Jump to content

[senseo-talk]Voor de koffiefielen onder ons (fetish gespot!!)

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

hallo : )

de senseo crema is werkelijk de meest verkochte koffiezetapparaat ooit : ) en dat is maar goed ook :Y) zo een ding mag je niet te lang in de winkel hebben staan : )

om maar af te trappen op de discussies :

Ik en mijn senseo crema, het verhaal

Na haar te hebben zien staan, kon ik de verleiding niet weerstaan en heb mijn verjaardags centen ingewisseld voor een mooie senseo crema. Het was een week naar mijn verjaardag, 16 mei 2002. Tot op de dag vandaag ben ik erg gelukkig samen met haar. Trouw is ze mij en faalt nooit in enig meningsverschil. Als ik even geen zin hebt, staat ze trouw op mijn nachtkastje naast de wekker...staat bij opstaan binnen een minuut koffie voor je te maken. Een echt liefhebbende dus :Y)

Zonder mijn senseo crema heb ik deze dag, en nacht niet kunnen halen. Bij deze wil ik dus dit topic opdragen aan haar. _/-o_

-dit is geen gebrek aan sex :+

de toewijding

De KoffieKringKlub is een club met enthousiastelingen over de senseo crema..

we praten over de hedendaagse technieken en smaken van de koffie, en hoe je het beste deze moet onderhouden..

linkje ernaar

Zelf koffiepads maken

intressant iets gevonden erover.. deze wil ik graag delen met jullie

Maak je eigen koffiepads

Mijn mening over de nieuwe senseo crema's

Op mijn werk vandaag was ik verrast. Zowaar stonden voorop bij ons op de vlonder 3 nieuwe senseo crema's.. : zwart / wit / donkerblauw

er waren verschillende veranderingen in het design aangebracht.

-de deksel is hoger

-de sluiting werkt nu met een hendel ipv een knijpsluiting.

-het rooster heeft een wat andere doorvoer openingen die rond lopen ipv recht.

-de ronde plaat is dieper.. hierbij kan er meer weglopen

-de senseo schenktuit is hoger geplaatst zodat je een grotere kop eronder kan zetten (zijn de senseo koppen niet mooi genoeg? :( )

-de schenktuit zit nu vaster in het apparaat, met een soort balk..

-de hangt over de rest heen

mijn mening dus nu :

Ik vind dat de nieuwe modellen minder mooi zijn.. het zal ongewijfeld beter zijn.. maar bij mij werkt ie nog steeds goed.. dus :Y) gewoon voor blijven zorgen O+

De ronde plaat is wel mooier hoog, maar daar heb je alles mee gezegd.

Verder vind ik het meesterlijke koffie blijven.. wil je beter, dan betaal je een nulletje erachter bij

Poll: Welke koffie van DE vind je het lekkerst?

[*]Dark Roast

[*]Regular

[*]Mokka

[*]Mild Roasr

[*]Caffeine vrij

results.cgi?pid=385&layout=2

Ook een poll maken? Klik hier

------------------------------------------------------------------------------------------

Poll: Wat vind jij van de Perla (AH) koffiepads??

[*]Lekkerder dan die van DE

[*]minder lekker dan die van DE

[*]afschaffen die zooi

[*]geen mening

results.cgi?pid=387&layout=2

Ook een poll maken? Klik hier

hier nog wat plaatjes : )

Creme en blauw op mijn werk in volle glorie

link naar groot plaatje

de antraciete : )

senseo.jpg

vrijdag(oeh vandaag al) volgen de nieuwe senseo crema's :Y) (ik ga met de digicam pics maken)

zo dan :Y)

Na aankoop van mijn senseo,heb ik in de eerste 3weken minstens de halve Philips fabriek en de komplete DE fabriek alleen maar alle denkbare ziektes toegewenst. mad.gif

Wat een prut aparaat.

De gewone koffie zo slap als slootwater,de dark vies bitter.

Na wat zoeken op het internet kwam ik dat zelfde verhaal vaker tegen,gelukkig ook de oplossing.

De onderkant er uitschroeven en met het potmetertje de koffie op je eigen smaak instellen. :)

Tjakka,zo als een (ex) nederlandse wannabie politikus zeggen zou,een heerlijk bakkie koffie.

Inmiddels een 1-1/2 jaar zeer tevredenmet m'n sensie.

met zo veel senso drinkers kan die prijs van die padjes trouwens wel omlaag toch?

de pads van de C1000 zijn btw ook nog wel te pruimen,al word het bakkie dan wel weer iets slapper.

I werk nog met een ouderwets koffiezet apparaat. Bovendien drink ik per sessie meer dan 2 koppen koffie, en dan is zo'n pot een stuk makkelijker. :D

Als ik snel koffie zou willen zetten zou ik wel zo'n espresso machine met ingebouwde koffiemolen kopen. (Zijn alleen een beetje duur - voor dat geld kan ik ook een leuke upgrade van de set doen.)

Geplaatst door DVD Fiel:

I werk nog met een ouderwets koffiezet apparaat. Bovendien drink ik per sessie meer dan 2 koppen koffie, en dan is zo'n pot een stuk makkelijker. :D

Als ik snel koffie zou willen zetten zou ik wel zo'n espresso machine met ingebouwde koffiemolen kopen. (Zijn alleen een beetje duur - voor dat geld kan ik ook een leuke upgrade van de set doen.)

voor 500 euro heb je een mooie

Geplaatst door Duck-Twacy:

Kun je Senseo koffie ook opwarmen in de magnetron? eek.gifeek.gif:D

Zou ik niet doen. Water opwarmen (koken) in een magnetron is erg gevaarlijk. Het kan er namelijk 'uitspuiten' als je het kopje uit de magnetron haalt. Niet echt fijn met kokend water... (of koffie)...

Geplaatst door JSA:

Met de nadruk op breder :D

Inderdaad, en dan vooral om de Senseo-bezitters met die zielige kleine reservoirtjes waardoor ze de hele godganse dag die tank moet bijvullen om weer zo'n stoere jongen met schuimkraag te kunnen tappen extra jaloers te maken!! :P:P;):D

(goh, wat een lange zin! :D )

Goh wat een gedoe met die koffiezetmachines het lijkt wel hifi c.q. high-end.

Jongens, heb alles al geprobeerd. Al die prachtige apparaten hebben het nadeel dat ze eerst goed op temperatuur moeten komen: Duurt eeuwen voordat je je bakkie hebt.

Ze hebben onderhoud nodig, moeten schoongehouden worden gaan snel stuk en bovenal ze zijn duur.

Koop gewoon een mokka-apparaatje voor op het gas. Doe er goede espressokoffie in, liefst vers gemalen en je hebt in 5 min. de lekkerste bak op elke gewenste sterkte. Koop er wel gelijk eentje van RVS. Die zijn er al voor 20 EU voor een stevige mok 4 dubbele espresso en gaan, mits goed behandeld, een eeuwigheid mee.

Geplaatst door Pjotr:

Jongens, heb alles al geprobeerd. Al die prachtige apparaten hebben het nadeel dat ze eerst goed op temperatuur moeten komen: Duurt eeuwen voordat je je bakkie hebt.

Het lijken wel klasse A-versterkers... ;)