PD Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Het Teac VRDS loopwerk.. Legendarisch loopwerk? Wat vinden we hier van en wat is jullie ervaring hiermee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Ziet er aardig uit, Wadia gebruikt ze ook, maar heeft hem iets verbeterd Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Hallo PD , VRDS van Teac is gewoon een schitterend loopwerk. Of er betere bestaan ??? Ik heb hem zelf ook in mijn speler VRDS10 en ben erg tevreden hierover. Deze week zat ik nog even liggen aan te rommelen met "dure" oliedempers onder de speler . Dit zou een hele verbetering zijn zeggen ze, de andere cd-speler van mij (Technics) reageerde wel pos. op de dempers. Rustiger in de weergave. Onder de Teac doen ze geen enkele hoorbare verbetering , dit is waarschijnlijk te danken aan het enorm stabiele loopwerk van de Teac. Daarbij komt ook nog eens dat de groten der aarden ook vaak gebruik maken van deze loopwerken Bij mij gaat hij in elk geval niet de deur uit . groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 17 oktober 2003 Author Report Share Posted 17 oktober 2003 Geachte, Ben zelf ook nog al gecharmeerd van dit VRDS systeem. Volgens mij zijn er weinig vergelijkbare loopwerken van dit caliber. Gewoon schitterend spul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Ik heb het al eens verteld,maar doe het dan nog maar een keertje. Ben de gelukkige bezitter van de aller.....aller-eerste speler van VM. :) Het bleek destijds,dat bij aflevering door Ad bij Raf-Rijnstraat,het om het eerste produktie model ging dat in de omloop kwam. En deze speler voldoet nog steeds uitermate goed aan mijn wensen,en is ook uitgerust met Teac vrds. Al zijn er leden die niet erg te spreken zijn over VM,ik ben er mee tevreden.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 17 oktober 2003 Author Report Share Posted 17 oktober 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Al zijn er leden die niet erg te spreken zijn over VM,ik ben er mee tevreden.... --Hans. Ha Hans, Daar gaat het om! Als jezelf maar tevreden bent.. Luister nu al een tijdje naar een TEAC VRDS-9 op mijn vM setje, en moet zeggen dat dit echt schitterend samen gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Hallo PD , je weet toch ook dat er nog heel wat te sleutelen valt aan je spelertje heb deze maand bij Guido al een andere klok besteld voor een upgrade van de Teac. Deze vewacht ik op korte termijn binnen. Een nieuwe speler is mij gewoon te duur en de Teac kan zekers met de nodige aanpassingen op een hoog peil mee doen groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin:IK ga ook nogeens aan een VRDS.. of aan een CEC snaaraangedreven loopwerk (cdplayer). Mvgr, Sherwin Ik ook. Een loopwerk met een VRDS met een DAC van Audionote of 47Labs(of hoe die mag heten). Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Een VRDS 9 als loopwerk met M Audio superdac 2496, ben er heel tevreden mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Geplaatst door PD: Luister nu al een tijdje naar een TEAC VRDS-9 op mijn vM setje, en moet zeggen dat dit echt schitterend samen gaat! Daar sluit ik mij bij aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Zo'n VRDS loopwerk is echt geweldig goed. Helaas maken ze ze niet meeer. Daarom is Wadia overgestapt naar the next best thing, nl een Pioneer SPM. En in de uitvoering zoals AVM 'm toepast is ie minstens net zo goed als een VRDS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 De P70 heeft toch ook VRDS? Maar ja 7000 euro (of was het 8000?) voor een loopwerk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Btw hier wordt ik ook erg hebberig van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 oktober 2003 Report Share Posted 18 oktober 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:De P70 heeft toch ook VRDS? Maar ja 7000 euro (of was het 8000?) voor een loopwerk... Is idd een VRDS. Maar idd ook erg duur. Weet niet precies hoe duur, maar wel iets in de Link to comment Share on other sites More sharing options...
jang. Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 ik heb een teac vrds.25 Echt een super cd speler. Deze heeft ook digitale interlinks. aangesloten op een accuphase. smullen. Doe ik niet meer weg, alhoewel er een nieuwe aankomt,las ik ergens. Gr. Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 21 oktober 2003 Author Report Share Posted 21 oktober 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:De P70 heeft toch ook VRDS? Maar ja 7000 euro (of was het 8000?) voor een loopwerk... Geachte, Die P70 maakt gebruik van het nieuwe VRDS 2 loopwerk van Teac. Verder maakt Teac in hun nieuwe allesspeler gebruik van een Pioneer die door hun zelf is aangepast en gemodificeerd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 21 oktober 2003 Report Share Posted 21 oktober 2003 Ik gebruik nu een Arcam als loopwerk, en daar zit een Zonie loopwerk in. Ik merk dat de bas door dit loopwerk minder strak wordt dan door een pioneer dvd loopwerk. Binnenkort heb ik een andere cd speler, met een philips loopwerk, ik denk dat dit weer een verbetering zal geven. Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 21 oktober 2003 Author Report Share Posted 21 oktober 2003 Geplaatst door Rogier:Ik gebruik nu een Arcam als loopwerk, en daar zit een Zonie loopwerk in. Ik merk dat de bas door dit loopwerk minder strak wordt dan door een pioneer dvd loopwerk. Binnenkort heb ik een andere cd speler, met een philips loopwerk, ik denk dat dit weer een verbetering zal geven. Om zo uit eindelijk uit te komen bij je laatste loopwerk, een VRDS.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts