Jump to content

Dynaudio Supergoedkoop!!!!!

radar
 Share

Recommended Posts

Waarom zou je geen reclame mogen maken? Alleen omdat Hifi.nl er dan een graantje van mee zou willen pikken? Of zijn er andere redenen. Hifi.nl wordt er niet mider van, dacht ik zo.

Groet,

Rienk

Waarom zou je geen reclame mogen maken? Alleen omdat Hifi.nl er dan een graantje van mee zou willen pikken? Of zijn er andere redenen. Hifi.nl wordt er niet mider van, dacht ik zo.

Daarvoor staan er banners op hifi.nl ! oja, mocht je nog meer vragen hebben kun je altijd de webmaster van hifi.nl mailen. :D

dat vind ik gewoon gelul het is toch een zogenaamd onafhankelijk forum dan is het in iedere gebruikers belang om te weten dat er een winkel is die mooi spullen voor een leuke prijs verkoopt. Dat hifi.nl is rete commercieel helamaal niks onafhankelijk!!!!!!!

het is nog erger...

hifi.nl zou een dergelijke aktie waarschijnlijk nooit via banners op de site plaatsen (indien deze duitse firma dat zou willen) om zo vooral geen ruzie te krijgen met de Nederlandse importeurs (zijn immers potentiele klanten www.hifi.nl). De importeurs zijn immers gebaat bij stabiele (vaste) prijzen en niet bij deze dumpaanbiedingen... Zelfs de overige Nederlandse importeurs (niet-Dynaudio) zouden van deze potentiele prijsafbraak walgen (en dus niet meer dikke vriendjes cq adverteerders van hifi.nl willen zijn.

het belang van de bezoeker staat altijd (op zn best) op de 2e plaats!

Kwestie van het beleg en de boterham!

groet,

Nanning

PD wat bedoel je nu met reclame man, ik verdien er niks aan en ik denk hifi-edition ook niet, ik vind dat deze koopjes gewoon onder de aandacht van de hifi liefhebber gebracht moet worden, je leest op de forums namelijk heel veel over Dynaudio.

Je maakt toch reclame voor www.hifi-edition.de ! Je laat blijken dat deze goedkoop zijn met bepaalde dingen. Hifi.nl vindt dit waarschijnlijk niet kunnen. Hear.nl waarschijnlijk wel (is er nog steeds niet afgehaald). Dus ik denk dat het helemaal aan hifi.nl ligt. Vraag anders de Webmaster en ga daarmee in discussie. ;)

Ik denk ook niet dat de promotors van Hear dit echt leuk zullen vinden, het zijn tenslotte winkeliers die deze website en forum onderhouden, dat het blijft staan getuigd van verregaande soepelheid :rolleyes:;)

Wel iets anders dan de zogenaamde onafhankelijkheid van hifi.nl, waarschijnlijk bedoelen ze onafhankelijk van de forumbezoekers :D;)

Geplaatst door Nanning:

Mag ik deze nomineren voor Quote van het jaar?

Nanning   :P

Onafhankelijk eek.gif

Als hifi.nl zo onafhankelijk was van de forummers, dan kregen die geen telefoontjes, PM's en mail om hun woorden zo recht te breien dat ze door de censuur van JP heen komen cool.gif

Greetinx

Andr

Bekeken vanuit het oopunt van de enthousiaste, goedbedoelde forummer die zich steeds meer ziet ingeperkt door de moderators die ongemodereerd en ongemoeid hun werk schijnbaar onvermoeibaar uitvoeren en zo het tegenovergestelde van het beoogde bereiken, sloeg deze opmerking, mijns inziens, de spijker wel bovenop de kop.

Oftewel, men dekt zich (of is het graaft zich?) op hifi.nl zo overdreven in voor dissonant forumgedrag dat er weinig enthousiasme bij de -siastelineng overblijft.

Men heeft vast het spreekwoord To live in fear is not to live at all, verkeerd om begrepen...

Cant you see, it all makes perfect sense!!

Nanning :(

Geplaatst door Ruud:

Ik denk ook niet dat de promotors van Hear dit echt leuk zullen vinden, het zijn tenslotte winkeliers die deze website en forum onderhouden, dat het blijft staan getuigd van verregaande soepelheid. Wel iets anders dan de zogenaamde onafhankelijkheid van hifi.nl, waarschijnlijk bedoelen ze onafhankelijk van de forumbezoekers

Juist.