Don van der Deijl Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Zo eens gelezen te hebben op dit forum kan je tot de conclusie komen dat sommige elkaar zacht uitgedrukt niet moeten. Nu ik ga daar niet zo op in maar wil wel het een en ander kwijt over mensen in het algemeen die ik niet moet. Zo zijn er veel mensen op de Tv waar ik de kriebels van krijg . Zo werd ik in het verleden eng van Catherine Keyl en wordt ik nog steeds eng van Carlo B en ga zo maar door. Jerney Kaaiman is ook zo,n voorbeeld niet te geloven dat die vroeger toch wel leuk was. Bekend zal zijn dat ik niets moest hebben van Dik Bakker de man die alles beter wist. Ja ik kan nog wel even doorgaan maar wacht eerst wat reacties af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 ik heb niet echt een voorkeur. want ik vind de meeste mensen eigenlijk wel verschrikkelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Nou okee, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Bekend zal zijn dat ik niets moest hebben van Dik Bakker de man die alles beter wist. Hoi Don, Volgens mij zal je nooit geen last meer hebben van Dick. Zijn zaak aan de Pleinweg is overgenomen door Hobo hifi, en zijn filiaal aan de Bergweg is opgeheven. Maar wie weet verschijnt ie ooit weer een keer op het forum, om jou te vragen of je dat rode t-shirtje nog hebt met daar achterop in koeieletters de tekst "Krell, Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Dit is zo'n bak elende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Tom Green, van de Tom Green show aansteller 1ste klas Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Ik mag z'n papegaai ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Geplaatst door seoman:Dit is zo'n bak elende Geplaatst door richard 1: Ik mag z'n papegaai ook niet. die twee idd zijn de twee ergste mensen die er zijn. verder haat ik die heks van nova !!!! game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Ik kan mezelf ook uitermate goed irriteren IKKE Maar alleen as ik daar zin in heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Ik ben niet zo haatdragend... Maar ik kan Bush ook niet uitstaan. Vooral als ie een door een ander in elkaar gebouwde speach voorleest niet... En die trekpop van 'm (Tony Blair) is ook maar een naieve persoon... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 verder haat ik die heks van nova Die is inderdaad echt verschrikkelijk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Barend en van Dorp... Ja of nee,lag het allemaal maar zo simpel. Wat niet wegneemt dat zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 En al die figuren die meespelen in van die zogenaamde `leen geld en krijg rente toe` ruklames. Je bedoelt het" geelink gevoel" met Edward Niesink. dat is ook al zo'n verschrikkelijk man geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Mag ik even kotsen: En deze kan er ook wat van! Om niet te discrimineren nog een blonde doos erbij: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Emiel Ratelband Willibrord Frequin Jomanda Carolien Tensen en zo kan ik nog wel ff doorgaan ga hier ook geen pics van plaatsen , want dat zou ronduit ranzig zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Kan ik ook niet uitstaan, wat niet wil zeggen dat ik niet het licht uit 'r ogen wil ne#ken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Volgens mij is het een vent Gerrit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Geplaatst door Henno Appel: Hoi Don, Zou Dick rentenieren? Zou heel goed kunnen, al zal hij daar misschien niet zoveel plezier aan beleven, want hij stoeide al jaren met z'n gezondheid. Dick had het regelmatig over 'bestralen en doorlichten, ze moeten toch iets kunnen vinden?' Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Geplaatst door Edwin Snoek:Volgens mij is het een vent Gerrit. Wat wil je daarmee zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 ben ik effe blij dat adam en eva dit probleem niet hadden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Het is eigenlijk tegen mijn principes Maar goed hij kent zijn klassiekers en weet er aardig munt uit te slaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Volgens mij is het een vent Gerrit Geplaatst door Gerrit Harteveld: Wat wil je daarmee zeggen? Nou, dat ze vroeger Chris heette i.p.v. Christine. Maar toch geloof ik niet dat het een vent is geweest. O.k., ze heeft wat veel testosteron in haar stemklank maar verder kan ik eigenlijk niets mannelijks in haar ontdekken. Het is gewoon een uit de kluiten gewassen dame. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Het is eigenlijk tegen mijn principes Maar goed hij kent zijn klassiekers en weet er aardig munt uit te slaan. ? wat is er mis met deze man?? d66 rulez, niemand stemt op ze en daardoor doen ze soms een beetje raar. Maar het is de enige genuanceerde partij hiero! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onno 1234 Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 D66 heerst inderdaad. en geen kwaad woord over Bob Saget trouwens! heel wat beter dan onze eigen linda de (sn)mol! waar ik wel een hekel aan heb: Frequin, Storms en... The Monolith DeathCult kutmuziek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts