Arnie Posted 12 april 2003 Report Share Posted 12 april 2003 Ik heb gisteravond (11 april) vanaf marktplaats een Sansui AU-D101 versterker gekocht, het is al een oud beestje ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 april 2003 Report Share Posted 12 april 2003 Tja, dat wordt lastig. Misschien dat Bose Nederland je kan helpen. Zij hadden indertijd de import van Sansui. Bose BV Nijverheidstraat 8 1135GE Edam tel: 0299-390111 fax: 0299-390109 verkoop hifi: 0299-390190 verkoop professioneel: 0299-390139 technische dienst: 0299-390290 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 april 2003 Report Share Posted 13 april 2003 De site www.classicsansui.com bestaat niet meer, maar wel deze: http://www.sansui.us/ http://www.stereomanuals.com/links.htm http://www.treasurechestcorp.com/Sansui.Or...ion.sm.all.html http://www.tech-wiz.com/sansuip.html Die oude Sansui zijn alleen al koel om naar te kijken te groot layout verprutsend plaatje dan jullie toch al gezien hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Scholtz Posted 14 april 2003 Report Share Posted 14 april 2003 Als je het op de sites die Duck Twacy genoemd heeft nog niet gevonden hebt kan je altijd nog naar Audiokarma gaan waar ze een exclusief sansui forum hebben. En natuurlijk ook veel plezier met je nieuwe aankoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 14 april 2003 Author Report Share Posted 14 april 2003 Thanx allemaal voor de info....... zal ik ook wel nodig hebben, het linkerkanaal is namelijk nie helemaal goed eens proberen of ik dat nog maken kan. ach gelukkig was hij nie duur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 april 2003 Report Share Posted 14 april 2003 Geplaatst door Arnie:Thanx allemaal voor de info....... zal ik ook wel nodig hebben, het linkerkanaal is namelijk nie helemaal goed eens proberen of ik dat nog maken kan. ach gelukkig was hij nie duur Wat is er dan niet goed aan???. Als het beestje werkelijk al 25 jaar is, is de kans groot dat er elko's droog zijn. dan werkt 't niet meer zo geweldig (lees: niet). Elko's kunnen een aardige kostenpost vormen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 14 april 2003 Author Report Share Posted 14 april 2003 Het is net of je naar een opgeblazen luidspreker zit te luisteren...... ik heb er helaas zelf niet zoveel verstand van Hij is wel 25 jaar oud...... ik heb hem ook meer voor de grap gekocht, maar ik wil hem uiteraard wel aan de praat proberen te krijgen Maar het linkerkanaal speelt nog wel, het is alleen niet om aan te horen, kunnen het dan ook de elko's zijn??? (wat zijn het eigenlijk?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Scholtz Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Kan je bij dit model ook de voor en eindversterker scheiden door een overbrugging van achter? Dan kan je al beter naar je probleem zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 15 april 2003 Author Report Share Posted 15 april 2003 Ik heb net voor de zekerheid nog even gekeken, maar je kan de voor en eind versterker niet scheiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Scholtz Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Aha dan zal er toch een grondiger onderzoek plaats moeten vinden om het probleem een beetje te localiseren.... Hoor je het door een hoofdtelefoon ook?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 15 april 2003 Author Report Share Posted 15 april 2003 ehm...... dat zal ik morgen even moeten proberen, aangezien ik op dit moment zo even geen hoofdtelefoon of zoiets bij de hand heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 16 april 2003 Author Report Share Posted 16 april 2003 Ik heb net even met een hoofdtelefoon geluisterd, maar ook dan stoort hij op het linkerkanaal. Ik heb ook even aan alle knoppen gedraaid/gedrukt om te kijken of er niet toevallig wat viezigheid tussen zat (had ze al gesmeerd met kontaktspray) Ook doet hij het op alle inputs..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Scholtz Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Fraai is dat.... ga maar op zoek naar een schema (of een handig iemand) dan want anders kom je er nie uit vrees ik...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 17 april 2003 Author Report Share Posted 17 april 2003 ben druk op zoek.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts