Jump to content

Hoe klinkt Van Den Hul?

PD
 Share

Recommended Posts

PD,

Ik ben ooit is met een eigenbouwsel interlink van Speaker & Co begonnen en toen naar de VDH D-102 overstapt, vervolgens heb ik de veel duurdere Siltech's en Harmonic Technology kabels in mijn bezit gehad en weer allemaal ingeruild en ben nu heel tevreden met een goedkopere (dan de S & HT) VDH the Second kabel die klinkt binnen mijn systeem buiten gewoon goed en is voor veel duurdere kandidaten onverslaanbaar.

Maar dat is per systeem verschillend, ik heb onlangs bij een winkelier een A - B vergelijking gehoord tussen dure Nirvada kabels en nog duurdere NBS kabels, die laatste klonken anders maar niet mooier of slechter maar anders.

Het is aan je zelf om te beoorden wat je goed vind klinken of niet maar ik denk dat de interlinks een zeer goed kwaliteit verhouden hebben en zeker het proberen waard zijn.

Is het ook niet zo dat als je sec zou kunnen zeggen hoe ze klinken, dat zo'n fabrikant dat dan zelf wel bij z'n produkt zou zetten?

En van den Hul, is dat inmiddels niet een mooie merknaam geworden voor allerlei produkten of heeft de man alles zelf ontworpen?

Guest Huub Derkx

Ik heb de VDH the first ooit gehoord op mijn toenmalige set en was niet echt onder de indruk. Op mijn huidige set heb ik de Integration Hybrid gehad en heb ook die weggedaan. Ik heb nu een Siltech MXT Paris en ben daar tevreden over. De enige VDH die ik nog wel eens zou willen proberen is de The First Metalscreen.

Hubertinus

Geplaatst door Audiopaul:

Nou nou, hebben we het weer naar ons zin?   eek.gif    :D    :D

Ik ga zaterdag maar eens naar The Second vragen bij Multifoon ;)

Arme Paul, wat loop je weer allemaal voor moois mis zaterdag :D

Alleen de vlaai ontbreekt nog, de pizza wordt denk ik van Amerikaans formaat :Pcool.gif

Andr