Jump to content

%*@#$#&@%^&^%! chello!!

JSA
 Share

Recommended Posts

Uhm zouden de gelukkige chello gebruikers aub niet willen pochen.

Er zijn een paar regios waar chello gewoon niet meer kan/zal kunnen werken. Dit ivm een bijzonder slecht coax netwerk en UPC echt geen geld heeft voor een nieuw netwerk.

Dus heb je chronische problemen, gewoon opzeggen die shit.

De rest van nederland krijgt 't langzaam beter (hoopt men)

mxstream (xs4all) is echt een genot hoor.

gratis zelf-in-te-stellen spam filters.

En gratis virus scanner (en dus niet voor een halfjaar ofzo)

greetz Simon

Oh btw virus mailtjes is toch echt je eigen schuld. Als je geen virus scanner installeerd (EN onderhoud) ben je minimaal verplicht alle gedupeerde "Sorry ,mijn eigen domme fout" te mailen!!!

Geef daar chello of wat dan ook voor een provider NIET de schuld van.

Groetjes Simon

ps ik klink erg ongesteld. Klopt een beetje, ik heb net gehoord dat ik 4weken niet mag lopen. Dus dat klopt ook wel.

Geplaatst door seoman:

Oh btw virus mailtjes is toch echt je eigen schuld. Als je geen virus scanner installeerd (EN onderhoud) ben je minimaal verplicht alle gedupeerde "Sorry ,mijn eigen domme fout" te mailen!!!

Geef daar chello of wat dan ook voor een provider NIET de schuld van.

Groetjes Simon

ps ik klink erg ongesteld. Klopt een beetje, ik heb net gehoord dat ik 4weken niet mag lopen. Dus dat klopt ook wel.

Pff das niet zo mooi voor je 4 weken stil zitten!

Hoop voor jou dat die tijd snel gaat.

Maar je hebt wel de tijd om lekker van muziek te genieten natuurlijk!

Groetjes en succes Michel

;)

Allereest sterkte Simon, dat is niet zo mooi.

Dat virussen en wormen alleen via mail binnen zouden komen? Was het maar waar. Dat heb ik afgelopen weekend weer mogen zien.

Een kennis had eindelijk Zon ADSL en dus ook een vast IP adres. WinXP schoon aan de haak geinstalleeerd, Norton Antivirus met laatste updates en ja toen het net op om XP te upgraden. Nou mooi niet. Norton gelijk jammeren dat iets of iemand wat wil installeren. Niet toestaan Bello. Maar het hield aan en 5 min. later XP shutdown. Wat nu? ADSL kabeltje er maar afgehaald: niets aan de hand. Ok, ADSL weer aangsloten en ja hoor. Zit er gewoon een klojo, server of wat dan ook random IP nummers te pingen om in te breken en via een lekke Windows een progje te installeren.

Afijn er staat uiteindelijk een geupdate Windows XP op en de ellende is over zo te zien.

Geplaatst door Pjotr:

Allereest sterkte Simon, dat is niet zo mooi.

Dat virussen en wormen alleen via mail binnen zouden komen? Was het maar waar. Dat heb ik afgelopen weekend weer mogen zien.

Ik vindt een hacker toch een ander probleem dan virussen en wormen.

En ook daar is een provider niet verantwoordelijk voor.

Een provider moet zorgen dat alles werkt en blijft werken, hij kan en mag niet bepalen wat ik verstuur of ontvang en heeft van MIJN verbinding af te blijven.

Als hij ervoor kiest zijn netwerk schoon te houden door virussen te blockeren dan is dat leuk voor jou als er alleen virrusen tegen gehouden worden.

Je zult je scriptie (oid) versturen en toch niet verzonden krijgen door een virusje.

oops klein inschattings foutje van de software.

Been gebroken bij een stoeipartij bij vollemaan aan een meertje op terschelling

:( Ze was wel heel lief :)