JSA Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Ik weet dat die krengen nuttig zijn maar ik schrok toch even daarnet Klokje eraf: Best groot Ik moet zo naar bed Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 gewoon een flinke aansteker eronder . of haarlak erop spuiten . kun je hem opzetten . Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Jezus da's een klein klokje!! Mijn tuindeuren staan voortaan weer open en heb al veel te veel bezoek gehad van die kut beesten. Bah Bah en nog eens Bah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Geplaatst door seoman:Jezus da's een klein klokje!! Mijn tuindeuren staan voortaan weer open en heb al veel te veel bezoek gehad van die kut beesten. Bah Bah en nog eens Bah En hoe is het met je egel ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Glas er overheen, kartonnetje er tussen muur en glas schuiven om de openingvan het glas af te dekken, naar buiten gaan en het beestje weeer uit het glas schudden. En die autosloper uit Nieuw-Beijerland is een sadist... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 april 2003 Author Report Share Posted 15 april 2003 Geplaatst door Kermit:Glas er overheen, kartonnetje er tussen muur en glas schuiven om de openingvan het glas af te dekken, naar buiten gaan en het beestje weeer uit het glas schudden. En die autosloper uit Nieuw-Beijerland is een sadist... Jep, heeft mn vader toestraks gedaan Ik trippelcheck wel even mn lakens :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Ik trippelcheck wel even mn lakens [/QB] Zegt nog weinig..... Heb wel eens gehad dat ik in het donker nog tv lag te kijken met een biertje in de hand en ik vanuit mijn ooghoeken iets heel snel weg zie schieten. Ik de lamp aan en onderzoeken, bleek het ook zo'n grote joekel te zijn. Dus welterusten alvast! PS, wisten jullie dat elke nederlander mininmaal drie spinnen inslikt tijdens het slapen tijdens zijn leven? JSA, dat is wel ff SLIKKEN Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 april 2003 Author Report Share Posted 15 april 2003 *proest* trusten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Geplaatst door Maurice: Zegt nog weinig..... Heb wel eens gehad dat ik in het donker nog tv lag te kijken met een biertje in de hand en ik vanuit mijn ooghoeken iets heel snel weg zie schieten. Ik de lamp aan en onderzoeken, bleek het ook zo'n grote joekel te zijn. Dus welterusten alvast! PS, wisten jullie dat elke nederlander mininmaal drie spinnen inslikt tijdens het slapen tijdens zijn leven? JSA, dat is wel ff SLIKKEN En daarom moeten dus alle spinnen dood! Kutbeesten zijn het. En nuttig? Ik heb er nog nooit een een mug zien vangen in mijn kamer. Als ze dat nou eens deden... dan mochten ze wel blijven. Laatst trouwens op Discovery (of was het nou National Geografic?) een docu gezien over roofdieren. Zat o.a. een of andere slang in (zeer giftig) en een spin. Die slang (toch makkelijk meer dan een meter lang) moest het afleggen tegen die spin! Maar ja, die spin was dan ook 30cm!!! De grootste ter wereld. Gelukkig leven dat soort monsters niet in Nederland... toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:gewoon een flinke aansteker eronder . of haarlak erop spuiten . kun je hem opzetten . Of allebei Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Je had die spin toch aan moeten horen komen, hij zat vlak naast een microfoon! nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Je eet teveel bananen Jasper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kieskes Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Goh, die plaatjes heb ik eerder gezien... hint: GoT Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 april 2003 Author Report Share Posted 16 april 2003 Geplaatst door kieskes:Goh, die plaatjes heb ik eerder gezien... hint: GoT sst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 http://ourworld.compuserve.com/homepages/h.../spinnen.htm#90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 ik mag hopen dat dat nep was. ik kan al niet slapen met het idee dat dat ding in nederland is...... als ik ergens bang voor ben is het spinnen dit was nep toch? zeg dat het nep was... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 wat ik altijd doe: de buks pakken en schieten (wel een luchtbuks). als de spin haldood is pak ik de deo en aansteker. dan gaat er een boek op, even drukken. daar een baksteen op en dan ga ik in een andere kamer slapen. de volgende dag kijk ik of ie er nog is. dan zuig ik het lijk op met de stofzuiger en zet de stofzuiger in een kast op slot. dan kan ik wweer slapen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Maak je maar niet ongerust hoor Game. Die dingen komen hier vaker voor dan je denkt, in levende lijve dan wel. Heb een tijdje boven een bananenpakhuis gewoond in het Oude Noorden van Rotterdam. Dat werd ieder half jaar uitgegast omdat er weer een paar van die tropische joekels waren meegereisd. Ze blijven trouwens niet rustig stil zitten voor de fotograaf hoor, ze zijn meestal erg snel... Ze houden erg van warme donkere plekjes ... Kijk vanavond dus eerst maar goed onder de dekens En bananen kun je maar beter niet per tros kopen, je weet maar nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 april 2003 Author Report Share Posted 16 april 2003 Hier zou ik niet graag mn hand in willen steken http://www.xs4all.nl/~ednieuw/australian/h...Z074_RF0225.jpg Loopt snel weg Ik heb wel een bananenplant in m'n kamer. Ze schijnen namelijk uitstekende difusers te zijn voor de akoestiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 april 2003 Author Report Share Posted 16 april 2003 Geplaatst door [[Game]]:ik mag hopen dat dat nep was. ik kan al niet slapen met het idee dat dat ding in nederland is...... als ik ergens bang voor ben is het spinnen dit was nep toch? zeg dat het nep was... Ja, het was nep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Nog even voor het slapen gaan... dit is smullen: http://www.giantspiders.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Geplaatst door Kermit:Glas er overheen, kartonnetje er tussen muur en glas schuiven om de openingvan het glas af te dekken, naar buiten gaan en het beestje weeer uit het glas schudden. En die autosloper uit Nieuw-Beijerland is een sadist... sadist of niet ,ik haat spinnen . niet dat ik er bang voor ben , maar vorige zomer stond ik een motorkap te spuiten van een twee jaar oude passat en ik had hem net in de blanke lak staan ,en wat denk je ??????? komt er zo,n joekel van een spin naar beneden gezakt ,zo midden in de lak . nou dat heeft hij geweten . ik had nog een restje blanke lak in mijn spuit zitten , en die heb ik helemaal over die spin leeggespoten zodat hij zo de motorkap afdreef en verzoop in de lak . en dan heb ik het zog niet eens over de vliegen die ik weleens achterna ren in de spuitcabine . gewapend met een spuit met thinner leggen ze echt het loodje . en noem me maar een sadist , dan krijg jij ,als je ooit je auto nog eens laat spuiten bij mij een mooie spin onder de lak kado van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 april 2003 Author Report Share Posted 16 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: en dan heb ik het zog niet eens over de vliegen die ik weleens achterna ren in de spuitcabine . gewapend met een spuit met thinner leggen ze echt het loodje . en noem me maar een sadist , dan krijg jij ,als je ooit je auto nog eens laat spuiten bij mij een mooie spin onder de lak kado van mij Nah, dat moet ik niet hebben hoor als je mn luidsprekers aan het spuiten bent Wat is dat voor baksteen spin, Peter? Ik vind hem nog niet eens zo eng. Die vorige link die ik gaf durf ik alleen maar met gespleten ogen te bekijken Wolfspinnen zijn dus eng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Geplaatst door JSA: Wolfspinnen zijn dus eng Hence the name Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 17 april 2003 Report Share Posted 17 april 2003 Aangezien ik aan het water woon kruipen hier regelmatig van die grote joekels rond. Ik heb gelukkig een vriendin met zeer sadistische neigingen naar deze beesten toe. Weinig last van dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts