Jump to content

dijkdoorbraak

cgm
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Pjotr:

Ehm die dijkdoorbraak is aan de Rotte en die explosie was in Bergschenhoek. Nou liggen de Rotte en Bergschenhoek wel aan de zelfde kant van Rotterdam maar Bergschenhoek ligt NIET aan de Rotte.

Toch toch een foutje Andre confused.gif

Ik zou zeggen, kijk op www.rijnmond.nl..

Geplaatst door Pjotr:

Ehm die dijkdoorbraak is aan de Rotte en die explosie was in Bergschenhoek. Nou liggen de Rotte en Bergschenhoek wel aan de zelfde kant van Rotterdam maar Bergschenhoek ligt NIET aan de Rotte.

Toch toch een foutje Andre rottekade.jpg

De verzakking was nabij de Linker Rottekade en de explosie was aan de overkant bij de Rottekade :)

Andr

Geplaatst door Pjotr:

Misschien dat nog net gemeente Bergschenhoek is maar het plaatsje Bergschenhoek ligt toch echt een heel eind verderop. Zoek maar op op je digitale kaart.

En toch ligt het bij elkaar, gescheiden door de Rotte..

Geplaatst door Pjotr:

Pak er dan toch maar eens een kaart bij ;)

Ik blijf niet bezig, maar een andere aanduiding was dat de dijk nabij de nieuwe wijk Terbregge ligt.

De Rottekade (en z'n linker broertje) is best wel lang, dus de afstand kan wel wat groter zijn.

De explosie was in Ommoord en Capelle a/d IJssel hoor- en voelbaar en zelf in IJsselmonde.......

Ik geef Pjotr dus maar gelijk, want hij blijft doordrammen :D

Andr

Toevallig heb ik een broer in Bergschenhoek wonen en ik weet ook aardig waar de rotte loopt. laten we zeggen dat de bebouwde kom van B'hoek een aardig eind van de Rotte vandaan ligt. Dat de gemeentegrens volgens de kaart dicht bij de Rotte ligt is een ander verhaal.

Maar waar hebben we het eigenlijk over ? Ik lees het net op internet. Een hele slechte zaak. Het weer van de afgelopen maanden is ook niet normaal meer te noemen.

Paul.

Ach Andre,

Bedoelde niet jou. Op jouw kaartje wat je alreeds postte is duidelijk te zien dat de Rotte niet tussen de plaats des onheils (van die explosie aan de Rottekade) ligt en Bergschenhoek.

Overigens wat heeft dit alles eigenlijk met die dijkdoorbraak te maken confused.gif Het ging toch over vloerstaanders met natte voeten, niet over vliegende vloerstaanders ;)

Geplaatst door Pjotr:

Ach Andre,

Overigens wat heeft dit alles eigenlijk met die dijkdoorbraak te maken confused.gif Het ging toch over vloerstaanders met natte voeten, niet over vliegende vloerstaanders ;)

Het heeft inderdaad niks met de doorbraak te maken, want dat blijkt 300 meter ten zuiden van de Irenebrug te zijn gebeurd, dus het deel tussen de Molenlaan en de A20 (Gordelweg).

Er zijn alleen wat volkstuintjes overstroomd, dus daar zal weinig hi-end te vinden zijn denk ik..