WanFie Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Je hebt van die dagen dan kun je niet om iemand heen, vandaag was er dus weer zo een. Ook al weet Erik niet waarover dit gaat. Het begon allemaal gisteravond toen ik die HD 760 op Marktplaats zag staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Dan nog even hoe 't ding klingt in vergelijk met mijn Sony. Alles wat rustiger, minder scherpte en meer "hout". Wel mis ik de felle atacks en de dynamiek. Dit kan echter ook aan de gedraaide muziek liggen. Zou het? Je bent flink aan het mijmeren, maar in dat topic zie ik je niet Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Beste Hans, Wat een rotdag moet jij gehad hebben zeg Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Ja, als je het verhaal zo leest, dan bekruipt je een licht gevoel van ergenis. Alsof je er zelf bij aanwezig bent geweest Zelfs een doorgewinterde reviewer schrijft niet zo "pakkend". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 heum...........boeiend?? wil je meer hout uit je cd speler? Kan dat dan? of zie ik het verkeerd?? zoniet dan moet je bij de Gamma zijn! zeg ik Gamma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Gewoon een houten klokje monteren, kom je nog in Zwitserland als je op vakantie gaat ? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Overigens heb ik bij wijze van experiment een kristal van een Nakamichi CD speler 4 ingegoten. Ik heb geen verschillen kunnen ontdekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door Turbomarco:heum...........boeiend?? wil je meer hout uit je cd speler? Kan dat dan? of zie ik het verkeerd?? zoniet dan moet je bij de Gamma zijn! zeg ik Gamma Blijven opletten het Marco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door Jitze:Gewoon een houten klokje monteren, kom je nog in Zwitserland als je op vakantie gaat ? Groet Jitze heb jij dat dan in je Jadis laten zetten...?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door Kermit:Overigens heb ik bij wijze van experiment een kristal van een Nakamichi CD speler 4 ingegoten. Ik heb geen verschillen kunnen ontdekken. Dat betekend dat er waarschijnlijk al een heel stabiele klok in zit. Meestal is het verschil dat de driedimensionele plaatsing van instrumenten veel beter wordt. Het schijnt (volgens een duitse test) dat er in de HD 760 al erg weinig jitter optreed. Ik weet dus niet of ingieten hier zoveel zal brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Volgens mij heb je gewoon gevoelens voor Erik, anders denk je niet de hele dag aan 'm :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Ik moet er niet aan d Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Ontkenningsfase Grapje hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Dat betekend dat er waarschijnlijk al een heel stabiele klok in zit. Kan, maar het kan ook een multibitter zijn, deze zijn minder gevoelig voor jitter dan bitstream. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: heb jij dat dan in je Jadis laten zetten...?? Neen Hans, met mijn hout ging het wel goed achter die RVS frontplaat........... Heb een Engels klokje laten inzetten, tikt tot grote tevredenheid.............. Ben ervan overtuigd dat de 760 met een nieuwe klok en mogelijk enkele andere ingrepen, Bas noemde er reeds enkele een bijzonder apparaat kan worden. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Je hebt van die dagen dan kun je niet om iemand heen, vandaag was er dus weer zo een. Ook al weet Erik niet waarover dit gaat. Het begon allemaal gisteravond toen ik die HD 760 op Marktplaats zag staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: dag hans, zaterdag was ik idd de hele dag weg. ik was in twente ,bij de open dag van de luchtmacht ! Eh? Heb je nog oren over? My God, die dingen vlogen gewoon op 40m hoogte over m'n flat heen. En niet eentje of zo, maar direct 5 tegelijk. Teringherrie. Ben wel wat gewend hoor, met de F16's die hier normaal overvliegen, maar die vliegen normaal een stuk hoger (maar nog steeds te laag) en ze maken een stuk minder herrie dan die andere straaljagers die ze daar zaterdag hadden (MiG's, Sukhoi's...). Maar ik hoorde gisteren, dat de regering Vliegbasis Twente wil afschaffen. Hulde! Nog nooit zo'n positief bericht gehoord van VVD'er Kamp. Nergens voor nodig, dat leger van ons. Als het erop aankomt, dan kunnen 'we' toch niks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Eh? Heb je nog oren over? My God, die dingen vlogen gewoon op 40m hoogte over m'n flat heen. En niet eentje of zo, maar direct 5 tegelijk. Teringherrie. Ben wel wat gewend hoor, met de F16's die hier normaal overvliegen, maar die vliegen normaal een stuk hoger (maar nog steeds te laag) en ze maken een stuk minder herrie dan die andere straaljagers die ze daar zaterdag hadden (MiG's, Sukhoi's...). Maar ik hoorde gisteren, dat de regering Vliegbasis Twente wil afschaffen. Hulde! Nog nooit zo'n positief bericht gehoord van VVD'er Kamp. Nergens voor nodig, dat leger van ons. Als het erop aankomt, dan kunnen 'we' toch niks... mijn gehoor is nog prima hoor. ik had van die gehoorbeschermers meegenomen . die heb je ook wel nodig . vooral met die mig 29 . en wat dacht je van die F18 ? je voelde werkelijk de grond trillen . maar na zo,n dag kun je geen vliegtuig meer zien . en de avond ervoor had ik een bbq ,tot s,nachts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: mijn gehoor is nog prima hoor. ik had van die gehoorbeschermers meegenomen . die heb je ook wel nodig . vooral met die mig 29 . en wat dacht je van die F18 ? je voelde werkelijk de grond trillen . maar na zo,n dag kun je geen vliegtuig meer zien . en de avond ervoor had ik een bbq ,tot s,nachts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Kutdingen... Mooi man Dat geluid krijg je nooit fatsoenlijk over een audiosysteem Om maar een beetje on-topic te blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 juni 2003 Author Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: dag hans, zaterdag was ik idd de hele dag weg. ik was in twente ,bij de open dag van de luchtmacht ! wat ik heb gedaan aan de HK 760 ? een beetje lood in de binnenkant geplakt op spikes gezet . trafo afgeschermd . geaard . of het heeft geholpen ? geen idee . ik hoorde er niks van in ieder geval . maar hij weegt wel lekker zwaar nu . en die spikes staan ook wel stoer . oh ja ,, ik heb hem gespoten ! misschien dat ie daarom zo mooi klinkt . er zit nl een perlemoerlak op van 85 euro per liter . btw wanneer kom je de MF eens bekijken /bekuisteren . kun je gelijk je AB ophalen . Dat was dus zaterdag de bedoeling, maar ik begrijp nou waarom je er niet was.... Deze week komt er waarschijnlijk niks meer van. Ik bel wel even als er ergens een gaatje komt..... Lees over de HK verder onder het topic wat ik daar voor geopend heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Mooi man Ja, totdat die dingen dagelijks overvliegen... Kijken of je het dan nog zo mooi vindt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Dat was dus zaterdag de bedoeling, maar ik begrijp nou waarom je er niet was.... Deze week komt er waarschijnlijk niks meer van. Ik bel wel even als er ergens een gaatje komt..... Lees over de HK verder onder het topic wat ik daar voor geopend heb. Hoi Erik, Woensdagavond is Hans bij mij, om de array's op de Audiostatics uit te proberen. Als je tijd hebt ben je welkom. Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts