WanFie Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Eindelijk..... ACTIE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door John:Beste Arnie , Ik ben ouder dan 30 en wil je even zeggen dat ook mensen op leeftijd vaak door weer en wind moeten voor een setje te kunnen betalen . Voor mijn draaitafel ben ik door weer en wind naar Sneek b.v. moeten rijden Ja, vooral "door weer en wind" (de zon scheen en we smolten ongeveer weg in de Volvo) en "MOETEN" Goh, je was zo blij als een klein kind (de zaterdag erna ). Met recht dat je dat ook in deze topic plaatst . Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 hoe oud was jij ook al weer sodejuu? Als dat onder de 21 is, dan heb je of erg rijke ouders die jou daar flink in laten mee profiteren, of je werkt al heel lang, of je hebt een droombijbaantje. In dat laatste geval, wat voor baantje? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door [[Game]]:hoe oud was jij ook al weer sodejuu? Als dat onder de 21 is, dan heb je of erg rijke ouders die jou daar flink in laten mee profiteren, of je werkt al heel lang, of je hebt een droombijbaantje. In dat laatste geval, wat voor baantje? game Ik ben echt wel wat ouder dan 21. Ik meen ook niet dat ik mijn leeftijd hier heb genoemd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Ja, vooral "door weer en wind" (de zon scheen en we smolten ongeveer weg in de Volvo) en "MOETEN" Goh, je was zo blij als een klein kind (de zaterdag erna ). Met recht dat je dat ook in deze topic plaatst . pfffff de zaterdag erna vergeet ik ook zeker niet net een kind die ze een vieze lollie hadden gegeven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door John: pfffff de zaterdag erna vergeet ik ook zeker niet net een kind die ze een vieze lollie hadden gegeven Gelukkig dat het nu wel allemaal klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Gelukkig dat het nu wel allemaal klinkt ik boek vooruitgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door John:Beste Arnie , Ik ben ouder dan 30 en wil je even zeggen dat ook mensen op leeftijd vaak door weer en wind moeten voor een setje te kunnen betalen . Voor mijn draaitafel ben ik door weer en wind naar Sneek b.v. moeten rijden hallo John... ik ken 't.. ook ik moet vaak fietsen naar Sneek door weer en wind Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Niet te geloven wat die jonge broekies allemaal voor hi fi apparatuur hebben. Dan mag ik met mijn 38 jaar wel eens de boel gaan ''upgraden'' dus audiopaul en ''Koosjer connection'' Voor een vriendenprijsje wil ik jullie hi fi wel overnemen. Gelukkig maakt mijn uitgebreide muziek collectie weer veel goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door qwert:".....Dan mag ik met mijn 38 jaar wel eens de boel gaan ''upgraden'' dus audiopaul en ''Koosjer connection'' Voor een vriendenprijsje wil ik jullie hi fi wel overnemen. ....." Goed idee,zal de fusion ineens 'n stuk interesanter klinken :D Enuuuuh,hoeveel " Vrienden-prijs " had je in gedachte? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door qwert:Niet te geloven wat die jonge broekies allemaal voor hi fi apparatuur hebben. Dan mag ik met mijn 38 jaar wel eens de boel gaan ''upgraden'' dus audiopaul en ''Koosjer connection'' Voor een vriendenprijsje wil ik jullie hi fi wel overnemen. Gelukkig maakt mijn uitgebreide muziek collectie weer veel goed Jongens, luister eens even naar opa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kieskes Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Ik ben 20 en speel met: Versterker: MF A2 CD: Marantz CD17-KI Speakers: Cabasse Farella 401 Thorens TD160+Denon DL110 marantz tunertje en vd hul D352 speakerkabel + Siltech interlink. Dit staat allemaal op een target standje Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Ik ben op een haar na bijna 40 en als ik die 20 + ers zie hier dan heb ik toch iets verkeerd gedaan Of het zijn gewoon verwende pubers van thuis uit, dat kan ook nog groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door John:Ik ben op een haar na bijna 40 en als ik die 20 + ers zie hier dan heb ik toch iets verkeerd gedaan Of het zijn gewoon verwende pubers van thuis uit, dat kan ook nog groetjes John Ja, of zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door Frankie: Ja, of zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door qwert: Dan mag ik met mijn 38 jaar wel eens de boel gaan ''upgraden'' dus audiopaul en ''Koosjer connection'' Voor een vriendenprijsje wil ik jullie hi fi wel overnemen. Doe maar een "vriendenbod" dan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door Audiopaul: Doe maar een "vriendenbod" dan! Meen je dat nou echt (Zou ik toch niet kunnen betalen de prijs die jij in gedachte heb) Zeldzame cd,s kopen kost mij al veel geld. voorlopig hou ik het maar op mijn Akai AM 75 versterker met de Engelse BBC monitoren (De Visaton 890 MKII heb ik niet meer)Maar ik hou mij wel aanbevolen ,zo,n Mark Levison bak met Thiel Luidsprekers daar heb ik wel oren naar staan. (En wie nou niet ) BTW :Kan van iemand de eerste cd van bassist Victor Bailey 'Bottoms up' overnemen (Een zwaar deleted item) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Op Spido na ben ik misschien wel de oudste van het stel. Het is weer een tijdje geleden dat ik verschikkelijk trots was op mijn Dual 1219 (heb ik nog steeds ergens), mijn Pionier AS 600 (?) en mijn Marantz boxen in mijn studentenkamertje. Nooit veel stereo gehoord maar wel veel muziek. Overigens bleken veel van mijn oude LP's later toch niet grijsgedraaid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 ik ben 19, en heb quad 34 mk2 quad 405-2 kef reference 103.3 cambridge cd3 audioquest midnight 3 Maar dat had ik ook al toen ik 18 was. Verder zijn er wat zelfbouw dingen in de maak. Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door qwert: BTW :Kan van iemand de eerste cd van bassist Victor Bailey 'Bottoms up' overnemen (Een zwaar deleted item) Mazzelaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Als dat onder de 21 is, dan heb je of erg rijke ouders die jou daar flink in laten mee profiteren, of je werkt al heel lang, of je hebt een droombijbaantje. In dat laatste geval, wat voor baantje ben net 22 mijn set zie je op mijn profiel en dat droombaantje dat heb ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Ik zag dat ik deze topic nog niet kende, dus bij deze zal ik mijn setje er ook bij zetten. Ik ben 22 jaar en heb het volgende staan. NAD C541 Beetje verbouwde dropveter Electrocompaniet ECI-2 met een XTC Powercord (helemaal vergeten ) Geen Van Den Hul CS-122 kabel meer, maar een UTP Cat 5 kabel van Drakalan. Is van de rol en het laat mijn set veel mooier muziek maken. Vifa Vivace '94 met kleine rubberen dopjes eronder. Apparatuur staat in een kastje van Ikea, waar ook een DVD-speler van Pioneer(DV-464) instaat. En een TV van de Aldi(met een Philips beeldbuis) opstaat. De kabels voor het kijken naar DVD's is een interlink van Oelhbach en een standaard scart en coax kabel. En het klinkt erg goed, beter dan met die gele luidspreker kabel. Die filtert te veel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Nog even een reactie! Kijk op mijn website voor de setup.. Leeftijd? Nog dik 4 maanden 18 jaar! Apetrots en ontzettend te vreden.. En uiteraard een droombaantje! www.pdhifi.tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 11 november 2003 Author Report Share Posted 11 november 2003 ik las afgelopen week dat mijn speler (sony dvp-ns705v) er nu ook in een "van medevoort" uitvoering is..... Dan is het een en ander door de heren van VM onder handen genomen..... ben wel benieuwd naar de verschillen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Gewoon laten modificeren! Geloof mij dat ze in goede handen komen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts