Douma Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 Dag forummers, Vanmiddag ben ik even bij "De Groef" in Groningen langsgeweest om een proefstuk QED XT-350 op te halen. zoals al vermeld in een eerder topic ben ik op zoek naar andere ls-kabel. Bij "De Groef" werd mij deze kabel aangeraden. Het voordeel van zo'n proefstuk is dat deze al ingespeeld is, omdat ze er zelf gebruik van maken in demo opstellingen. Wat mij het eerste opvalt is dat alles veel gedetaileerder klinkt. Ik hoor ineens allerlei extra dingetjes in de muziek. De plaatsing van de instrumenten is ook iets verbeterd. Met het laag is ook iets gebeurd, al weet ik niet zo goed wat en hoe ik het moet uitleggen. Het lijkt wat schoner geworden. Mijn eerste indruk is dat het wel een verbetering is ten opzichte van mijn VdH cs-122. Al is de verbetering niet zo groot als ik had verwacht. Nou heb ik de kabel ook nog maar een uurtje beluisterd, dus misschien kom ik daar nog op terug. Ik kan de kabel een weekje beluisteren, voordat ik een besluit neem. Misschien valt de verbetering extra op als ik volgende week mijn VdH weer aansluit. Nou zou ik binnenkort ook graag nog een ls-kabel van Kimber willen beluisteren, maar ik heb geen idee waar ik die hier in Groningen kan krijgen. Is er iemand hier die dat wel weet? dan hoor ik dat graag. Groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts