radar Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 www.hifi-edition.de Ze hebben een Dynaudio Contouraktie: o.a Contour 1.3 mk2 598,- p/s Contour 1.1 399,- p/s Contour center 779,- p/s Contour 3.0 1449,- p/s ik zou zeggen doe er je voordeel mee. ps. waarom is dit bericht van het forum van hifi.nl afgehaald? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 ps. waarom is dit bericht van het forum van hifi.nl afgehaald? Wat dacht je van reclame??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Waarom zou je geen reclame mogen maken? Alleen omdat Hifi.nl er dan een graantje van mee zou willen pikken? Of zijn er andere redenen. Hifi.nl wordt er niet mider van, dacht ik zo. Groet, Rienk Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Waarom zou je geen reclame mogen maken? Alleen omdat Hifi.nl er dan een graantje van mee zou willen pikken? Of zijn er andere redenen. Hifi.nl wordt er niet mider van, dacht ik zo. Daarvoor staan er banners op hifi.nl ! oja, mocht je nog meer vragen hebben kun je altijd de webmaster van hifi.nl mailen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radar Posted 18 december 2002 Author Report Share Posted 18 december 2002 dat vind ik gewoon gelul het is toch een zogenaamd onafhankelijk forum dan is het in iedere gebruikers belang om te weten dat er een winkel is die mooi spullen voor een leuke prijs verkoopt. Dat hifi.nl is rete commercieel helamaal niks onafhankelijk!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 het is nog erger... hifi.nl zou een dergelijke aktie waarschijnlijk nooit via banners op de site plaatsen (indien deze duitse firma dat zou willen) om zo vooral geen ruzie te krijgen met de Nederlandse importeurs (zijn immers potentiele klanten www.hifi.nl). De importeurs zijn immers gebaat bij stabiele (vaste) prijzen en niet bij deze dumpaanbiedingen... Zelfs de overige Nederlandse importeurs (niet-Dynaudio) zouden van deze potentiele prijsafbraak walgen (en dus niet meer dikke vriendjes cq adverteerders van hifi.nl willen zijn. het belang van de bezoeker staat altijd (op zn best) op de 2e plaats! Kwestie van het beleg en de boterham! groet, Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 niet op mijn site nanning mag er zoveel reclame gemaakt worden als je wilt (niet spammem dan ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 welke site? Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Ik gok www.gitaarwerk.net Das namelijk de site die hij als 'homapage' heeft staan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Geplaatst door radar:ps. waarom is dit bericht van het forum van hifi.nl afgehaald? hifi.nl: Daarentegen zullen internetwinkels, niet-offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
radar Posted 18 december 2002 Author Report Share Posted 18 december 2002 Ik snap het echt niet, door mijn kleiene beetje speurwerk bespaar ik voor een aantal maensen gewoon honderden euro's. Als Hifi.nl nu zelf Dynaudio zou verkopen kan ik er wel inkoemen maar dit vind ik echt raar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radar Posted 18 december 2002 Author Report Share Posted 18 december 2002 PD wat bedoel je nu met reclame man, ik verdien er niks aan en ik denk hifi-edition ook niet, ik vind dat deze koopjes gewoon onder de aandacht van de hifi liefhebber gebracht moet worden, je leest op de forums namelijk heel veel over Dynaudio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Je maakt toch reclame voor www.hifi-edition.de ! Je laat blijken dat deze goedkoop zijn met bepaalde dingen. Hifi.nl vindt dit waarschijnlijk niet kunnen. Hear.nl waarschijnlijk wel (is er nog steeds niet afgehaald). Dus ik denk dat het helemaal aan hifi.nl ligt. Vraag anders de Webmaster en ga daarmee in discussie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Ik denk ook niet dat de promotors van Hear dit echt leuk zullen vinden, het zijn tenslotte winkeliers die deze website en forum onderhouden, dat het blijft staan getuigd van verregaande soepelheid Wel iets anders dan de zogenaamde onafhankelijkheid van hifi.nl, waarschijnlijk bedoelen ze onafhankelijk van de forumbezoekers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Wel iets anders dan de zogenaamde onafhankelijkheid van hifi.nl, waarschijnlijk bedoelen ze onafhankelijk van de forumbezoekers [/QB] Mag ik deze nomineren voor Quote van het jaar? Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Geplaatst door Nanning: Mag ik deze nomineren voor Quote van het jaar? Nanning Onafhankelijk Als hifi.nl zo onafhankelijk was van de forummers, dan kregen die geen telefoontjes, PM's en mail om hun woorden zo recht te breien dat ze door de censuur van JP heen komen Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Bekeken vanuit het oopunt van de enthousiaste, goedbedoelde forummer die zich steeds meer ziet ingeperkt door de moderators die ongemodereerd en ongemoeid hun werk schijnbaar onvermoeibaar uitvoeren en zo het tegenovergestelde van het beoogde bereiken, sloeg deze opmerking, mijns inziens, de spijker wel bovenop de kop. Oftewel, men dekt zich (of is het graaft zich?) op hifi.nl zo overdreven in voor dissonant forumgedrag dat er weinig enthousiasme bij de -siastelineng overblijft. Men heeft vast het spreekwoord To live in fear is not to live at all, verkeerd om begrepen... Cant you see, it all makes perfect sense!! Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 22 december 2002 Report Share Posted 22 december 2002 Geplaatst door Ruud:Ik denk ook niet dat de promotors van Hear dit echt leuk zullen vinden, het zijn tenslotte winkeliers die deze website en forum onderhouden, dat het blijft staan getuigd van verregaande soepelheid. Wel iets anders dan de zogenaamde onafhankelijkheid van hifi.nl, waarschijnlijk bedoelen ze onafhankelijk van de forumbezoekers Juist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 december 2002 Report Share Posted 22 december 2002 Geplaatst door Ome Henk: Uhhh, Nanning. Hoort je reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 december 2002 Report Share Posted 22 december 2002 Geplaatst door gert: Juist. Long time not read, Gert... Korte post voor jouw doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts