Jump to content

Laten we het weer eens...

Recommended Posts

Geplaatst door Wesley:

ja henrie  dat is inderdaad waar dat je geen proefrit mocht maken, en ja ook moet je een klant van ferrari wezen wou je er 1 kopen, maar dat je niet eens mag weten wat je er mee doet dat is niet waar, hij is laatst gewoon nog in het programma van huub stapel geweest de eigenaar liet huub er gewoon in rijden zo hard als hij wou.

en over smaak valt niet te twisten, in het echt ziet hij er veel mooier uit als op de foto.

Ik heb dat programma idd ook gezien. Wat ik bedoelde, is dat je wordt gecontroleerd of je er niet TE VOORZICHTIG mee rijdt. Dus niet of je niet te hard rijdt, maar juist het tegenovergestelde. Maar goed, dit soort praktijken kende ik al langer. Ze hebben hetzelfde gedaan bij de F50. Ze hebben daar ook nog eens een raceversie van gebouwd. Maar alleen voor demo's. Er mocht NOOIT in geracet worden... Vreemde figuren daar bij Ferrari. Bij Porsche zeggen ze tenminste gewoon dat hun nieuwe superauto (de Carrera GT V10) gewoon niet de snelste productieauto ooit gebouwd is. Dat ze dat ook niet als doel hebben. Maar bij Ferrari claimen ze dat ze de snelste productieauto aller tijden maken, maar als je het maar niet waagt aan die uitspraak te twijfelen door er aan te gaan meten. Tja, ik vind dat flauw. En ook wel arrogant eigenlijk...

Geplaatst door Wesley:

en over smaak valt niet te twisten, in het echt ziet hij er veel mooier uit als op de foto.

Das waar. Maar ik vind het persoonlijk nog altijd geen beauty... Wel stukken beter dan dat gedrocht van Bugatti (nou ja, Volkswagen/Audi, ofwel VAG, dan).

Mooiste superauto's vind ik nog steeds de McLaren F1 en de Ferrari F40.

Geplaatst door Gitaarwerk:

Tja, ik zou wel een beetje leuk huisje met een degelijk HT en audio set willen hebben, daarbij een lieve vrouw, en een leuke baan, goeie buren, ..

en..dat vind ik genoeg.. :P

en gezond en niet doof zijn is dit geen goede streven.