Jump to content

Wie kan wie niet uitstaan

Recommended Posts

Geplaatst door Henrie:

Tot de schijt ons doodt!

HAHAHHAHAHHAAHHAAHHAAAAAA simpelle zin waar ik smakelijk om moest lachen .

Tja de Noordzee blijkt weer eens behoorlijk vervuild door uitwerpsels van menselijke makelij.

Bij het binnen krijgen van een slok kans op een vette week diaree en daar heb ik ook al een hekel aan .

Mij krijg je die zee dan ook niet in maar ja je kinderen huh?

Dus mensen AUB houdt u schijt een beetje op tot na de zomer of spaar het op of gebruik het als mest voor de plantje,s de stank zal waarschijnlijk wel wennen en de vliegen? tja die vang je met stroop.

Bah vieze schijtende mensen allemaal

Is mij ook overkomen (heb dus de rol van Max. nu in dit verhaal... kom aanrijden met mijn motor (ja een beetje te hard weer zoals gewoonlijk) en komt auto uit een straat waar hij niet mag uitkomen. Echter de rechter oordeelde toen dat de auto van rechts kwam en dat ik voorzichtiger had moeten zijn met het oprijden van de weg en dit noemde hij anticiperen dat stel als er iemand aan zou komen die zich vergiste in de weg (daar moet je rekening mee houden (gelijk had de rechter dus wel ) ... en dat dit voorop stond.Max mag wel schijnbaar gewoon de weg op knallen zonder de kijken of er misschien een iets aan komt rijden want zij hoort bij de high soc. club en die staan boven de wet schijnbaar ...Heb dus alle schade wel mogen vergoeden en een motor die totall loss was.

Dat kan ik dus helemaal niet uitstaan , wat een bende zooi is het toch >>>>>>> 75% voor Max was wel eerlijker geweest maar ja ... de rechter wil natuurlijk niet zijn luizebaantje op het spel zetten voor een gewone arme sloeber die een weggetje in slaat waar alleen maar bestemmingsverkeer mag komen. Hoef max en de rest van de clan ook geen rekening te houden met bestemmingsverkeer ??

M