Jump to content

[senseo-talk]Voor de koffiefielen onder ons (fetish gespot!!)

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

volgends mij hebben jullie gewoon geen goed hart..

Ja als je de senseo niet in je hart toelaat,

ben je misschien wel verloren! eek.gif

Misschien moet ik jullie helpen de ware koffie te laten zien, voordat het helemaal te laat is.

Geplaatst door Gitaarwerk:

volgends mij hebben jullie gewoon geen goed hart..

Ja als je de senseo niet in je hart toelaat,

ben je misschien wel verloren! eek.gif

Misschien moet ik jullie helpen de ware koffie te laten zien, voordat het helemaal te laat is.

Mijn hart is prima hoor. Heb het idee dat dat met senseo koffie juist achteruit gaat :D

Heb die Senseo koffie geproeft hoor. Het is beter dan doorsee automatenkoffie. Maar vind die inlegkruisjes zeker het geld niet waard. Het haalt het niet bij vers gezette koffie. Zelfs goede ordinaire filterkoffie is beter. Bovendien zit je aan die DE-inlegkruisjes vast en heb je verder geen keuze in soort koffie. Kwaliteit dakbedekking zit er niet bij.

Bij de weg Gitaar, heb jij soms aandelen in die handel? :D

cool.gif

helaas heb ik geen aandelen... al 1.000.000 stuks verkocht! (vast wel weer emer )

Eehmz.. je zit echt neit vast aan die bepaalde smaken

De pads zijn er ook van de AH (perla), Plus martk en Aldi

by the way zijn de pad allemaal per pak een kwartje naar beneden gegaan (25 eurocent)

tja..dat koffie slecht is voor je hart is wat anders dan een niet-warm hart hebben ;):P

maar goed (dat was een stukje van hans teeuwen gequote erin :P )

Ik vind weinig eigen gemaakte koffie beter, maar goed.. misschien is dat gewennigheid..

tis meer gewoon een foute actie om een aanhanger te zijn.. eigenlijk om eerlijk te zeggen :D

niet doorvertellen he ;)

Forumlid # 1114

Op forumlid gestemd:

Geplaatst 13 februari 2003 20:39

--------------------------------------------------------------------------------

hoi

ik heb een vraag.

ik heb de nieuwe uitvoering van de senseo.

Ik vul bv het reservoir voor 2 kopjes.

Als ik dan de koffie maak dan blijft er nog best wat water achter in het reservoir.

Klopt dat,de koffie opzich is ok

Geplaatst door rene1950:

hoi

ik heb een vraag.

ik heb de nieuwe uitvoering van de senseo.

Ik vul bv het reservoir voor 2 kopjes.

Als ik dan de koffie maak dan blijft er nog best wat water achter in het reservoir.

Klopt dat,de koffie opzich is ok

Ik heb het oude model en daar geldt hetzelfde voor, er zit een minimum-niveau indicator op, dus geen probleem ;)

Het apparaat verwarmt een vaste hoeveelheid water en haalt dus niet het reservoir leeg.

Dat zou ook niet best zijn, want dan zou je in principe ook te weinig water kunnen hebben voor 2 kopjes en wordt de koffie te sterk :)

Op het oude model zit een sterkte regelaar verborgen in de bodem, deze regelt de gebruikte hoeveelheid water.

Als ik de koffie slapper zou willen hebben, dan verbuikt hij meer water.

Ik vul hem trouwens met net genoeg water, zodat hij na het koffie zetten niet meteen weer het water verwarmt, want ik zet hem dan toch uit ;)

Greetinx

Andr

Geplaatst door Gitaarwerk:

slim bedacht andre ;)

had je toevallig niet dat stukje gelezen over die waterregeling ?? :D:D

toch dus wel nuttig zo een topic eek.gif;)

Toch nog wel een heel gedoe dan zo een Senzeeohh..

Net hifi, je koopt het voor het gemak maar je bent er toch de hele dag mee bezig.

Bij de weg zou Andre aan zijn Senseo een netsnoer ... met een ... en zou hij verschil proeven? Ach laat ook maar.

:D

Geplaatst door Pjotr:

Toch nog wel een heel gedoe dan zo een Senzeeohh..

Net hifi, je koopt het voor het gemak maar je bent er toch de hele dag mee bezig.

Bij de weg zou Andre aan zijn Senseo een netsnoer ... met een ... en zou hij verschil proeven? Ach laat ook maar.

:D

Je bent de hele dag koffie aan het drinken ja :D

Al dat "gedoe" is eenmalig, sterker nog, ik heb helelmaal niets veranderd aan mijn senseo, die is gewoon goed ;)

Zo'n mooi netsnoer in de keuken vind ik wel zonde hoor :rolleyes:

Greetinx

Andr

Geplaatst door Pjotr:

Is het bij jou dan zo'n bende in de keuken :D

Ach dan koop/bouw je er toch een Senseofiel rackje voor en zet je hem in de kamer.

;)

Nee, maar tijdens het koken komt er soms wel wat "vettige" lucht vrij en dat belandt veelal op alles wat zich in de keuken bevindt :D

Als hij in de kamer komt, dan overbelast hij de audiogroep (1700W extra eek.gif , dus dat doe ik maar niet :rolleyes:

Greetinx

Andr