Jump to content

Een goed jaar voor concerten

DVD Fiel
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Arnie:

Is hij van jouw generatie????

hoorde henkie westebroek op 3FM, die kaarten had maar vergeten was om te gaan....... hoezo dagje ouder worden confused.gifeek.gif:D:D

Helaas Arnie, ik ben 20 jaar te jong om bij die generatie te behoren. Neemt niet weg dat ik de Beatles fantastisch vind. Ik ga dan ook echt voor de muziek.

Paul

Peter Gabriel:

Met geen pen te beschrijven. Van Here Comes The Flood tot en met Father, Son een fantastische show.

Kayak:

Reeds gehoord - blijft erg leuk. De opnames voor de aankomende DVD zijn gemaakt. (De woordvoerder van het produktie bedrijf wist trouwens heel goed hoe een 5.1 systeem opgesteld moet worden, 5 speakers rondom, en 1 in het midden. Ik vrees inmiddels het ergste.)

Peter Gabriel geweest

Was inderdaad waanzinnig. Vooral het op zijn kop tegen het plafond van het podium lopen.

Voor de geintresseerden is Steve Hackett bezig met het plannen van een Europese tour. Zie zijn site waar ook mp3's van zijn nog uit te brengen nieuwe cd staan.

Een beetje bluesgitarist kiest niet voor een Strat, maar geeft de voorkeur aan een Telecaster of een Gibson SG

Dat ben ik voor de helft wel met je eens, Sodejuu!

Ik geef ook de voorkeur voor een Gibson t.o.v. een Strat, maar een Telecaster vind ik meer het instrument voor alt.country/rock en niet zozeer voor blues.

(heb vele bluesartiesten zien optreden door de jaren heen, maar niet vaak op een telecaster.)

Hier mijn favoriete gitaar:

X500T.jpg

de X500 Paladin van Guild, die mij met 'n beetje mazzel volgende week Zaterdag weer zal verblijden, wanneer deze bespeeld wordt door de master himself... Dave Gonzalez, van The Paladins

Greetings,

Alco cool.gif

Geplaatst door Alco:

Hier mijn favoriete gitaar:

X500T.jpg

de X500 Paladin van Guild, die mij met 'n beetje mazzel volgende week Zaterdag weer zal verblijden, wanneer deze bespeeld wordt door de master himself... Dave Gonzalez, van The Paladins

Je gaat me toch niet vertellen dat dat ook alweer in Assen is?

;)

Peter Gabriel in Ahoy was inderdaad waanzinig. Wat een show! Helaas is en blijft Ahoy een galmbak, Gabriel verdient een beter live-geluid.

Manus