Jump to content

Info over Sansui

Arnie
 Share

Recommended Posts

Tja, dat wordt lastig. Misschien dat Bose Nederland je kan helpen. Zij hadden indertijd de import van Sansui.

Bose BV

Nijverheidstraat 8

1135GE Edam

tel: 0299-390111

fax: 0299-390109

verkoop hifi: 0299-390190

verkoop professioneel: 0299-390139

technische dienst: 0299-390290

Geplaatst door Arnie:

Thanx allemaal voor de info....... zal ik ook wel nodig hebben, het linkerkanaal is namelijk nie helemaal goed :( eens proberen of ik dat nog maken kan. ach gelukkig was hij nie duur :D

Wat is er dan niet goed aan???. Als het beestje werkelijk al 25 jaar is, is de kans groot dat er elko's droog zijn. dan werkt 't niet meer zo geweldig (lees: niet). Elko's kunnen een aardige kostenpost vormen :rolleyes::(

Het is net of je naar een opgeblazen luidspreker zit te luisteren...... ik heb er helaas zelf niet zoveel verstand van :( Hij is wel 25 jaar oud...... ik heb hem ook meer voor de grap gekocht, maar ik wil hem uiteraard wel aan de praat proberen te krijgen :rolleyes:

Maar het linkerkanaal speelt nog wel, het is alleen niet om aan te horen, kunnen het dan ook de elko's zijn??? (wat zijn het eigenlijk?)

Ik heb net even met een hoofdtelefoon geluisterd, maar ook dan stoort hij op het linkerkanaal.

Ik heb ook even aan alle knoppen gedraaid/gedrukt om te kijken of er niet toevallig wat viezigheid tussen zat (had ze al gesmeerd met kontaktspray)

Ook doet hij het op alle inputs..... :(