Jump to content

Goedkope installatie


Ruud
 Share

Recommended Posts

Een Nederlander geeft een bezoekende Belg een rondleiding door zijn huis,

"Kijk dit is mijn slaapkamer, hier de keuken, de badkamer en hier mijn muziekkamer"

Amai, maar deze kamer is geheel leeg, vanwaar dan muziekkamer"? vraagt de Belg hem.

"Ja, dat zie je goed hoor", antwoordt de Nederlander. "

Maar hier hoor je de radio van de buren het beste.

:D:D;)

Link to comment
Share on other sites

After every flight, pilots fill out a form called a gripe sheet, which conveys to the mechanics problems encountered with the aircraft during the flight that need repair or correction. The mechanics read and correct the problem, and then respond in writing on the lower half of the form what remedial action was taken, and the pilot reviews the gripe sheets before the next flight. Never let it be said that ground crews and engineers lack a sense of humor. Here are some actual logged maintenance complaints and problems as submitted by Qantas pilots and the solution recorded by maintenance engineers. By the way, Qantas is the only major airline that has never had an accident.

 

(P = The problem logged by the pilot.)

(S = The solution and action taken by the engineers.)

 

P: Left inside main tire almost needs replacement.

S: Almost replaced left inside main tire.

 

P: Test flight OK, except auto-land very rough.

S: Auto-land not installed on this aircraft.

 

P: Something loose in cockpit.

S: Something tightened in cockpit.

 

P: Dead bugs on windshield.

S: Live bugs on back-order.

 

P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.

S: Cannot reproduce problem on ground.

 

P: Evidence of leak on right main landing gear.

S: Evidence removed.

 

P: DME volume unbelievably loud.

S: DME volume set to more believable level.

 

P: Friction locks cause throttle levers to stick.

S: That's what they're there for.

 

P: IFF inoperative.

S: IFF always inoperative in OFF mode.

 

P: Suspected crack in windshield.

S: Suspect you're right.

 

P: Number 3 engine missing.

S: Engine found on right wing after brief search.

 

P: Aircraft handles funny.

S: Aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.

 

P: Target radar hums.

S: Reprogrammed target radar with lyrics.

 

P: Mouse in cockpit.

S: Cat installed.

 

P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.

S: Took hammer away from midget.

Link to comment
Share on other sites

Nou moeten jullie weten,of niet,dat ik net een periode van een week[verplichte] rouw heb afgesloten met een wederbezoek aan de begraafplaats in zo'n 40 graden.

 

En dus na de broodnodige douche,en een kouwe rakker,en het lezen van deze verhalen,weet je gewoon dat de aardkloot [gelukkig] gewoon door draait :D

 

Thanx,

--Hans.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Rijden 4 belgen over de wallen en zien ze opeens een dame van lichte zeden op de straathoek staan ...........

 

de chauffeur vraagt aan de dame ... hallo madame wat kost het bij u ?

 

de dame antwoord :

Link to comment
Share on other sites

In een inrichting voor prettig gestoorde mensen wil er eentje uitbreken. Hij zegt tegen een medegedeponeerde dat hij as maandagmiddag zal uitbreken en wil vluchten door over het hek te springen. Hij gaat gelijk in training. Allereerst springt hij met veel verachting over een splinter, vervolgens een lucifer en daarna een schrootje. Na enkele dagen training en het opvoeren van de moeilijkheidsgraad denkt hij klaar te zijn. Hij verteld het aan de medegedeponeerde dat de dag is aangebroken. Gelijk na het middageten maakt hij er zich van tussen. Tegen de avond komt hij moe en teleurgesteld terug. "Zo,", vraagt de medegedeponeerde: "alweer terug???". "Ja!" zegt de uitbreker: "Het hek stond open!?!" eek.gif

Link to comment
Share on other sites

Een treinverhaal...

 

 

 

Een Nederlander, een Duitser, een bloedmooie meid met een kort rokje en een paar beste tieten en een non zitten in een treincoupe. Op een gegeven moment

 

rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet dus het is pikkedonker.

 

 

 

Dan klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in z'n gezicht te wrijven.

 

 

 

"Net goed", denkt de non, "die Duitser heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"

 

 

 

"Net goed", denkt de mooie meid, "die Duitser heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet

 

en heeft hem geslagen!"

 

 

 

"Scheisse", denkt die Duitser, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat

 

niet en heeft hem geprobeerd te slaan Die Nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de klap heb gekregen!"

 

 

 

En de Nederlander denkt: "In de volgende tunnel sla ik die Duitser gewoon weer op z'n smoel...!"

 

 

Met dank aan de Duitser bij ons op de opleiding, die deze verspreidde over de mailinglist.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...