!!! en uit de plaats! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door Hans: Hallo DVD-fiel, Het zal wel heel stom zijn hoor, maar bestaan Camel en Kayak dan nog? Of zijn ze 'nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door paul demo:Afgelopen vrijdag Paul McCartney gezien in Arnhem, oke, hij wordt wat ouder maar nog steeds de moeite waard. Ik heb het uitkomen van de single Love Me Do nog eigenst mogen beleven. We schreven het jaar .... (zoek zelf maar op ) Toen de Beatles uit elkaar gingen was ik vanzelfsprekend 'voor John'. Er is sindsdien nooit een plaat van Paul McCartney mijn deur door gekomen. Flauwekul natuurlijk. Nou ja, het was me meestal gewoon te soft. Van de week hoorde ik op de radio een live-opname uit Arnhem van The Long and Winding Road, ook alweer een oldie. Prachtig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 mei 2003 Report Share Posted 2 mei 2003 Afgelopen Dinsdagavond weer eens naar 'n blues concert geweest in Assen. Shawn Pittman Heb er tevens maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n nieuwe digi-camera te testen : Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 2 mei 2003 Report Share Posted 2 mei 2003 Ha Alco, Met je digi-camera is duidelijk niks mis. Was Shawn Pittman nog wat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 mei 2003 Report Share Posted 2 mei 2003 Mwaaa, om heel eerlijk te zijn viel ie mij een beetje tegen. Ik had er iets meer van verwacht. Zijn gitaarspel klonk me net iets te droog/houterig, beetje in de stijl van Jimmy Vaughan. Wellicht ben ik wat teveel 'verwend', na zoveel jaren/concerten in de Witte Bal Maar goed, er komen nog genoeg andere optredens dit jaar... Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik67 Posted 2 mei 2003 Report Share Posted 2 mei 2003 Ga naar de Stones in Ahoy en Vredenburg (als ze het nog maar even volhouden.....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 mei 2003 Report Share Posted 2 mei 2003 Geplaatst door Alco:Zijn gitaarspel klonk me net iets te droog/houterig. Groeten, Alco Dat lag zo te zien aan de gitaar Een beetje bluesgitarist kiest niet voor een Strat, maar geeft de voorkeur aan een Telecaster of een Gibson SG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts