Jump to content

Wie kan wie niet uitstaan

Recommended Posts

Zo eens gelezen te hebben op dit forum kan je tot de conclusie komen dat sommige elkaar zacht uitgedrukt niet moeten.

Nu ik ga daar niet zo op in maar wil wel het een en ander kwijt over mensen in het algemeen die ik niet moet.

Zo zijn er veel mensen op de Tv waar ik de kriebels van krijg .

Zo werd ik in het verleden eng van Catherine Keyl en wordt ik nog steeds eng van Carlo B en ga zo maar door.

Jerney Kaaiman is ook zo,n voorbeeld niet te geloven dat die vroeger toch wel leuk was.

Bekend zal zijn dat ik niets moest hebben van Dik Bakker de man die alles beter wist.

Ja ik kan nog wel even doorgaan maar wacht eerst wat reacties af

Bekend zal zijn dat ik niets moest hebben van Dik Bakker de man die alles beter wist.

Hoi Don,

Volgens mij zal je nooit geen last meer hebben van Dick. Zijn zaak aan de Pleinweg is overgenomen door Hobo hifi, en zijn filiaal aan de Bergweg is opgeheven. Maar wie weet verschijnt ie ooit weer een keer op het forum, om jou te vragen of je dat rode t-shirtje nog hebt met daar achterop in koeieletters de tekst "Krell,

Ik ben niet zo haatdragend...

Maar ik kan Bush ook niet uitstaan. Vooral als ie een door een ander in elkaar gebouwde speach voorleest niet... En die trekpop van 'm (Tony Blair) is ook maar een naieve persoon...

Geplaatst door Henno Appel:

Hoi Don,

Zou Dick rentenieren?      :rolleyes:

Zou heel goed kunnen, al zal hij daar misschien niet zoveel plezier aan beleven, want hij stoeide al jaren met z'n gezondheid.

Dick had het regelmatig over

'bestralen en doorlichten, ze moeten toch iets kunnen vinden?' :rolleyes:

Andr

Volgens mij is het een vent Gerrit    :D

Geplaatst door Gerrit Harteveld:

Wat wil je daarmee zeggen?    :o

:D

Nou, dat ze vroeger Chris heette i.p.v. Christine. :D

Maar toch geloof ik niet dat het een vent is geweest. O.k., ze heeft wat veel testosteron in haar stemklank maar verder kan ik eigenlijk niets mannelijks in haar ontdekken. Het is gewoon een uit de kluiten gewassen dame. :rolleyes:

Geplaatst door Duck-Twacy:

Het is eigenlijk tegen mijn principes

42_17393.jpg  

Maar goed hij kent zijn klassiekers en weet er aardig munt uit te slaan.

? wat is er mis met deze man??

d66 rulez, niemand stemt op ze en daardoor doen ze soms een beetje raar. Maar het is de enige genuanceerde partij hiero! ;)