Jahe Posted 11 juni 2003 Author Report Share Posted 11 juni 2003 Pfiew.... Binnen een paar minuten werd me verteld dat ze het geld niet in kas hadden. Ze storten het nu terug op mijn rekening. Gaat wel ongeveer 10 dagen overeen vanwege een ingewikkeld verhaal, maar ik ben allang blij dat ik het geld terug krijg. Wel moet ik nu 10 dagen wachten voordat ik andere speakers kopen kan. Mooi de tijd om me goed te orienteren Beste zaak, expert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 11 juni 2003 Author Report Share Posted 11 juni 2003 Geplaatst door JSA:Misschien trekt je versterker het niet echt? Dat zijn toch die vloerstaande dingen met nog een extra bas speaker onderin? Klopt, Mijn versterker trok het makkelijk de aanwezige bas was zeer aangenaam en strak. Maar onder de 55 herz gewoon compleet geen geluid meer. Min versterker is nad t741. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 11 juni 2003 Report Share Posted 11 juni 2003 Geplaatst door Jahe: Bevalt een aankoop u niet? Geen enkel punt. Binnen 14 dagen kunt u alle aankopen ongebruikt, in de originele verpakking en met kassabon ruilen bij Expert. Als ik de Expert was dan had ik gezegd dat nu de speakers gebruikt waren, ze niet meer geruild kunnen worden. Jij wilt voor een dubbeltje op de eerste rang en jij maakt daarbij een fout. Ik vind dat je daar best financieel iets van mag voelen. Van leergeld leer je snel! Een opmerking om je voor een volgend debacle te behoeden: Stassen is niet zo makkelijk als Expert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 11 juni 2003 Report Share Posted 11 juni 2003 Wat een vergelijking, een hifi-zaak en een dozenschuiver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 11 juni 2003 Report Share Posted 11 juni 2003 Wat een vergelijking, een hifi-zaak en een dozenschuiver. Als er een zaak een dozenschuiver is is het Stassen wel. Maar ja, dat is een andere discussie gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 11 juni 2003 Report Share Posted 11 juni 2003 Geplaatst door spido:Volgens mij ben jij precies 't soort consument waar winkeliers echt dol op zijn..! Ik vind het ook een beetje triest voor al die vergeefse moeite van de forumleden hier die mischien al wel duizend keer op dit forum hebben geadviseerd om apparatuur (vooral luidsprekers) eerst thuis te beluisteren voor je ze koopt. In twente zeggen ze dan "ie k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 11 juni 2003 Report Share Posted 11 juni 2003 Kortom het motto luidt Eerst luisteren voordat u tot aanschaf over gaat. Zoals het klokje in de winkel tikt, zo tikt het thuis niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts