paul demo Posted 3 mei 2003 Report Share Posted 3 mei 2003 Geplaatst door Arnie:Is hij van jouw generatie???? hoorde henkie westebroek op 3FM, die kaarten had maar vergeten was om te gaan....... hoezo dagje ouder worden Helaas Arnie, ik ben 20 jaar te jong om bij die generatie te behoren. Neemt niet weg dat ik de Beatles fantastisch vind. Ik ga dan ook echt voor de muziek. Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 4 mei 2003 Author Report Share Posted 4 mei 2003 Peter Gabriel: Met geen pen te beschrijven. Van Here Comes The Flood tot en met Father, Son een fantastische show. Kayak: Reeds gehoord - blijft erg leuk. De opnames voor de aankomende DVD zijn gemaakt. (De woordvoerder van het produktie bedrijf wist trouwens heel goed hoe een 5.1 systeem opgesteld moet worden, 5 speakers rondom, en 1 in het midden. Ik vrees inmiddels het ergste.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Peter Gabriel geweest Was inderdaad waanzinnig. Vooral het op zijn kop tegen het plafond van het podium lopen. Voor de geintresseerden is Steve Hackett bezig met het plannen van een Europese tour. Zie zijn site waar ook mp3's van zijn nog uit te brengen nieuwe cd staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Een beetje bluesgitarist kiest niet voor een Strat, maar geeft de voorkeur aan een Telecaster of een Gibson SG Dat ben ik voor de helft wel met je eens, Sodejuu! Ik geef ook de voorkeur voor een Gibson t.o.v. een Strat, maar een Telecaster vind ik meer het instrument voor alt.country/rock en niet zozeer voor blues. (heb vele bluesartiesten zien optreden door de jaren heen, maar niet vaak op een telecaster.) Hier mijn favoriete gitaar: de X500 Paladin van Guild, die mij met 'n beetje mazzel volgende week Zaterdag weer zal verblijden, wanneer deze bespeeld wordt door de master himself... Dave Gonzalez, van The Paladins Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 ik heb een gibson lespaul classic tigerstripe. ook goed.??????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Alco: Hier mijn favoriete gitaar: de X500 Paladin van Guild, die mij met 'n beetje mazzel volgende week Zaterdag weer zal verblijden, wanneer deze bespeeld wordt door de master himself... Dave Gonzalez, van The Paladins Je gaat me toch niet vertellen dat dat ook alweer in Assen is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Peter Gabriel in Ahoy was inderdaad waanzinig. Wat een show! Helaas is en blijft Ahoy een galmbak, Gabriel verdient een beter live-geluid. Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts