[[Game]] Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 LEGANDARISCH! dit is echt gebeurd of niet? die heks is gewoon het vrouwelijk iets dat nasst jeroen paul (ook een kandidaat voor deze lijst), nova presenteerd. Ze lijkt op een heks, is ongelooflijk zelfingenomen. Je moet 'r gewoon meemaken om het te snappen. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door seoman:Bush Of moet ie bij 't andere topic? Of wellicht een iets kleinere foto Leest wat prettiger Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door seoman:Bush Geen wonder dat ze de massavernietigingswapens niet kunnen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Dit is de beste foto van dit jaar (na die van kermit dan) ik lach op de grond van het laggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door Yoyo:Dit is de beste foto van dit jaar (na die van kermit dan) ik lach op de grond van het laggen Staan de g's en ch's niet verkeerd in deze zin Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 mijn naam is hier nog niet voortgekomen, ongelofelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door Yoyo:Dit is de beste foto van dit jaar (na die van kermit dan) ik lach op de grond van het laggen het staat aan de verkante keerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door jopie:mijn naam is hier nog niet voortgekomen, ongelofelijk. ik zal je matsen : JOPIE groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 21 juni 2003 Author Report Share Posted 21 juni 2003 KICKKKK die foto van Bush. Waarschijnlijk dacht hij HEEEE een nachtkijker. Alleen al op basis van zijn schedel vorm kan je toch eigenlijk al aannemen dat dit een primaat is. Hoe is het toch mogelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Depressief van alle commentaar op het IQ van president Bush, besloot Bush om naar de psychiater te gaan om te zien wat daar nu allemaal van waar was. De psychiater onderzocht hem uitvoerig en stelde de volgende diagnose: "Mr. President, you have two brains, the left and the right, like all normal people. But the problem is that in your left brain there is nothing right and in your right brain there is nothing left." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door Yoyo:Dit is de beste foto van dit jaar (na die van kermit dan) ik lach op de grond van het laggen Foto van Kermit? welke dan? Ik kan me er even niets van herinneren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door Kermit: Foto van Kermit? welke dan? Ik kan me er even niets van herinneren... Die moet Sherwin maar eens opnieuw posten, het had te maken met een vinger ..... en hij werd door Hear verwijderd Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 De voorkeur van Sherwin kennend zal dat wel weer iets met een bruine ster te maken hebben gehad... Waarom komt die jongen er toch niet gewoon voor uit? Dat is toch tegenwoordig helemaal geen probleem meer? Zelfs in de VS doen ze het... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door Kermit:Foto van Kermit? welke dan? Ik kan me er even niets van herinneren... Verdringing .... de beste manier om geestelijk te overleven in deze harde wereld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 21 juni 2003 Author Report Share Posted 21 juni 2003 Wordt hier gesuggereerd dat Sherwin ###### is? Bevind S zich in een ontkennigsfase? Ach in de omroep wereld lijkt het een pre te zijn om door te breken . Schiet me een nicht te binnen die ik niet uit kan staan Gordon met STIP. By the way leeft oerhomo Albert Mol nog? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door Pjotr:Depressief van alle commentaar op het IQ van president Bush, besloot Bush om naar de psychiater te gaan om te zien wat daar nu allemaal van waar was. De psychiater onderzocht hem uitvoerig en stelde de volgende diagnose: "Mr. President, you have two brains, the left and the right, like all normal people. But the problem is that in your left brain there is nothing right and in your right brain there is nothing left." Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:Wordt hier gesuggereerd dat Sherwin ###### is? Bevind S zich in een ontkennigsfase? Ach in de omroep wereld lijkt het een pre te zijn om door te breken . Schiet me een nicht te binnen die ik niet uit kan staan Gordon met STIP. By the way leeft oerhomo Albert Mol nog? die is geloof ik nog niet op z,n geboortegewicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl: Bevind S zich in een ontkennigsfase? Het valt mij nu al een hele tijd op dat Don, zodra het woord "######" valt, zich onmiddellijk gedrongen voelt te reageren. In vrijwel alle gevallen doet hij dat door iemand ervan te verdenken "in de ontkenningsfase" te verkeren. Is dit projectief? Het lijkt er toch echt wel op, zo langzamerhand. Vervelend wordt het wel, in elk geval. Misschien wil Don eens doorbladeren naar het tweede hoofdstuk van zijn handboekje "DOM: Dieptepsychologie voor Oppervlakkige Mensen"? Dat zou zijn psychologiseren misschien wat breder - en daardoor interessanter - kunnen maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door spido: Het valt mij nu al een hele tijd op dat Don, zodra het woord "######" valt, zich onmiddellijk gedrongen voelt te reageren. Het valt MIJ op nu al een hele tijd op, dat, op het moment dat er iemand 'S' genoemd wordt, Spido meteen denkt dat het over hem gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Nu je het zegt. Dat is toch een vorm van kortzichtigheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door spido: Het valt mij nu al een hele tijd op dat Don, zodra het woord "######" valt, zich onmiddellijk gedrongen voelt te reageren. In vrijwel alle gevallen doet hij dat door iemand ervan te verdenken "in de ontkenningsfase" te verkeren. Is dit projectief? Het lijkt er toch echt wel op, zo langzamerhand. Vervelend wordt het wel, in elk geval. Misschien wil Don eens doorbladeren naar het tweede hoofdstuk van zijn handboekje "DOM: Dieptepsychologie voor Oppervlakkige Mensen"? Dat zou zijn psychologiseren misschien wat breder - en daardoor interessanter - kunnen maken. Ik kan me herinneren, uit een grijs verleden toen hifi.nl nog kleurrijk was, dat ene Siegfried of was het Bob James ook zo geprikkeld reageerde op de homofobische opmerkingen van DDD. Hoe zat het allemaal ook alweer, wie kon wie niet uitstaan? Want daar gaat dit onderwerp toch over, is het niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Ik vind willem alexander nogal een iritante eikel. en ik snap niet dat hij zon mokkel aan de haak heeft kunnen slaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door Turbomarco:Ik vind willem alexander nogal een iritante eikel. en ik snap niet dat hij zon mokkel aan de haak heeft kunnen slaan. Een beetje jaloers?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door lucky l:Een beetje jaloers?? Ik denk niet dat er mensen jaloers op WA zijn. Als ze dat wel zijn, dan zijn ze erg dom! Ik moet er niet aan denken, zo'n leven te hebben. Je wordt constant door alles en iedereen in de gaten gehouden en je mag nooit eens je eigen mening hebben/zeggen. Wat dat betreft, had ik diep respect voor wijlen Prins Claus (de enige leuke figuur bij de Oranjes). Die zei tenminste wat ie vond en deed wat ie zelf wilde... Bernard doet dat ook, maar dan op een andere manier (buitenechtelijke relaties, Lockheed affaire etc.)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 jullie zijn weer individueel erg subjectief. met allerlei suggestieve beelden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts