Klaas Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 ZEG MAAR NEE, DAN KRIJG JE ER TWEE ! WE NEMEN BROODJES EN KOFFIE MEE ! HET WORDT NOG DRUK EIND MAART IN ROTJEKNOR ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Weet je zeker dat die meid er ook is? Ik geloof daar nl niet zoveel van (is Amerikaanse en heeft zelden veel kleren aan). Voor de Lente Doelen Show ga ik echt niet meer naar Rotjeknor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Hai Sodeju, Ken je haar ? Misschien kan ze wat modeshowlopen bij eenvolgende bijeenkomst. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Ze kijkt anders of ze niet tot vijf kan tellen. Hoeft ook niet want het zijn er maar twee. M.b.t. de show, Ik denk wel dat ik hier naar toe ga. Geeft toch altijd weer 'n andere blik op audio. En de Doelen show heeft altijd aardige demo's en live muziek. Hiervoor alleen is het de moeite waard. Hoor je ook eens hoe 't live klinkt. Ik heb soms de indruk dat er veel audiofreaks zijn, die de link met live helemaal kwijt zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Ik heb soms de indruk dat er veel audiofreaks zijn, die de link met live helemaal kwijt zijn. Hoezo kwijt, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er heel veel audiofielen zijn, die live in het geheel nooit hebben meegemaakt............... Ooit een diskussie tijdens een bijeenkomst van een club, over de klank van een piano, geen der leden had ooit een piano in het wild gehoord. Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Geplaatst door Jitze: Hoezo kwijt, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er heel veel audiofielen zijn, die live in het geheel nooit hebben meegemaakt............... Ooit een diskussie tijdens een bijeenkomst van een club, over de klank van een piano, geen der leden had ooit een piano in het wild gehoord. Jitze Heb je ook niet nodig om een set te beoordelen, zei een ander wijs iemand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Maar de discussie ging dan ook over de klank van een piano ... ( en niet over de set ) Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Geplaatst door Maarten:Maar de discussie ging dan ook over de klank van een piano ... ( en niet over de set ) Maarten Gelijk heb je Maarten, maar ik denk toch dat Hans/Jitze bedoelen dat er veel audiofielen/muziekliefhebbers zijn die nog nooit een piano live hebben gehoord en dan toch via een paar luidsprekers daarover willen oordelen. Geplaatst door JitzeHoezo kwijt, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er heel veel audiofielen zijn, die live in het geheel nooit hebben meegemaakt............... Ooit een diskussie tijdens een bijeenkomst van een club, over de klank van een piano, geen der leden had ooit een piano in het wild gehoord. Ik neem tenminste aan dat Jitze geen voetbalclub bedoelt Geplaatst door Hans van Liempd: Hoor je ook eens hoe 't live klinkt. Ik heb soms de indruk dat er veel audiofreaks zijn, die de link met live helemaal kwijt zijn. Ben ik het toch weer 100% met je eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 en hier luister ik twee keer per maand naar dus live ervaring heb ik zat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 gaat de 'luistergroep' ook komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Dit is mijn instrument een paar keer per maand (klik op de foto als je meer wilt weten over dit Reil orgel). Daarnaast hebben we een piano en een JV-80 Synth in huis (Het orgel paste niet en had de verkeerde WAF factor) Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 leuk als je zo'n topic doorleest. van zo'n jufrouw naar 'n kerkorgel binnen een pagina. het kan verkeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 26 januari 2003 Report Share Posted 26 januari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:en hier luister ik twee keer per maand naar dus live ervaring heb ik zat Erik, Volgens mij zit jij met je audiohobby helemaal verkeerd: Uit eerdere berichten over de afmetingen van jouw elektrostaten maak ik op dat het ruimtebezwaar bij jou niet zo groot is; dan je kunt beter voor echt gaan in de woonkamer: Is te koop voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Als ik live-muziek wil horen ga ik wel naar een concert in plaats van naar een hifi-show. Kan bv alle andere dagen van de week in De Doelen en verder nog dagelijks overal in 't land. Als de importeurs in De Doelen hun energie in live-muziek gaan steken in plaats van in een goeie luisteromgeving voor hun apparatuur, in plaats van die (weer) zomaar neer te kwakken, ga ik wel naar Paradiso, scheelt weer een treinkaartje ook! Anders: tot in Rotterdam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts