Jump to content

Iedereen opgelet!!!

Henrie
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door JSA:

Lang niet zoveel albums als jij waarschijnlijk, omdat het mijn muziek ook niet is. Confusion vind ik nog wel een aardig nummer. Ik heb simpel weg de tijd niet om alle nummers te luisteren, omdat er nog veel meer onbekends staat te wachten. Voor mij is het in dusverre weinig vernieuwends en niet echt boeiend te noemen om er verder door heen te spitten.

En mn mening is totaal niet heilig :)

Tja, als het je smaak niet is, houdt het op idd...

Niemands mening is heilig :)

Henrie, ik moet toegeven, ik was aangenaam verrast toen ik The Gathering hoorde bij Barend & van Dorp, gisteravond!

Deed me 'n beetje denken aan jaren '80 new-wave, en symporock. Mooi!

(ennuh,... die Anneke was ook verre van onaangenaam om naar te kijken! :rolleyes: )

Groeten,

Alco cool.gif

Geplaatst door Henrie:

[QB]

Die meid (Anneke) is idd niet mis. Voor mij een beetje te oud, en ach ze is onlangs QB]

een oudere fiets kan ook heel goed fietsen :P;)

Geplaatst door Puur:

Het is best leuke muziek (niet leuk genoeg om aan te schaffen).

Alleen The Gathering = Henrie als Spiekerboer = Conussen

Al dat pushen levert wel een beetje negatieve associatie op.

Dat is niet de bedoeling Puur! Ik push niks (denk ik :rolleyes::P ). Ik heb dit topic voor de grap aangemaakt (kijk maar naar die smiley die bij het bericht staat; doe ik anders nooit).

Maar idd. ik ben wellicht The Gathering zoals Spiekerboer conussen is. Ik probeer echter niks op te dringen (Spiekerboer ook niet denk ik... :rolleyes: ). Als iemand het niet mooi vindt, vind ik dat verder prima. Als jij zegt dat je het leuke muziek vind, maar niet leuk genoeg om te kopen, is dat jouw zaak. Ik ga ook geen muziek kopen die ik 'wel leuk vind, maar niet leuk genoeg'. Das toch logisch?

Geplaatst door Alco:

Henrie, ik moet toegeven, ik was aangenaam verrast toen ik The Gathering hoorde bij Barend & van Dorp, gisteravond!

Deed me 'n beetje denken aan jaren '80 new-wave, en symporock. Mooi!

(ennuh,... die Anneke was ook verre van onaangenaam om naar te kijken! :rolleyes: )

Groeten,

Alco cool.gif

't Heeft idd wel iets jaren 80-achtigs. Komt vooral door de 'elektronica' die ze veel gebruiken denk ik. Is in de overige nummers van de nieuwe cd nog veel meer het geval dan in dat nummer dat ze bij B&VD speelden.

En Anneke ziet er idd niet verkeerd uit. Al vond ik haar persoonlijk in de tijd dat ze dreadlocks had nog leuker :) Daarna had ze een tijdje kort haar. Gelukkig heeft ze nu weer lang haar. Kort haar voor een vrouw vind ik meestal niet mooi...

Geplaatst door John:

een oudere fiets kan ook heel goed fietsen :P;)

Een oude fiets kan vast goed fietsen (geen ervaring mee ;)). Maar 9 jaar verschil (ik dacht dat Anneke 30 is; ik ben 21) is wel wat veel. Maar ze ziet er idd goed uit (zeker voor een 30 jarige :P:D)...

Geplaatst door @:

Pusht iedereen hier trouwens niet alles wat hij/zij leuk vindt? Dat is geloof ik een eigenschap die in bijna ieder mens zit. Wat dat betreft zijn de forummers buitenbijzonder menselijk :D

Ja, zo kun je het ook zien. Laten we het er op houden dat het allemaal goed bedoelt is. Dat iedereen graag anderen wil laten delen in wat zij goed vinden, zodat ze anderen (hopelijk) een plezier kunnen doen...

Oh, en om het nog maar een beetje verder te pushen :): wie sinds gisteren verliefd is geworden op Anneke (of de muziek van The Gathering, dat mag natuurlijk ook), kan (om niet te zeggen 'moet' ;)) zondagochtend tussen 10:00u en 12:00u naar Kink-FM luisteren. Daar is Anneke in het programma Oeverloos te gast. Dat is een soort talkshow met muziek tussendoor. Vaak muziek die de gast heeft uitgezocht, en in dit geval ongetwijfeld ook nummers van het nieuwe The Gathering-album...

Geplaatst door @:

Ben jij verliefd op Anneke, Henrie? Ik ga natuurlijk niet stoken in een goede relatie.... ;)

Nee hoor. Ze ziet er leuk uit, en ze komt leuk over (niet dat ik haar persoonlijk ken trouwens of zo...), maar verder niet. Dat 'verliefd' was een opmerking richting de mensen die het allemaal over het uiterlijk van Anneke hadden en niet over de muziek :D:P Ik vind haar te oud voor mij :) En bovendien is ze al getrouwd...

aangenaam verrast door het optreden gister.

Leuk liedje, en ze kan zeker wel zingen...

Volgens mij weet ik ook wel waarom henrie the gathering zo leuk vindt, maar ik geef hem geen ongelijk - ze ziet er heeeeel leuk uit. :D:rolleyes:cool.gif:)

3-2 milan - :(:(

game

Geplaatst door [[Game]]:

aangenaam verrast door het optreden gister.

