JSA Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 stelletje.. ************ zijn het! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Waarom zo booooooooooos...????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Author Report Share Posted 20 augustus 2003 gelukkig werkt hear nog Geplaatst door Hans van Liempd:Waarom zo booooooooooos...????? Nou, omdat je er voor betaald maar het werkt nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 ook zoveel last van irritante virusmailtjes de laatste dagen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Author Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul:ook zoveel last van irritante virusmailtjes de laatste dagen? Ja! nu je het zegt, constant: Re: That movie Re: Thank you! Re: Wicked Screensaver aaaaaah en elke keer maar weer mensen mailen dat ik er niks aan kan doen maar dat die mails automatisch worden verzonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door JSA: Ja! nu je het zegt, constant: Re: That movie Re: Thank you! Re: Wicked Screensaver aaaaaah en elke keer maar weer mensen mailen dat ik er niks aan kan doen maar dat die mails automatisch worden verzonden. Ik ###### ze direct ongelezen weg! Het houd vanzelf wel weer op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul:ook zoveel last van irritante virusmailtjes de laatste dagen? Ik ben al 4 maanden weg bij cHELLo en ik krijg nog steeds viruswaarschuwingen van ze wanneer de hele wereld al 100 keer gewaarschuwd heeft Nee, Zonnet filtert het er "gewoon" voor je uit, zo hoort het Met 2x winXP, 1x win2k en 1x winNT server online heeft geen virus kans gezien mij te bereiken Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Author Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door JSA: Ja! nu je het zegt, constant: Re: That movie Re: Thank you! Re: Wicked Screensaver aaaaaah en elke keer maar weer mensen mailen dat ik er niks aan kan doen maar dat die mails automatisch worden verzonden. De W32.Sobig.F@mm worm gebruikt een eigen SMTP engine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Nee, Zonnet filtert het er "gewoon" voor je uit, zo hoort het. Bij @home precies hetzelfde. En zo hoort het inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Author Report Share Posted 20 augustus 2003 Storing verbinding naar US Door uitval van een verbinding naar de Verenigde Staten, is het mogelijk dat er een slechte verbinding tot geen verbinding gemaakt kan worden met servers uit dit werelddeel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Bij mij baggert internet de hele avond al! Kan amper MSN Opstarten! jij wel Jasper? Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Draait hier als een zonnetje (xs4all/mxstream) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door Pjotr:Dat is idd een zegen bij Zonnet. Heb via Zonnet nog niet 1 virus binnen gekregen. Maar Zonnet sucks eveneens, is af en toe niet vooruit te branden. Grtz Je kunt verschillende keuzes maken, ik nam speciaal de Family aanbieding, omdat Versatel de backbone verzorgt en niet dat brakke mxstream. Grappig vind ik wel dat de mxstream data door Versatel wordt geleverd Het verschil zit in een overvol mxstream netwerk of een bijna onbezet Versatel netwerk Een hele verademing na cHELLo Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Author Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin:Bij mij baggert internet de hele avond al! Kan amper MSN Opstarten! jij wel Jasper? Mvgr, Sherwin nee, kan geen verbinding maken naar het buitenland, connecten met msn gaat dus ook niet met speakerland is gelukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Bedankt voor de TIP ! Want ik kon namelijk niet naar buitendlanse site pingen, kreeg ik allemaal 'time out', en al die Melk en Kaas sites doen het wel, Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2003 Author Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Bij @home precies hetzelfde. En zo hoort het inderdaad. @home filtert wat veel. Ik krijg soms geen mails binnen, terwijl ik weet dat ze naar mij verstuurt zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 hier ook klote verbinding lees hier maar over de chello probs http://gathering.tweakers.net/forum/list_m...sages/722734/15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 hallo allen, Ik heb ook chello maar begrijp niet waar jullie het over hebben. mijn gemiddelde download snelheid is 170Kb/s gaat hier echt als een trein. Ja oke er zitten maar 3 huizen tussen en dan ga ik al over op glasvezel, mischien komt het daar door? Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 24 augustus 2003 Report Share Posted 24 augustus 2003 Ik begrijp de drukte rondom het falen van chello ook niet echt. OK de laatste maand gaat er regelmatig wat mis met het verzenden van mail en ook het posten hie gaat soms gewoon NIET maar of de schuld daarvan bij chello ligt weet ik niet . XP draait nu alweer meer dan een half jaar en ondanks reg cleaners virus scanners en firewalls zal er toch wel eens iets mis gaan. Een melding van een virus heb ik in dit half jaar slechts 1 keer gehad SPAM des te meer en daar lijkt heen kruid tegen gewassen en wat je al niet binnen krijgt onvoorstelbaar gewoon . Een MAIL washer is makkelijk maar niet echt een oplossing want ze blijven toch komen . Ik maak wel mee dat ik meer dan 50 e mails op een dag krijg . Downloaden op normale sites gaat helemaal niet slecht. Ik denk dat ik op een gemiddelde zit van zo rond de 80 met uitschieters naar boven van 160. Helaas ook veel minder tot bijvoorbeeld 5 maar dat ligt niet aan chello. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 24 augustus 2003 Report Share Posted 24 augustus 2003 Al kreeg ik Chello voor niks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 25 augustus 2003 Report Share Posted 25 augustus 2003 Geplaatst door Edwin Snoek:Al kreeg ik Chello voor niks. Ik kan alleen maar hopen dat heelveel mensen dat zeggen, dan blijft het tenminste lekker snel!!!!!!!!!!!! Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts