The Koosjer connection Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Over dure,onbereikbare hebbe-dingetjes keuteren Lang geleden weer dat er een topic over Super-auto's besproken is. Mooie Super-Vila's,met apparte luister-ruimte's,en sub's in de kelder, alleen was Dre,met zijn Huisje,me reeds voor met dit onderdeel Of,..onbereikbare mooie dure vrouwen. Of,op elkaar gestapelde super set's met kabels van 'n meter door-snede. Of nog beter,een kombinatie van al dat moois! Het wordt hier nl weer wat dood's Dus,kom op met de links...plaatjes...en mooie ervaringen! --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Voor mij is al snel iets onbereikbaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Niet om je topic te verzieken hoor maar ik heb verleden week mijn kleine vent van 6 maanden uit het ziekenhuis (Intensive care van het AMC) opgehaald. Hij heeft daar 5 dagen aan de beademing gelegen nadat hij plots ernstig ziek was geworden. Dan weet je weer even wat het aller-aller belangrijkste is in het leven en zit je toch even anders in je luisterstoel dan voorheen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Over dat soort dingen mag je van Jasper hear niet praten Hans En hij kan het weten, want hij weet alles al Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door A90:Niet om je topic te verzieken hoor maar ik heb verleden week mijn kleine vent van 6 maanden uit het ziekenhuis (Intensive care van het AMC) opgehaald. Hij heeft daar 5 dagen aan de beademing gelegen nadat hij plots ernstig ziek was geworden. Dan weet je weer even wat het aller-aller belangrijkste is in het leven en zit je toch even anders in je luisterstoel dan voorheen Daar sluit ik me helemaal bij aan. Alles had ik er voor over gehad maar dan ook alles wat materiaal geld enz betreft om mijn vader nog te hebben. Helaas het blijkt niet vanzelfsprekend en het heeft mij nogmaals doen inzien dat materieele zaken totaal niet belangrijk zijn Erger inderdaad is het nog als een van je kinderen wat overkomt kinderen welke totaal onschuldig . Het zegt diegene waarschiijnlijk niets die dergelijke drama,s niet hebben meegemaakt en ik gun ieder alles wat er maar te krijgen valt en dromen mag natuurlijk dat doe ik ook nog steeds maar geloof me het is allemaal betrekkelijk. Wees tevreden en geniet zoveel mogelijk niets is vanzelfsprekend. Ook ik zet dit hier niet neer om dit topic ongetwijfeld vrolijk bedoeld te verzieken. Ik kan alleen maar hopen dat er mensen bij zijn die beseffen wat ze nog hebben en daar van genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door Ome Henk:Een open deur... Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd Helmaal mee eens Henk ik lach ook nog genoeg hoor blijven lachen volgens hoe heet die acrobaat ook alweer... Nog een vraag Henk vanwaar je intresse voor de teksten van Jim Morrisson? Eerst een stukje uit the end en nu uit break on through wat wordt de volgende passage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Nou da's niet zo moeilijk. De B&W nautilus. ++ Rond & Geil -- Te groot & te duur Hanneke ++ Rond & geweldigste loeder op aarde -- Reeds verspild , nieuwe vriend Mamke ++ Rond & Mooier dan Katja schuurman -- Jong & soms op terschelling, vaak in adam. Elekronicus ++ Lekker kloten met electronica & uitvinden -- Ik ben niet economisch maar purist verdient dus geen reet. Huis op de stuwwal (beek of ubergen) ++ Dat moet je gewoon een keer zien -- Te duur & onhandig Groeten Simon ps als ik een foto van Mamke zou hebben dan zou hij er staan. Maar helaas, ze staat alleen op mijn netvlies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Wat me steeds blijft verbazen is deze stereo installatie. Voor mij dus een volledig onbereikbare hebbeding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door A90:Niet om je topic te verzieken hoor maar ik heb verleden week mijn kleine vent van 6 maanden uit het ziekenhuis (Intensive care van het AMC) opgehaald. Hij heeft daar 5 dagen aan de beademing gelegen nadat hij plots ernstig ziek was geworden. Dan weet je weer even wat het aller-aller belangrijkste is in het leven en zit je toch even anders in je luisterstoel dan voorheen Kijk,dat bedoel ik dus niet.... Uitermate triest dit soort zaken Ik weet er alles van,mijn dochtertje kreeg met 18 maanden een uiterst zeldzame vorm van oog-######. Van alle kinderen die geboren worden in een jaar,krijgen er ongeveer 12 deze ziekte. Ik wilde gewoon weer eens slap gaan ouwehoeren over onbelangrijke/onbereikbare dure hebbe-dingetjes --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door Henrie:Voor mij is al snel iets onbereikbaar... Vertel Henrie...... studenten beurs?... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door Ome Henk:Een open deur... Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd Yep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door seoman:Nou da's niet zo moeilijk. De B&W nautilus. ++ Rond & Geil -- Te groot & te duur Hanneke ++ Rond & geweldigste loeder op aarde -- Reeds verspild , nieuwe vriend Mamke ++ Rond & Mooier dan Katja schuurman -- Jong & soms op terschelling, vaak in adam. Elekronicus ++ Lekker kloten met electronica & uitvinden -- Ik ben niet economisch maar purist verdient dus geen reet. Huis op de stuwwal (beek of ubergen) ++ Dat moet je gewoon een keer zien -- Te duur & onhandig Groeten Simon ps als ik een foto van Mamke zou hebben dan zou hij er staan. Maar helaas, ze staat alleen op mijn netvlies. Tja Simon, en toch was Katja Schuurman in den beginnen een lekker dier,en vooral die stem.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door Lars:Wat me steeds blijft verbazen is deze stereo installatie. Voor mij dus een volledig onbereikbare hebbeding. Waar heb je die ontdekt Lars? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Waar blijven de postings over de auto's en het bier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Even een paar droom voorwerpen.. Riva Super Aquarama. Tuned Subaru Impreza. McIntosh amp's (liefst buizen). Martin Logan Statement. En zo is er veel mooi spul om te hebben.. Gewoon over blijven dromen. Of het me echt gelukkig zal maken als het eenmaal in mijn bezit is? Dat blijft de vraag.. Zoals eerder gezegd, er zijn veel belangrijkere dingen! Wees tevreden.. ps: mijn excusses voor de aso afmetingen van de foto's! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Vertel Henrie...... studenten beurs?... --Hans. Helaas wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Waar blijven de postings over de auto's en het bier? Nou, hier dus Geplaatst door PD: Tuned Subaru Impreza. PD, ga je mond spoelen! Een Impreza Turbo, ok, maar een getunede? En ook nog zo'n nieuwe, met van die ronde koplampen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door Henrie:PD, ga je mond spoelen! Een Impreza Turbo, ok, maar een getunede? En ook nog zo'n nieuwe, met van die ronde koplampen... Waarom? Kom op zeg, smaken verschillen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Waar heb je die ontdekt Lars? Hoi Hans, Op http://www.arduman.com/aa/Sayfalar/friends.htm staat deze set en dan moet je Can Elgiz hebben, maar die andere vrienden van Arduman hebben ook wel een redelijk onbereikbare set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Waar blijven de postings over de auto's en het bier? Auto's en bier? Hmm... eens denken. De Porsche 959 is wel een erg mooie, dure en onbereikbare auto. En bier? Tja, in principe is bijna elk bier wel bereikbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door PD: Waarom? Kom op zeg, smaken verschillen! Ja, maar om bij een getunede auto nou van smaak te spreken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Geplaatst door Ome Henk: De teksten van Jim intrigeren mij juist omdat ze een kant aandoen die ik soms ook bewandel, maar tot nu toe ben ik altijd weer terug gekomen Je mag raden waarom ik steeds terug kom... Juist, omdat ik die hartlijke glimlach mis (en ik ben al zo serieus ) Wordt het weer eens tijd voor een nieuwe tekst Don 'K zal er eens over nadenken of ik nog een voor mij passende vind Live fast die young een boeiend persoon was JM zeker en zijn teksten en gedichten waren mooi maar ook dikwijls onbegrijpelijk. Als je het nu hebt over iets wat onmogelijk is maar wat ik graag zou willen is het even terug in de tijd naar een concert van The Doors en natuurlijk naar een concert van Elvis. Helaas is dit echt onmogelijk dus hoop ik nu maar dat Led Zeppelin weer bij elkaar komt zodat ik daar heen kan. Voorlopig maar even DVD,s afspelen en ja nu we het er over hebben ik zou graag een heel goede dvd speler kopen die nog beter in het geluid spectaculair zal uitblinken. Zijn er nog Tips? Wat is de Rolls Royce onder de dvd spelers momenteel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Deze, de ferrari enzo, 1 van de snelste produktie autos ter wereld. prijskaartje van 920.000euro!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Geplaatst door Wesley:Deze, de ferrari enzo, 1 van de snelste produktie autos ter wereld. prijskaartje van 920.000euro!!! Was die niet al uitverkocht? En nog wat 'nadelen': Je moest uitgenodigd worden door de fabriek voor een soort demo. Je werd alleen uitgenodigd als je bekend was bij de fabriek en al 1 of meerdere Ferrari's had. Je mocht 'm niet kopen om 'm een paar maanden later voor veel geld (en waarschijnlijk winst) weer te verkopen. Je mocht niet eens eerst een proefrit maken (omdat er alleen nog maar een paar prototypes waren). En bovendien mag je niet eens zelf weten wat je er mee doet: Je mag 'm niet uitlenen aan autojournalisten die er (officiele) metingen aan willen verrichten (om te kijken of het daadwerkelijk de snelste auto ooit gebouwd is of niet) en er wordt bij servicebeurten gecontroleerd of je wel hard genoeg rijdt (wordt opgeslagen in de boardcomputer)... Maar je hebt wel een heel gelimiteerde Ferrari (of ie mooi is, moet iedereen maar voor zichzelf beslissen) en een bloedsnelle auto. En een miljoen euro lichtere portemonnee (exclusief BPM en BTW; ja de je spekt de staatskas ook met een paar ton!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 ja henrie dat is inderdaad waar dat je geen proefrit mocht maken, en ja ook moet je een klant van ferrari wezen wou je er 1 kopen, maar dat je niet eens mag weten wat je er mee doet dat is niet waar, hij is laatst gewoon nog in het programma van huub stapel geweest de eigenaar liet huub er gewoon in rijden zo hard als hij wou. en over smaak valt niet te twisten, in het echt ziet hij er veel mooier uit als op de foto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts