Don van der Deijl Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door spido: Het valt mij nu al een hele tijd op dat Don, zodra het woord "######" valt, zich onmiddellijk gedrongen voelt te reageren. In vrijwel alle gevallen doet hij dat door iemand ervan te verdenken "in de ontkenningsfase" te verkeren. Is dit projectief? Het lijkt er toch echt wel op, zo langzamerhand. Vervelend wordt het wel, in elk geval. Misschien wil Don eens doorbladeren naar het tweede hoofdstuk van zijn handboekje "DOM: Dieptepsychologie voor Oppervlakkige Mensen"? Dat zou zijn psychologiseren misschien wat breder - en daardoor interessanter - kunnen maken. Het klopt nog ook S . Veel mensen vinden het niet leuk als ze voor ###### worden uitgemaakt en dat is dan ook de enige reden dat ik er steevast op in ga. Zij die het niet leuk vinden zitten er blijkbaar enorm mee en ik zie het maar als een woord. Een ###### zelf zal er niet op reageren die denkt daar hebben we weer zo,n lul. De manier waarop jij reageerd doet vermoeden dat je in een ontkeningsfase zit. Als ik ###### zou zijn dan zou ik dat gewoon hier toegeven ik vind het geen ziekte ik zie het meer als ieder zijn heug. Het gaat mij dus alleen om te zien hoe een ieder individu reageerd . Even iets anders wie ik ook niet ka uitstaan maar met wie ik ook medelijden heb is Michael Jackson een neger die blank wil zijn en zich naar alle waarschijnlijk vergrijpt aan kleine jongetje,s. Een man die eenzaam is en onzeker maar tegelijkertijd een viezerik een drop out een freak van het ergste soort. Dat komt nooit meer goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Het valt MIJ op nu al een hele tijd op, dat, op het moment dat er iemand 'S' genoemd wordt, Spido meteen denkt dat het over hem gaat! Over freudiaanse conclusies gesproken! Ik wist heus wel dat het over Sherwin ging, hoor. Natuurlijk wel. Maar JIJ dacht... dat IK dacht... dat DON dacht... dat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl: Het klopt nog ook S . Veel mensen vinden het niet leuk als ze voor ###### worden uitgemaakt en dat is dan ook de enige reden dat ik er steevast op in ga.(...) O Don, ik snap je! Je bent een soort verbale potenrammer, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onno 1234 Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:Alleen al op basis van zijn schedel vorm kan je toch eigenlijk al aannemen dat dit een primaat is. Hoe is het toch mogelijk. He moet dat nou weer zo beledigend? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door spido: O Don, ik snap je! Je bent een soort verbale potenrammer, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 23 juni 2003 Author Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Onno 1234: He moet dat nou weer zo beledigend? GEWELDIG die foto,s als dit nog niet genoeg zegt hahahhahahahahahaahaaaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 23 juni 2003 Author Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door spido: O Don, ik snap je! Je bent een soort verbale potenrammer, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 Geplaatst door Gerrit Harteveld: Die redenering snap ik niet , stel nu eens dat je een latente ###### bent, dan ga je toch niet een potentiele loverboy op z'n bek slaan? Mensen zijn nu eenmaal wonderlijke wezens, Gerrit. Vaatjes vol tegenstrijdigheden zijn 't. Dat kan er heel goed toe leiden dat ze hun eigen glazen ingooien. En wat logisch denken betreft: dat doet bijna niemand. Ja, achteraf misschien... om uit te kunnen leggen waarom het t Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:KICKKKK die foto van Bush. (...) Alleen al op basis van zijn schedel vorm kan je toch eigenlijk al aannemen dat dit een primaat is. Hoe is het toch mogelijk. Beste Don, Primaten (zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door spido: Beste Don, Primaten (zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 25 juni 2003 Author Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door spido: Beste Don, Primaten (zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: sommige mensen kunnen met heeeel veel woorden ,weinig zeggen . is er een expertise gedaan naar apen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: sommige mensen kunnen met heeeel veel woorden ,weinig zeggen . De verklaring is duidelijk. Spido wenst zich als primaat (= oppergezag) te manifesteren boven Don vd Deijl. Don, jij hebt toch helemaal geen esl's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door RonL:(...) Don, jij hebt toch helemaal geen esl's? Daarom krijgt Don ook een omstandig en beargumenteerd antwoord: hij is kennelijk toch iemand met een redelijk onderscheidingsvermogen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido: Daarom krijgt Don ook een omstandig en beargumenteerd antwoord: hij is kennelijk toch iemand met een redelijk onderscheidingsvermogen! Let eens wat beter op de kleintjes Spido.... Don quote de plaatjes, iemand anders (Onno) heeft ze geplaatst Rotterdammers, ik moest even denken, maar ach ja, er is inderdaad een grote dierentuin in Rotterdam Als je Don met 'Rotterdammers' wilde aanduiden, jammer, Don komt uit Dordrecht, waar hij nu (weer) woont Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido: Hij komt op mij toch vaak heel Rotterdams over, hoor! Van dat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido:Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 26 juni 2003 Author Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 26 juni 2003 Author Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door RonL: De verklaring is duidelijk. Spido wenst zich als primaat (= oppergezag) te manifesteren boven Don vd Deijl. Don, jij hebt toch helemaal geen esl's? Ron ik heb geen ESL,s Ik heb daarvoor uitleg gegeven op de betreffende topic. Kon ik met een esl dezelfde druk opbouwen en hetzelfde laag dan hadden ze er gestaan op zeker want ook ik houd veel van het midden hoog het super gedetaileerde van de esl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:(...) En Spido zijn we weer vrienden? Beste Don, Nog st Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door spido: We d Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl: Ron ik heb geen ESL,s Weet ik toch. Ik neem het jou ook niet kwalijk. Spido wel, die zou beter moeten weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts