Jump to content

Noordelijke audioliefhebbers gezocht

Hans Wilthof
 Share

Recommended Posts

Noordelijke audioliefhebbers:

Het ligt in de bedoeling om in het noorden van het land (Groningen, Friesland, Drenthe) een audioclub van de grond te krijgen in navolging van de reeks succesvolle audioclubs in het midden, westen en het zuiden van het land.

De activiteiten zullen zoal kunnen bestaan uit:

- organiseren maandelijkse luistersessie

- organiseren op regelmatige basis van een audiomarkt

- het voor de leden bedingen van een goede prijs bij onze bekende audiozaken (we blijven immers noordelingen)

- het op regelmatige basis uitgeven van een E-zine met tips en truuks en wat al niet meer.

- het gezamelijk bezoeken van audioshows en beurzen

- organiseren workshops op gebied van o.a. luidsprekerbouw, versterkerbouw e.d.

- uiteraard een kei van een website

- .............

- .......

- ....

Misschien leven er bij jullie meer en/of andere ideeen.

Laat het weten, laat van je horen en meldt je aan!

Geplaatst door Hans Wilthof:

De activiteiten zullen zoal kunnen bestaan uit:

- organiseren maandelijkse luistersessie

- organiseren op regelmatige basis van een audiomarkt

- het voor de leden bedingen van een goede prijs bij onze bekende audiozaken (we blijven immers noordelingen)

- het op regelmatige basis uitgeven van een E-zine met tips en truuks en wat al niet meer.

- het gezamelijk bezoeken van audioshows en beurzen

- organiseren workshops op gebied van o.a. luidsprekerbouw, versterkerbouw e.d.

- uiteraard een kei van een website

- .............

- .......

- ....

Misschien leven er bij jullie meer en/of andere ideeen.

Laat het weten, laat van je horen en meldt je aan!

Op zich vind ik het opdoen van luisterervaringen met andere audiosets, andere muziek, andere luistercondities, als waar ik me thuis gebruikelijk mee ophoud altijd weer een verrijking.

Maar het zal best veel tijd vragen, omdat er toch wel het een en ander moet worden georganiseerd.

Het bedingen van een mooie korting hier of daar is een aardig streven, maar 'de handel' is een erg gesloten circuit, zelfs als het economisch allemaal wat minder gaat.

Websites bouwen is een erg leuk hobby -heel verslavend heb ik gemerkt-, maar ook dat vraagt veel tijd, dus iemand die dat doen kan en wil moet wel weten waar hij aan begint.

Leuk initiatief, hopelijk komt er een stevige respons op, resulterend in een paar interessante meetings. Ik heb in Groningen de CD-speler sessie aan huis gehad, en dat was ook een heel aardige ervaring.

Geplaatst door John Picoso:

Op zich vind ik het opdoen van luisterervaringen met andere audiosets, andere muziek, andere luistercondities, als waar ik me thuis gebruikelijk mee ophoud altijd weer een verrijking.

Maar het zal best veel tijd vragen, omdat er toch wel het een en ander moet worden georganiseerd.

Het bedingen van een mooie korting hier of daar is een aardig streven, maar 'de handel' is een erg gesloten circuit, zelfs als het economisch allemaal wat minder gaat.

Websites bouwen is een erg leuk hobby -heel verslavend heb ik gemerkt-, maar ook dat vraagt veel tijd, dus iemand die dat doen kan en wil moet wel weten waar hij aan begint.

Leuk initiatief, hopelijk komt er een stevige respons op, resulterend in een paar interessante meetings. Ik heb in Groningen de CD-speler sessie aan huis gehad, en dat was ook een heel aardige ervaring.

Dat vond ik ook, ik heb zelfs de HD 760 gekocht.....

Jammer dat de mensen uit het zuiden niets willen starten. Ik heb m'n best gedaan en er

Ja tot nu toe is het hier ook wel erg rustig, dat is jammer want om een kar van een vereniging oid te trekken heb je wel een paar man nodig. We zitten nu op een man of... 5 denk ik

nando

Zoals bij elke club of vereniging heb je kartrekkers en de mensen die comfortabel in de kar mee rijden. Ik ben zelf met dit initiatief begonnen en reken mij zelf dan ook tot een kartrekker en daar heb ik geen probleem mee. Voor alle kartrekkers geeft het echter ook een goed gevoel als de kar goed gevuld is. Dus Ome Henk, Puur en wellicht ook PD: stap in de kar en laat je langs interessante dingen in audioland leiden!

Hmmm erg lang van stof voor iemand uut Grunn...

Hans

Dus Ome Henk, Puur en wellicht ook PD: stap in de kar en laat je langs interessante dingen in audioland leiden!

Hans

ik hou niet zo van rijden in een kar zit liever in de auto :D

Geplaatst door Ome Henk:

Ik heb verplichtingen zat :( , dus heb ik in m'n vrije tijd zin om m'n eigen gangetje te gaan :rolleyes:

Mag ik ook af en toe aanschuiven confused.gif

voor mij is het al niet anders 1keer in de maand is wel wat veel

Dus Ome Henk, Puur en wellicht ook PD: stap in de kar en laat je langs interessante dingen in audioland leiden!

Hmmm erg lang van stof voor iemand uut Grunn...

Hans

Oke, ik kan in een kar gaan zitten maar mag niet rijden... Helaas! Kan ik met iemand mee carpolen??

;)

Wanneer komt die klub nu van de grond !

Ik wil best wel meewerken , maar ik ga de kar inderdaad niet meer trekken dat heb ik 8 jaar gedaan.

Wanneer ?

Er zijn volgens mij genoeg liefhebbers , dus kom op .

En een locatie , misschien ergens in de buurt van Appelscha :D;)

Mooie plek en het lijkt op Drenthe.

MvG,

Haudio

Ha die Haudio,

ik had jou al via je zakelijke e-mail een bericht gestuurd over de audioclub.

In het hifi.nl forum had ik ook Appelscha als Perfecte Plek voorgesteld.... ;)

Ik stuur iedere belangstellende vanaf vandaag een vragenlijst om een en ander te kunnen concretiseren.

Hans

Geplaatst door conqubite:

.. Een noemenswaardige is dat ik v.w.b. mijn kennis van zaken t.o.v. de meesten hier (naar mijn mening) een onvoldoende scoor. Nou zal dat niet altijd een handicap zijn maar als je amper weet waarover je praat helpt dat toch vaak niet echt mee.

Onderschat je jezelf niet een beetje? Iedereen met oren aan zijn hoofd kan het verschil beoordelen tussen iets wat goed klinkt en iets dat minder is. Het is dan misschien wel een pr

• 4 weeks later...

Even dit onderwerp weer even onder de aandacht brengen.

Ik heb er niets meer van gehoord. Geen pm, geen mail of niets.

Is het al in de kiem gesmoord of is het de stilte voor de .......??

Als er ontwikkelingen zijn zou ik wel willen weten.

Conqubite

Geplaatst door nando:

Ik heb netjes mijn vragenlijst terug gestuurd naar Hans maar misschien is hij de boel nog aan het verwerken... misschien is er te weinig animo?

nando

Ik doe mee !

Dus Hans ?

MvG,

Haudio

Geplaatst door nando:

Ik heb netjes mijn vragenlijst terug gestuurd naar Hans maar misschien is hij de boel nog aan het verwerken... misschien is er te weinig animo?

nando

Die heb ik dus ook niet gehad. Na de discussie hier en op hifi heb ik dus helemaal niets gezien of gehoord, dus ook geen enquete.

Maakt ook niet uit, ik hoor of lees het wel.

Conqubite