Leuk liedje, en ze kan zeker wel zingen...

Volgens mij weet ik ook wel waarom henrie the gathering zo leuk vindt, maar ik geef hem geen ongelijk - ze ziet er heeeeel leuk uit.

3-2 milan

game

Kut Italianen zijn het ;)

Als ik The Gathering om het uiterlijk van Anneke leuk zou vinden, zou ik de gemiddelde top 40-shit ook leuk moeten vinden. Althans, dat gedeelte waarbij in de clips allemaal van die mokkels rondlopen. Of ze nou wel of niet kunnen zingen... :)

Bovendien zou ik dan nooit naar Type O Negative geluisterd hebben. Sjonge wat is die kerel een engerd zeg :) Ff kijken of ik een plaatje kan vinden...

Geplaatst door Frank:

Had eigenlijk Gothic tot Doomachtige Death Metal verwacht. Maar dit is ook best leuk, om van het ringetje nog maar te zwijgen...

Dank voor de tip.

Gr.

Frank

Dit is dus de fout die (nog steeds :() veel mensen maken. Tot 8 jaar geleden maakten ze idd een beetje gothic-achtige muziek (tot Mandylion) maar tegenwoordig is het zoooo anders. Zelf noemen ze het trip-rock. Vind ik wel een rake benaming eigenlijk. Als je dit leuk vind, moet je de vorige 2 albums ook eens luisteren (How To Measure A Planet en If_Then_Else; die eerste is beter vind ik)...

Geplaatst door Henrie:

Kut Italianen zijn het ;)

Als ik The Gathering om het uiterlijk van Anneke leuk zou vinden, zou ik de gemiddelde top 40-shit ook leuk moeten vinden. Althans, dat gedeelte waarbij in de clips allemaal van die mokkels rondlopen. Of ze nou wel of niet kunnen zingen... :)

Bovendien zou ik dan nooit naar Type O Negative geluisterd hebben. Sjonge wat is die kerel een engerd zeg :) Ff kijken of ik een plaatje kan vinden...

Om maar te zwijgen van Marilyn Manson en System Of A Down. Ook geen erg frisse jongens eek.gif

BTW: Ik heb dus Mandylion en Nighttime Birds. Daarna ben ik met The Gathering gestopt, gewoon vanwege het feit dat ik dacht dat het toch weer van hetzelfde zou zijn. Moet ze maar weer een nieuwe kans geven ;)

Geplaatst door Henrie:

Een oude fiets kan vast goed fietsen (geen ervaring mee ;)). Maar 9 jaar verschil (ik dacht dat Anneke 30 is; ik ben 21) is wel wat veel. Maar ze ziet er idd goed uit (zeker voor een 30 jarige :P:D)...

Beste Henrie .... niet zo kieskeurig :P zo kom je er nooit ;)

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst door Henrie:

Een oude fiets kan vast goed fietsen (geen ervaring mee ). Maar 9 jaar verschil (ik dacht dat Anneke 30 is; ik ben 21) is wel wat veel. Maar ze ziet er idd goed uit (zeker voor een 30 jarige )...

--------------------------------------------------------------------------------

Beste Henrie .... niet zo kieskeurig zo kom je er nooit

Zie het als een van de voordelen van ouder worden. Als je dertig bent is i.c. deze vrouw van 30 erg interessant maar daarnaast is dat poppedoppie van 20 ook nog leuk om naar te kijken.

Een ander voordeel is dat je vaak wat meer te verteren hebt, waardoor je betere en mooiere apparatuur kunt kopen.

Kortom: Henrie... Je Komt er wel!! :D:D;)

Maar ja het heb natuurlijk ook z'n nadeel zie mijn bovenstaande opmerking over de reeds lang vergane stijl van The Gathering. mad.gifmad.gif;)

Gr.

Frank

Geplaatst door Sodejuu:

Om maar te zwijgen van Marilyn Manson en System Of A Down. Ook geen erg frisse jongens eek.gif

Marilyn Manson is een creep idd. Maar System of a Down valt wel mee. Ok, ze zien er een beetje vreemd uit, maar verder... (oh ja, het ging hier over uiterlijk :rolleyes: ).

Ik vind persoonlijk Cradle Of Filth vrij ernstig. En dan ook de clips (al ken ik er maar 2). Die van From The Cradle To Enslaved is echt ranzig...

BTW: Ik heb dus Mandylion en Nighttime Birds. Daarna ben ik met The Gathering gestopt, gewoon vanwege het feit dat ik dacht dat het toch weer van hetzelfde zou zijn. Moet ze maar weer een nieuwe kans geven ;)

Zou ik zeker doen, Sodejuu :) HTMAP en Souvenirs vind ik wel aanraders. Al ken ik ook mensen die HTMAP echt een draak vinden. Hij is namelijk vrij 'sloom' (langzaam ritme) en nogal lang (dubbel-cd). Laat maar eens horen wat je er van vindt :)

HTMAP en Souvenirs vind ik wel aanraders. Al ken ik ook mensen die HTMAP echt een draak vinden. Hij is namelijk vrij 'sloom' (langzaam ritme) en nogal lang (dubbel-cd).

Ik heb geen moeite met trage muziek. Als je kan genieten van Portishead, dan denk ik dat HTMAP wel mee zal vallen cool.gif Of zit ik nou helemaal fout?