The Koosjer connection Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Een Audio-fiel is een....... Ben benieuwd --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Iemand die houdt (=fiel) van audio. Audio is geluid, dus een geluidsliefhebber. Vreemd eigenlijk want letterlijk zegt het niets over de kwaliteit van het geluid waar we toch met z'n allen over doorzagen... nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 een harde werker (je moet toch dat audiospul bekostigen) en wat kunnen we winnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 14 oktober 2003 Author Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door Wijx: ".....en wat kunnen we winnen?....." Hmmm,om in de sfeer van het land te blijven..., Een voettocht naar het heilige der heilige Nou,als je daar niet vrolijk van wordt? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 14 oktober 2003 Author Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door Ome Henk: ".....sukkel met een erg dure foute hobby ....." Even een kleine aanpassing gemaakt Henk --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 14 oktober 2003 Author Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door nando:".....Iemand die houdt (=fiel) van audio. Audio is geluid, dus een geluidsliefhebber. Vreemd eigenlijk want letterlijk zegt het niets over de kwaliteit van het geluid waar we toch met z'n allen over doorzagen....." En maar niet over uit gezevert kunnen raken. En het mooie is dat, ondanks dat er geen 2 paar oren het zelfde zijn,men maar blijft door hameren op al die mooie specs om elkaar van HUN gelijk te overtuigen. Nee jonge,deze set...! Nee jonge,deze weergevers.....! Om over de kabels maar te zwijgen. Eigenwijs volkje audio-fielen.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 14 oktober 2003 Author Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door Ome Henk: en nog eigenwijzer dan leraren Leraren... ...wat zijn dat? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 14 oktober 2003 Author Report Share Posted 14 oktober 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Een Audio-fiel is een....... --Hans. vrouwtje piggelmee Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Iemand die gevallen is voor de uitdaging om een artiest in al zijn naaktheid te kunnen ervaren. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Een mafkees die (te)veel geld uitgeeft aan de verfijnde weergave van muziek dmv audio-apparatuur. Hij krijgt hierdoor voortdurend commentaar van zijn vrouw dat hij meer geld uitgeeft als zij, en dat kan natuurlijk niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Een Audio-fiel is een eenzame hobbyist die meer met z'n apparatuur bezig is dan muziek. Een Audio-fiel is een persoon die ook wel veel met muziek bezig kan zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Een Audio-fiel is een....... Audio liefhebber.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door PD: Audio liefhebber.. Dat was wel erg makkelijk, die had ik er zelfs neer kunnen kalken Nee,nu even naar de kern.... Audio-fielen zijn een......., uiterst vreemd volkje? Voordurend op zoek naar,tja,naar wat eigenlijk? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Ha Hans, Best wel een moeilijke vraag.. Vooral als je er wat dieper op in gaat. Ik hou het maar bij mijn eerste antwoord! Sorry, Hans.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door PD:Ha Hans, Best wel een moeilijke vraag.. Vooral als je er wat dieper op in gaat. Ik hou het maar bij mijn eerste antwoord! Sorry, Hans.. Ik denk dat Audio-fielen door zetters zijn, en niet makkelijk opgeven. Want: Ik zal,en ik moet...het beste in huis hebben En als je het dan hebt....start dan niet weer opnieuw die quest? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Een audiOfiel moet beslist niet verward worden met een muziekliefhebber. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Nee,daar zit wat in,maar..., toen ik lang geleden eens een album van mezelf hoorde op een echte set... Toen ben ik geinfecteerd,en nooit meer genezen En tot op de dag van vandaag ben ik op zoek naar het album,en aanverwante zaken Naar mate de recordings mooier werden,werdt ook de set aangepast,en kom je dus in een cirkel terecht waar je uit komen kan? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Ik denk dat Audio-fielen door zetters zijn, en niet makkelijk opgeven. Vandaar dat ik me niet zie als audiofiel! Want: Ik zal,en ik moet...het beste in huis hebben En als je het dan hebt....start dan niet weer opnieuw die quest? Zou leuk zijn als ik het beste zou kunnen kopen, maar als ik dat kon, deed ik het waarschijnlijk niet. Veel te duur. Zou wel wat mooiers kopen dan ik nu heb, maar het moet wel een beetje verantwoord blijven... Geplaatst door Jitze:Een audiOfiel moet beslist niet verward worden met een muziekliefhebber. Groet Jitze Kan ik mij wel in vinden. Ik schaar mezelf onder de muziekliefhebbers. En ik vind dat mijn set lekker klinkt. Maar mijn muziek klinkt nog beter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Nee,daar zit wat in,maar..., kom je dus in een cirkel terecht waar je uit komen kan? --Hans. Op dit moment, deze dag dus, ben ik een tweetal dingen aan het doen. Heb zaterdag bij de Groef in Groningen een aantal Black Gates en wat Allen Bradley weerstanden gekocht en in mijn CD speler gepropt. Luister naar het effect hiervan, hetwelk enige inspanning en concentratie vereist, daarnaast spit ik ook door m'n CD's en beluister muziek die ik lang niet meer gedraaid heb en verlies me geheel in de muziek. Deze twee zaken gaan niet samen, op het moment dat de muziek het overneemt is het gedaan met analytisch en rationeel luisteren............ Ook middels een set van mindere kwaliteit is het mogelijk weg te dwalken, deze typefout laat ik maar staan, je hebt hiervoor niet de hoogst haalbare weergave kwaliteit voor nodig. Het gegeven dat ik toch aan m'n apparatuur blijf prutsen is dan waarschijnlijk te wijten aan een bijzonder soort gekte, die zo af en toe eens toeslaat. Overigens ben ik als luisteraar niet geheel ontevreden met de effecten van m'n " audiodebiele " uitspattingen. Voorlopig maar eens een weekje luisteren en wennen, voor de volgende ingreep.................. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Een audiofiel is een PATSER die van muziek houdt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door JSA: correctie: tingeltangel ruk muziek Je noemt jezelf audiofiel, pocht met "Vincent, highend voor de student" en dus mag je beginnen met in de spiegel te kijken Generaliseren is zo makkelijk, alleen slaat het nergens op Oh ja, eet smakelijk Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 wie zegt dat ik mij audiofiel noem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts