Jump to content

Wie kan wie niet uitstaan

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Oh ja, natuurlijk kon ik DonDD niet uitstaan. Wat een achterlijke gozer was dat met z'n kortzichtige commentaar (op destijds haaifaaipuntenel) op mijn voorliefde voor elpee   :rolleyes:

Gelukkig valt ie in het echt alleszins mee   :D

Pas op je woorden Henk anders kom ik eens langs met knallende lugers

:D

Jan Mulder ook weer zo,n vreselijk irritante man die destijds wedstrijden verkocht heeft zou je collega maar wezen

Geplaatst door Ome Henk:

Pas jij maar op jezelf Don. Soms lijkt het alsof je ongeluk aantrekt   :( Alhoewel... (volgens mij) een gezonde vrouw en 2 prachtige losgeslagen kids   :rolleyes:

Gelijk heb je Henk bedankt want het is helemaal waar.

Een beetje vallen en een beetje lucht in je oren doen je beseffen dat je op moet passen stomme ongelukje,s .

Wie kan zich Pat Sharp nog heugen op sky channel wat een kwal van een gozer was dat.

Damsn wat heb ik eigenlijk een hekel aan veel mensen en ook zeker die balkellende wat een mannetje en dat moet dan ons land vertegenwoordigen damn.

Het koningshuis HAAA een giller en wij maar betalen voor dat stelletje steuntrekkers en die baby jaaaa daar betalen wiji ookk aan mee natuurlijk en tercht toch?

Geplaatst door [[Game]]:

nee toch! dat meen je niet.

ik meen te zijn ruud de wild, rob en fred, wie zijn die andere giel beele ofzo?

stenders vroeg is top. en ruud de wild was dat ook.

Nee, geen Giel Beelen (ook een eikel) maar Jeroen Kijkindeverte en Sander ??? die samen met Ruud met dat achterlijke puberprogramma de radio verneuken. Dat stel eikels is nog kinderachtiger dan mijn juf van de kleuterschool destijds mad.gif

Wat ook nog in dat rijtje thuishoort, de playlistsamenstellers van 3FM. Je krijgt elk uur dezelfde donkerbruine medemens met hun lowbudget drumcomputer en misselijke rijmpjes naar het hoofd geslingert. En dat terwijl er in Hilversum een gigantische phonotheek aanwezig is. Nee, telkens weer die zelfde zeik, dat is prettig mad.gif En als je dan ook nog ziet in welke kastelen die nikskunners wonen, begin ik echt te twijfelen aan het algemeen menselijk verstand. Dat moet dan tegenwoordig bij de meesten alleen nog maar uit appelmoes bestaan eek.gif:rolleyes:

Geplaatst door KeesW:

Geachte forummers,

Ik heb dit topic even snel gelezen en ik ben hem zo snel nog niet tegengekomen. Vergeten wij niet neerlands grootste miskraam Andries Knevel.

MvG Kees

Je vergeet de enige echte EO-paus Henk Binnendijk :P;)

ohw. Nou ja. ik kan wel lachen om die 3fm dejee's. Der mag best een zender zijn met slap gelul. Wat misschien wel een idee is is een klawlieitszender. En dan doel ik niet op radio4. Maar een normele progressieve jazz, rock, etc zender.

Toen ik in parijs was vorig jaar, hadden erg veel goeie zenders met veel onbekende goeie muziek, dat is hier gewoon niet.

game.

oja, ik ben het helemaal eens over andries knevel, kunnen we het niet samenvatten tot de hele EO. Of alles dat met orthodoxe godsaanhang te maken heeft.

:rolleyes:

Geplaatst door Hans van Liempd:

Wisten jullie dat er in 's-Hertogenbosch recht tegenover het station een standbeeld staat voor alle schoonmoeders.....???

Het is duidelijk dat dit een vrij onbekend standbeeld is. Ik zou er toch eens op letten als je in den Bosch bent. :D

:)

Geplaatst door [[Game]]:

ohw. Nou ja. ik kan wel lachen om die 3fm dejee's. Der mag best een zender zijn met slap gelul. Wat misschien wel een idee is is een klawlieitszender. En dan doel ik niet op radio4. Maar een normele progressieve jazz, rock, etc zender.

Toen ik in parijs was vorig jaar, hadden erg veel goeie zenders met veel onbekende goeie muziek, dat is hier gewoon niet.

game.

Afgezien van de muziek, is 3FM best aardig idd. Maar Kink is beter.

Voor zo'n zender met progressieve jazz en rock is geen plaats in Nederland. Iig niet in de ether. Want als Kink nog niet eens in de ether mag, dan kan een zender die een zo klein publiek aanspreekt het helemaal wel schudden. Vind het belachelijk dat er alleen maar eenheidsworst te vinden is in de ether...

oja, ik ben het helemaal eens over andries knevel, kunnen we het niet samenvatten tot de hele EO. Of alles dat met orthodoxe godsaanhang te maken heeft.

:rolleyes:

Ik zou de EO niet orthodox durven noemen. Er werken namelijk vrouwen bij de EO en dat zou nooit mogen van echte orthodoxen. En zoiets als een EO Jongerendag kan natuurlijk al helemaal niet. Popmuziek en christendom gaan volgens die mensen helemaal niet samen (helaas volgens Neil Morse ook niet, heb ik op dit forum vernomen...  :rolleyes: ).

Mensen die de EO aanhangen stemmen waarschijnlijk op de Christenunie (of het CDA). Orthodoxen stemmen op de SGP...

Schiet me weer iemand te binnen PATTY BRARD dat wijf damn wat een nepwijf .

En het erge is dat ze steeds iritanter wordt al was de banana split show toch ook wel ernstig te noemen.

En dan die stem van dat mens totaal verrot tgv alcohol en rook en waarschijnlijk langdurig coke gebruik.

Geplaatst door KeesW:

Geachte forummers,

Ik heb dit topic even snel gelezen en ik ben hem zo snel nog niet tegengekomen. Vergeten wij niet neerlands grootste miskraam Andries Knevel.

MvG Kees

Ja Ja dat is 'm... z'n naam vergeten, maar dat is toch diegene die de hele tijd zijn nagels laat drogen

Weet je waar ik een hekel aan heb? Aan Volendam!!! Nee, niet dat dorp, dat ken ik niet, maar die voetbalclub die ze daar hebben...

Heeft eindelijk Emmen een keer kans om te promoveren (ze waren ruim 2e in de competitie en deden het wel goed in de NC), lukt het weer niet... En uitgerenkend Volendam... De club die kleurloos (of op z'n hoogst fel-oranje ;) ) 6e is geworden in de competitie en niet eens periodekampioen geweest is... 1 Oranje club (RBC) was toch wel genoeg in de eredivisie?

Zucht...

Geplaatst door Edwin Snoek:

quote:

---------------------------------------------------------

verder haat ik die heks van nova

----------------------------------------------------------

Die is inderdaad echt verschrikkelijk h

Ik heb een hekel aan alle forummers die in dit topic hebben verteld dat ze iemand niet kunnen uitstaan.

De mensen aan wie zij een hekel hebben, zijn in het algemeen veel aardiger dan zij zelf.

In elk geval schrijven ze niet in een of ander stom forum dat ze een hekel hebben aan jou.

Geplaatst door spido:

Ik heb een hekel aan alle forummers die in dit topic hebben verteld dat ze iemand niet kunnen uitstaan.

De mensen aan wie zij een hekel hebben, zijn in het algemeen veel aardiger dan zij zelf.

In elk geval schrijven ze niet in een of ander stom forum dat ze een hekel hebben aan jou.

Dus dan is iedereen die voor jou heeft gepost, aardiger dan jij??!!

hahaha

:D:D

Geplaatst door spido:

En ook een hekel aan jezelf

Maar je hebt wel gelijk dat het een zinloos onderwerp is.

Geplaatst door Duck-Twacy:

En ook een hekel aan jezelf

Maar je hebt wel gelijk dat het een zinloos onderwerp is.

Zo zijn er wel meer zinloze onderwerpen toch?

Het is net als met de televisie je hoeft niet te kijken .

Jullie doen dit wel dus ben je wel nieuwsgierig en erger je reageert wat maakt jullie dan minder zinloos?

Typisch een opmerking voor mensen die zeggen nooit de prive te lezen maar ondertussen in de wachtkamer dit wel doen en JAAA ik doe het ook wat is er mis mee?

Kop op nou een beetje modder gooien kan geen kwaad .

Geplaatst door Henrie:

Ehh... wie is 'de heks van Nova'? Ik kijk nooit Nova namelijk, maar misschien dat ik de heks wel ken...   :rolleyes:

Mischien is heks niet het goede woord. Ze werd in een radioprogramma op radio 1 op een keer verschrikkelijk bij de neus genomen door een kind van 14. Ze liet zich emotioneel helemaal meeslepen in de trend van "hoe is het mogelijk dat de hele wereld zo boos is op dit aardige meisje dat het van elke school wordt getrapt en nergens welkom is. Dat ligt niet aan haar maar ze is het slachtoffer van allemaal kwaadaardige medeleerlingen en leraren."

Als zo'n presentatrice zich dan geen moment afvraagt of dat kind misschien ook liegt dat het scheel ziet, dan is ze geen knip voor de neus waard. En zeker niet met die kwasideskundige vragen van haar. Een week later stond het hele verhaal van het asociale meisje hier in de krant. Sindsdien irriteerd ze me mateloos, eigenlijk nog meer dan Frequin en dat wil wat zeggen.