Guest Huub Derkx Posted 18 april 2003 Report Share Posted 18 april 2003 Kan ik een MP3 decoder inbouwen in mijn huidige DVD speler? Het is een Panasonic speler van ongeveer 2 jaar oud. Of moet ik noodgedwongen een nieuwe speler kopen? Groetjes, Cowabunga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 april 2003 Report Share Posted 18 april 2003 Hoi Huub, Ik heb nog niet gehoord van een MP3-upgrade. Ik denk dat je toch een andere speler (erbij) moet anschaffen. Het leuke is wel dat de apparaten van zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 19 april 2003 Report Share Posted 19 april 2003 sodejuu, voordat je denkt dat ik me aan MP3 bezondig. Het is een vraag die mijn schoonbroer mij stelde. Nee, MP3 en downloaden via internet is niks voor mij. Cowabunga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 april 2003 Report Share Posted 19 april 2003 Staat idd een beetje loodrecht op elkaar MP3 en interesse in SACD . Ik blijf de voorkeur houden voor vinyl. Zit je ook niet met kopieroof Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 april 2003 Report Share Posted 19 april 2003 Ik heb wel eens gelezen over een philips DVD speler die via een upgrade (mbv cd of dvd) MP3 ready gemaakt kon worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door Sodejuu:Hoi Huub, Ik heb nog niet gehoord van een MP3-upgrade. Hoe bedenk je het........MP3-upgrade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Sodejuu, ik ben eigenlijk aan het wachten tot jij je AVM cd handel bij het grof vuil zet. Je komt op mij toch een beetje over als een analoog purist. En daar passen geen cd's bij! Cowabunga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Geplaatst door Cowabunga:Sodejuu, ik ben eigenlijk aan het wachten tot jij je AVM cd handel bij het grof vuil zet. Je komt op mij toch een beetje over als een analoog purist. En daar passen geen cd's bij! Cowabunga Hey Huub, Ik zou zeggen, heb je veel geduld, dan blijf wachten . De eerste tijd gaat ie niet de deur uit. Hoewel ik op de analoge toer ben, gaat er wel geregeld een CD in de machine. Ik koop trouwens mestal spullen waar ik een aantal jaren mee vooruit kan . Ik moet wel toegeven dat ik de laatste anderhalf jaar nog geen 10 cd's heb gekocht en de rest is echt wel vinyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Sodejuu, Ik heb de laatste 10 jaar geen LP meer gekocht. (eigenlijk laatste 18 jaar). Het laatste anderhalf jaar heb ik wel veel cd's gekocht. Met fijne muziek. Nou op je AVM handel zit ik niet te wachten. Als droomspeler zou ik iets anders kiezen. Audionet Art V2 dat lijkt me wel wat. Maar toch zou je eigenlijk een gruwelijke draaitafel moeten hebben als analofiel. (neologisme) Groetjes, Cowabunga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Geplaatst door Cowabunga:Sodejuu, Ik heb de laatste 10 jaar geen LP meer gekocht. (eigenlijk laatste 18 jaar). Het laatste anderhalf jaar heb ik wel veel cd's gekocht. Met fijne muziek. Nou op je AVM handel zit ik niet te wachten. Als droomspeler zou ik iets anders kiezen. Audionet Art V2 dat lijkt me wel wat. Groetjes, Cowabunga Weet je dan nu nog niet dat een Northstar loopwerk/DAC-combi het beste is wat je kunt krijgen? Kiddin'... Nee, serieus, dat lijkt mij ook wel wat, zo'n Audionet. Ziet er erg degelijk uit. Echte Deutsche Grundlichkeit Hoe hij klinkt weet ik niet, maar daar zal vast niet zoveel mis mee zijn... Nu nog een zak met geld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Geplaatst door Cowabunga:Sodejuu, Ik heb de laatste 10 jaar geen LP meer gekocht. (eigenlijk laatste 18 jaar). Het laatste anderhalf jaar heb ik wel veel cd's gekocht. Met fijne muziek. Nou op je AVM handel zit ik niet te wachten. Als droomspeler zou ik iets anders kiezen. Audionet Art V2 dat lijkt me wel wat. Maar toch zou je eigenlijk een gruwelijke draaitafel moeten hebben als analofiel. (neologisme) Groetjes, Cowabunga Wat versta je onder een gruwelijke draaitafel ? Iets moois, iets lelijks, iets goeds, iets super-goeds, iets waardeloos? Ik ben zeer tevreden met mijn ouwe >>>Michell Syncro<<<. Er is genoeg beter spul te krijgen, maar ik heb er sport aan om deze huidige draaitafel en phonotrap naar een hoger plan te brengen en daar heb ik wel wat middeltjes voor De Audionet V2 is idd een heel erg mooie speler en ik denk dat hij je ook klankmatig zal bevallen. Jammer dat het Duitse spul hier in dit kikkerlandje zo'n ondergeschoven plaats krijgt toebedeeld. Ik denk dat velen van het Engelse en Amerikaanse stuf zouden afstappen als het Duitse spul hier eens goed verkrijgbaar zou zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Geplaatst door Sodejuu: Wat versta je onder een gruwelijke draaitafel ? Iets moois, iets lelijks, iets goeds, iets super-goeds, iets waardeloos? Ik ben zeer tevreden met mijn ouwe >>>Michell Syncro<<<. Er is genoeg beter spul te krijgen, maar ik heb er sport aan om deze huidige draaitafel en phonotrap naar een hoger plan te brengen en daar heb ik wel wat middeltjes voor De Audionet V2 is idd een heel erg mooie speler en ik denk dat hij je ook klankmatig zal bevallen. Jammer dat het Duitse spul hier in dit kikkerlandje zo'n ondergeschoven plaats krijgt toebedeeld. Ik denk dat velen van het Engelse en Amerikaanse stuf zouden afstappen als het Duitse spul hier eens goed verkrijgbaar zou zijn. Kom in Enschede wonen. Hier wordt het verkocht Maar ach, Roermond is toch niet zover van Duitsland? En ik dacht dat Audionet in Bochum zit. Dat is toch in het Ruhr-gebied? Das ook nog wel te doen vanuit (oost) Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Geplaatst door Henrie: Kom in Enschede wonen. Hier wordt het verkocht Maar ach, Roermond is toch niet zover van Duitsland? En ik dacht dat Audionet in Bochum zit. Dat is toch in het Ruhr-gebied? Das ook nog wel te doen vanuit (oost) Nederland. Henrie, Ik heb helemaal geen problemen om aan Duits spul te komen. Ik woon NB een belachelijke 12 km van de grens. Het valt me echter enorm op dat er ook bij de "CD-test" hoofdzakelijk Japans, Engels en Amerikaans spul over de vloer kwam. (Hoewel, NS blijkt Italiaans te zijn ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Sodejuu, Met gruwelijk bedoel ik gruwelijk mooi en gruwelijk goed. Laatst zag ik in een Duits blad de Transrotor la Roccia, zoiets bedoel ik dan. Je weet VPI Aries Scout vind ik ook mooi. Maar Audionet Art V2, liever dan Accuphase of Krell of dat soort spul. Cowabunga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts