Jump to content

welk element

Odin
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Audiopaul:

Prima idee!      :) Jitze tipte 'm ook al, de Benz Ace. Deze is leverbaar in drie versies: L (0.4 mV), M (0.8 mV) en H (2,5 mV). Doorgaans is een L-versie klankmatig de beste, uit een vergelijkende test in het duitse maandblad Stereo van september 2003 (ligt dus nog in de kiosk) blijkt dat ook.

De ACE L is de beste van de drie en nestelt zich met een score van 80% doodleuk boven elementen zoals Jan Allaerts MC1 Eco (

Jongens toch,

als bezitter van een Benz Micro wood L2, kostprijs zo'n 1100 euro, heb ik ooit een beter element gevonden in een ZYX van 1900 euro, waarmee niet gezegd is dat de wood een slecht element is.................

Uitgaande van een budget van 500

Geplaatst door Haudio:

Beste Paul,

Ik wil echt geen tester of resencent afvallen , maar zou het dan toch een kwestie van smaak zijn ?

Want de Ace ken ik in alle kleuren en ook de Jan Allaerts MC 1 Eco.

Ook heb ik ze tegelijkertijd kunnen vergelijken en de Ace is beslist een zeer goed element voor het geld, (prijskwaliteits/verhouding) maar een Jan Allaerts MC 1 Eco gaat toch een heel stuk verder.

Ook is de Glider geen partij voor de Jan Allaerts MC 1 Eco ,maar dat hoeft ook niet want de prijs is een stuk lager, dus is dat geen probleem .

Je kunt ze dus niet vergelijken, dat hoeft ook niet want ze zitten op een ander niveau.

Wat wel zo is,dat vaak de phono pre de beperkende factor is.

Misschien bedoelen ze de prijskwaliteits/verhouding want tja een LADA is erg goed ,want hij doet het zelfs , voor een lage prijs ,dus zijn alle andere auto

Geplaatst door PD:

Ik luister liever niet met een andermans oren.. Jij kennelijk wel..    ;)

??????

Als je zo denkt dan hebben dus alle resensies geen nut, ik mag toch aannemen dat deze mensen wel weten waar ze over praten.

Ik denk dan ook dat zij objectiever zijn dan wij en daar door toch ook een goed vergelijk kunnen maken.

Vr GR DEPETER eek.gifeek.gif

Beste depeter,

Pak de STEREO en STEREOPLAY van augustus. Zie daar: De Denon dvd-2900 wordt in beide bladen getest tegenover de nieuwe Sony! Kijk eens even naar de uitslag? STEREO zegt dat de Sony beter is, STEREOPLAY daarin tegen zegt dat de Denon een stuk beter is dan de Sony! Snap jij het nog? eek.gif Ik lees vaak recensies om er achter te komen hoe iets klinkt en hoe het eruit ziet.. Niet om de sterretjes of procenten! :D

Geplaatst door PD:

Beste depeter,

Pak de STEREO en STEREOPLAY van augustus. Zie daar: De Denon dvd-2900 wordt in beide bladen getest tegenover de nieuwe Sony! Kijk eens even naar de uitslag? STEREO zegt dat de Sony beter is, STEREOPLAY daarin tegen zegt dat de Denon een stuk beter is dan de Sony! Snap jij het nog?     eek.gif Ik lees vaak recensies om er achter te komen hoe iets klinkt en hoe het eruit ziet.. Niet om de sterretjes of procenten!     :D

Toch wordt bijna bij iedere hifi zaak de testen er bijgepakt om het verkoop verhaal te ondersteunen.

Dat betekend dus dat wij allemaal voor de gek worden gehouden.!!!!

Wie is nou gek!!!!!!

confused.gifconfused.gif

Geplaatst door PD:

Iedere mening is subjectief     :D

De mens wil bedrogen worden, of beter, bedriegt zichzelf... Hoeveel mensen hebben er wel niet een Project of een Rega draaitafel? Komt echt als beste uit de test!   ;)     :P     :D

Dat is geen antwoordt op mijn vraag Pier!!!

Ik zie anders geen vraagtekens, peter! En daar heb ik al op gereageerd, peter..

Iedere mening is subjectief

De mens wil bedrogen worden, of beter, bedriegt zichzelf... Hoeveel mensen hebben er wel niet een Project of een Rega draaitafel? Komt echt als beste uit de test!